Nottequote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Respect in MIJN topic.![]()
Hou het droog en negeer Maik en Moon.
Sterker nog als je het ook gaat doen zo doe het dan beter.(vrouwen willen voorspel)
Als Flip zijn mond op Jo haar tranen drukt wil ik dat graag lezen morgenochtend.........maar nog beter als Flash er een filmpje van heeft.
doeggies.
Echt??quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nou, ze doen het ook MET licht, ik zette gisternacht ff mn tv aan, en schrok me dood, mo was echt aan het rodeo rijden hoor , en iedereen moest de kamer uit....
Nu denkt Maik nog dat ze een strakke doos heeftquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Misschien moet ze die tip eens zelf uitvoeren,... straks komen die lippen niet meer los van elkaar.
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.quote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dan mag ze zelf ook wel een keer gaan
OMFG!quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.Daar groeit onderhand peniciline, vandaar dat ze geen last meer heeft van haar blaasontsteking.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan niet onderdelen van de vrouwelijke anatomie overslaan.Daar groeit onderhand peniciline, vandaar dat ze geen last meer heeft van haar blaasontsteking.
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!quote:
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....quote:
Hij deed idd een alexjequote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!
En daar zag je twee apen neuken?? Kon je m net zo goed op SS laten staanquote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....
en niet even....ik dacht oh is zo wel voorbij, maar het duurde zo lang dat ik van ellende overgeschakeld heb naar discovery hahahahaha
indd ! vol in de spotlights....je zag de camera zelfs de kamer ronddraaienquote:
de filmpjes staan al in haar topic!!quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja echt . ik wist niet wat ik zag...ze zat bovenop hem en ging tekeer als een rodeorijder....
en niet even....ik dacht oh is zo wel voorbij, maar het duurde zo lang dat ik van ellende overgeschakeld heb naar discovery hahahahaha
ja hahahahahaha die begon te geinen hahahahaquote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien.. En toen ze net zouden wisselen van positie stapte Karim binnen!!
Link?? Ik ben luiquote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
de filmpjes staan al in haar topic!!
Jo heeft Flip altijd op een klein afstandje gehouden omdat ze een relatie had. Ze had altijd Dennis in haar achterhoofd. Hopelijk wordt ze nu losser hierin en krijgen we een andere Jo te zienquote:Op zondag 3 april 2011 23:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is Joanna die iets meer ruimte geeft volgens mij. Ik vind hem eigenlijk alleen leuk bij Joanna en verder vind ik hem een lul.
quote:Op zondag 3 april 2011 23:31 schreef 38half het volgende:
Ze wil wel dr sjerp terug, die is ze vergeten op te schrijven. Het is wel dr finalesjerp!!
quote:Op zondag 3 april 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
Alstublief!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |