ze moest een lijst maken van spullen die nog gehaald moeten worden bij dennisquote:
Laat ze maar lekker alle vuile was buiten hangen, Voor mijn part zet ze 'm zo te kijk dat ie van wanhoop voor de trein springt!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ja
Volgens mij probeert Jo nu Dennis helemaal zwart te maken en alles naar boven te baggeren dat ze zich maar weet te herinneren
Valt mij ook al opquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Niki.P het volgende:
Flip en Laura zijn de laatste tijd echt veel met elkaar aan het praten...
Ik gaf alleen mijn mening over topichunters in het algemeenquote:
Ja en Faalex zint nu op wraak en hoe hij d`r kan aflijden bij Flipquote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef Niki.P het volgende:
Flip en Laura zijn de laatste tijd echt veel met elkaar aan het praten...
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn mening over topichunters in het algemeen
Oww ja... thanks.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moest een lijst maken van spullen die nog gehaald moeten worden bij dennis
quote:Cd van jou, cd van mij
Cd van ons allebei
Maar gekregen van m'n moeder
Van mijn moeder dus van mij
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ben er weer
Net ff de Cossen een beetje doorgespit, was geen doorkomen aan en heb het op een gegeven moment maar opgegeven.
Ik heb begrepen dat Jo het weet van Dennis. Dat Jo en Laugezoend hebben. Dat Jo en Flipje ruzie hebben gehad..Is dit alles?
Ah, net toen ik ging eten dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We hebben uit eindelijk tot 18.40 ofzo streamlock gehad dus ruim 3 uur..
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker alle vuile was buiten hangen, Voor mijn part zet ze 'm zo te kijk dat ie van wanhoop voor de trein springt!!!!![]()
met mes en vorkquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen wat er nogmist is dat ze net soep gegeten hebben....
is er echt 3 uur streamlock geweest? gelukkig was ik weg hahaquote:
Ze heeft een ridderlijk dolkje in dr gevoeld.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt.. geen idee hoe het komt, maar opeens draaide ze 180graden binnen de groep
Dat heb ik gezien !! En Jo is nu in dr dagboek aan t schrijven.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen wat er nogmist is dat ze net soep gegeten hebben....
Serieus?quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moest een lijst maken van spullen die nog gehaald moeten worden bij dennis
Kan inderdaad ook nog een leuke driehoeks of zelfs vierhoeks relatie worden, Laura en Alex, Laura en Flip, Laura en Jo (hebben toch gezoend gisteren avondquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en Faalex zint nu op wraak en hoe hij d`r kan aflijden bij Flip
Relax Pearl...... Ze heeft al gezegd Pot te worden.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker alle vuile was buiten hangen, Voor mijn part zet ze 'm zo te kijk dat ie van wanhoop voor de trein springt!!!!![]()
Ja openbaar graag, morgen in de telegraaf en dan donderdag in de studio! En de rest van de week bij P&W en DWDD!quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
dat lijkt me nou eens een strak planquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
Jep =, echt we hebben 2 COSsen vol gelult!quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
is er echt 3 uur streamlock geweest? gelukkig was ik weg haha
Lijst maken van spullen die ze nog terugwil van Dennis.quote:
ja ze moet Jo kriebelenquote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
laura slaapt bij de meiden vannacht dus maik k heeft pech
quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
________
________ Wie ben ik? In eerste plaats ben ik MOEDER, daarnaast ben ik SPORTVROUW en ONDERNEMER.
________Ik ben opgevoed door mijn opa en oma een betere situatie had ik toen niet kunnen hebben.
________Ik was een vreemde eend in de bijt , hield van ballet en dat was in het milieu waar ik vandaan kom heel bijzonder.
________Naar school gaan was niet vanzelfsprekend. Ik schrijf dit over mijzelf om de mensen die NIET in een gemakkelijke
________situatie verkeren een hart onder de riem te steken.
________(Mijn moeder heeft haar gehele leven gewerkt in de horeca en mijn vader over overleed op 42 jarige leeftijd als zwerver op straat)
________HET MAAKT NIET UIT WAAR JE VANDAAN KOMT HET MAAKT UIT WAT JE ER VAN MAAKT!
___
________Ik ben zelf moeder van 2 kinderen. Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
________Toen zij 14 jaar was kreeg ik na een aantal miskramen op mijn veertigste het mooiste cadeau wat ik me kon wensen,
________mijn zoon Ian inmiddels 10 jaar dus geen crisis maar geluk op mijn 40ste!) .
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mag ze naar haar moeder schrijven dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep =, echt we hebben 2 COSsen vol gelult!
kan het niet vindenquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
Ze is nu echt geen lijstje aan heT maken Zo afgedekt.. ze mag gewoon een brief schrijven naar mammie en die mag weer terugschrijven etc etc..
WIE DE NEUK IS HAAR VADER??????
Daar moet hij dan wel een platform voor hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan ie niet meer als ie in stukken langs de rails op de lijn Rotterdam - Utrecht ligt!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Zewlfs op die site staat een link naar die kleretoko van Joanne!quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/
Haar op a was zwerver.quote:
Het is echt jouw favo he?quote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken en fluisteren.
Ik had begrepen dat hij haar spullen bij mamajo had afgeleverdquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Dus er zit nu niemand meer in het huis?
Ze woonden samen. Hij heeft zijn spullen weggehaald, toch?
Ja en? Wat is je probleem precies?quote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken.
Het is mijn ZDNGMW zeg maar.quote:
hij lijkt nog echt op bart de graaff ookquote:
ja ook datquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was zeker voor dat jong ze oor correctie?
Nee; http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja, maar eerst moest moeders een strakgetrokken nek krijgen...daarna mocht bartjequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
________
________ Wie ben ik? In eerste plaats ben ik MOEDER, daarnaast ben ik SPORTVROUW en ONDERNEMER.
________Ik ben opgevoed door mijn opa en oma een betere situatie had ik toen niet kunnen hebben.
________Ik was een vreemde eend in de bijt , hield van ballet en dat was in het milieu waar ik vandaan kom heel bijzonder.
________Naar school gaan was niet vanzelfsprekend. Ik schrijf dit over mijzelf om de mensen die NIET in een gemakkelijke
________situatie verkeren een hart onder de riem te steken.
________(Mijn moeder heeft haar gehele leven gewerkt in de horeca en mijn vader over overleed op 42 jarige leeftijd als zwerver op straat)
________HET MAAKT NIET UIT WAAR JE VANDAAN KOMT HET MAAKT UIT WAT JE ER VAN MAAKT!
___
________Ik ben zelf moeder van 2 kinderen. Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
________Toen zij 14 jaar was kreeg ik na een aantal miskramen op mijn veertigste het mooiste cadeau wat ik me kon wensen,
________mijn zoon Ian inmiddels 10 jaar dus geen crisis maar geluk op mijn 40ste!) .
Jo is mijn probleem, en?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...
En wtf betekent dit:
Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
Ook weer opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
ik pasquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Anneloortje het volgende:
Je kunt voor een gratis consult lang bij mama Djoon. Wie durft???
Ze gaat een Yolanthe doenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
Is gewoon schandalig. Dan ben je geen ventquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
Is natuurlijk ook wel slap dat die Dennis dit via de moeder heeft gedaan
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten maken
Maik zit te denken hoe hij zijn zwellichaampje vanavond zal penetreren in Mo d`r mergelgrot.valt niet mee he Maik met maar 1 hersencelquote:
Ach wellicht wilde hij het zelf wel maar heeft MamaJo daar een een stokje voor gestoken, wie weet hoeveel macht ze heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor Laura, Dennis komt even naar Portugal om daar niet een huis in te mogen om haar niet te kunnen zeggen dat ze voortaan lekker ruim gaat wonen! MONGOLE WANDELENDE TL-BUIS![]()
Echt ik kan 0,0 meer van die gasten hebben
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
Opzettelijke miskramen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?
Denk er wel over na dat alles wat er bekend is over wat er gebeurd (zou zijn) is, uit de mond van Mamajo komt..... Ik vertrouw die ouwe taart niet half zover als ik der kan gooien.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
gelukkig maar... stel je voor dat ze neit in beeld is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze is er weer hoor.. Wees maar niet bang!
Je moeder!quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
laat me niet zo schrikken ,gek !!
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach wellicht wilde hij het zelf wel maar heeft MamaJo daar een een stokje voor gestoken, wie weet hoeveel macht ze heeft.
Die kijkt niet, die is aan het feesten met zijn vrienden!quote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Dennis kijkt nu mee en vreet zich helemaal op van ellende waarschijnlijk
Ja psies.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Denk er wel over na dat alles wat er bekend is over wat er gebeurd (zou zijn) is, uit de mond van Mamajo komt..... Ik vertrouw die ouwe taart niet half zover als ik der kan gooien.....
Ach zelfs Alphons ( Net5 zender-baas ) Noemt MamaJo in het openbaar de chef-regie.quote:
Dat zat al niet goed en daar zal ze het echt wel over gehad hebben. Dus...heee daar zit misschien wel een verhaallijn in.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Flow3r het volgende:
Jo neemt het best goed op, was misschien stiekem diep van binnen al een beetje klaar met die vent van dr, ze stapte niet voor niets tegen zijn wil in toch het programma in, en héel mischien heeft ze toch een oogje op Philip. Een nieuwe liefde vergoedt veel
Of hij zit met een aantal vrienden en een krat bier op de bank te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
welnee die staat met een doos flugels in de kroegquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ja of met ze nieuwe vriendin batsen, kan ook nogquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kijkt niet, die is aan het feesten met zijn vrienden!
tossoquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat voor drama. In de tuin had ze niet veel aandacht, dan maar naar de slaapkamer.![]()
Ik ben er nu echt weg van, fijne avond allemaal.
Een kroeg voor onder de 12 jaar dan..quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
welnee die staat met een doos flugels in de kroeg
Schijnbaar weten de vrouwen hier niet zo erg hoe wij mannen over dit soort "losse eindjes" heen stappenquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij zit met een aantal vrienden en een krat bier op de bank te lachen
lekkahhhhquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een kroeg voor onder de 12 jaar dan..
Kan niet wachten tot het volgende feestje!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:34 schreef versabommie het volgende:
Ik verheug me op het moment dat Philip zijn slag wil slaan en Djoon zegt: Nee Flip, dit wil ik niet. Ik hou van je, maar dan meer als van een lief kleiner zusje!
Of een krat Flugel dan toch wel he.quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij zit met een aantal vrienden en een krat bier op de bank te lachen
Kan prima. Volgens mams zat ze tegen het overspannen zijn aan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Flow3r het volgende:
Jo neemt het best goed op, was misschien stiekem diep van binnen al een beetje klaar met die vent van dr, ze stapte niet voor niets tegen zijn wil in toch het programma in, en héel mischien heeft ze toch een oogje op Philip. Een nieuwe liefde vergoedt veel
sucksquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef kyan2002 het volgende:
wat ik niet snap is dat de bewoners het heel normaal vinden dat haar ex overal de schuld van heeft en dat het verhaal van de moeder waar is wat ikzelf niet helemaal geloof wat vinden jullie hier van
maar dan krijgen we dus dat om elkaar heengedraaiquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zat al niet goed en daar zal ze het echt wel over gehad hebben. Dus...heee daar zit misschien wel een verhaallijn in.
hulleman?quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb dennis via facebook moeder misschien gevonden dennis holleman
http://www.facebook.com/dennis.holleman
Als het goed is morgen, Greys had volgens mij gehoord dat ze de nominaties op de bank moesten doen, maar ze hebben toen voor gestelde om het gewoon te doen en daarna gewoon te laten zien omdat ze andere niet oprechte antwoorden krijgt!quote:
van mij mag ze , ik vond die kerel van haar toch al zo'n enge bulldozerquote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan prima. Volgens mams zat ze tegen het overspannen zijn aan.
Nu ze in en andere omgeving is zijn d'r ogen misschien wel geopend en komt tot ontdekking dat er meer. Zo'n RLS kan een life changing experience zijn.
Nee die is nog steeds even zwakbegaafdquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef D. het volgende:
Komt ie weer:
doet Mo nu al anders nu haar geheim geraden is?
Heb hem toegevoegd, wil hem graag feliciteren!quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Anneloortje het volgende:
De week van de waarheid? Die naam komt van SST?quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
KOmende week, de week van de waarheid.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb hem toegevoegd, wil hem graag feliciteren!
ze is nog erger, nu gaat ze al van start met het licht aan, zo doen hoogbegaafden dat kennelijkquote:
Hoeft geeneens een feestje te zijn. Gewoon een zooi drank!quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het volgende feestje!!
Als je echt en alleen voor je kind kiest wel. Ik denk dat er beloftes zijn gedaan en dat het daarom voor de show wordt gebruikt.quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
ik snap die mamajo niet...die kon toch altijd alles zo goed regelen voor jootje? waarom nu dan niet? het is gewoon extra drama creeeren voor tv...brrrr enge mensen
daar heeft Jo die holle ogen van dan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Anneloortje het volgende:
Als het deniis holleman is is zijn naam wel voorspellend
Jo heeft zelf meerderen Dennis'en op Hyves als vriendquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Anneloortje het volgende:
Eh hij is weggegaan hoor, niet andersom.. Nog ff en zij heeft hem eruit gezet :squote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan prima. Volgens mams zat ze tegen het overspannen zijn aan.
Nu ze in en andere omgeving is zijn d'r ogen misschien wel geopend en komt tot ontdekking dat er meer. Zo'n RLS kan een life changing experience zijn.
Precies, en dat gaat zo te zien nog lukken ook.quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het hele verhaal is alleen maar om jo van de nominatiestoel af te houden
quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, en dat gaat zo te zien nog lukken ook.
Iedereen heeft medelijden, en degene die een beetje twijfels hebben durven gewoon niet haar te nomineren.
jij snapt utquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
Ik geloof echt dat dit bekend was bij Jo. Het was al over en mamajo zou de spullen op komen halen, dit heeft ze niet gedaan. En toevallig op het moment dat ze genomineerd wordt komt dit verhaal door mamajo naar buiten. Beetje verdraaid. Natuurlijk wordt ze nu niet genomineerd. En als ze wel genomineerd wordt dan krijgt ze genoeg stemmen om erin te blijven. Er zijn altijd mensen die medelijden hebben met zo iemand. Nou ik niet. Zeg nou zelf, als moeder zijnde, als je zoveel van je dochter houdt. Dan zeg je het toch niet als je in zo'n programma zit. Waar ze, mocht ze het tot de finale halen, nog 6 weken inzit......![]()
![]()
![]()
Jojanka wordt nu ingezet om met zekerheid iemand weg te werken. Als je iemand weg wilt hebben, zet je die tegenover Jojanka en Gerard....quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
Ik geloof echt dat dit bekend was bij Jo. Het was al over en mamajo zou de spullen op komen halen, dit heeft ze niet gedaan. En toevallig op het moment dat ze genomineerd wordt komt dit verhaal door mamajo naar buiten. Beetje verdraaid. Natuurlijk wordt ze nu niet genomineerd. En als ze wel genomineerd wordt dan krijgt ze genoeg stemmen om erin te blijven. Er zijn altijd mensen die medelijden hebben met zo iemand. Nou ik niet. Zeg nou zelf, als moeder zijnde, als je zoveel van je dochter houdt. Dan zeg je het toch niet als je in zo'n programma zit. Waar ze, mocht ze het tot de finale halen, nog 6 weken inzit......![]()
![]()
![]()
Die profielfoto!quote:
Zoals jij het zegt lijkt het wel doorgestoken kaart.quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
![]()
![]()
Vreemd he..?!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft de foto met haar nog als profielfoto?!
Dennis is engquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met wat ander haar en een snorretje is dat dan geen Maik...quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die profielfoto!
[ afbeelding ]
Dat ie die nog net verandert heeft...
Hij zal wel niet weten hoe dat moet. Jo deed toch alles!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die profielfoto!
[ afbeelding ]
Dat ie die nog net verandert heeft...
Dubbel hè slechte en doortrapte mensen zijn eigenlijk leuker om naar te kijken, het is alleen jammer dat je weet dat het echt is.. Maar idd zonder stervio, Jo, moquote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef akveor het volgende:
Maar enfin zonder Joannahadden we een RLS zonder verhaallijn gehad en hadden we het moeten doen met een ketsende Maik en Monique en een falende Alex en Laura.
Het gesprek in de slaapkamer is ook weer slaapverwekkend.
Dat zou grappig zijnquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze misschien tijdens de week van de waarheid ook het filmpje van wat Karim tegen Gerard zegt over Laura, vinden Laura en Alex vast leuk!
neequote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wat ander haar en een snorretje is dat dan geen Maik...
Ik hoop sowieso op een paar video-onthullingen op het schermquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze misschien tijdens de week van de waarheid ook het filmpje van wat Karim tegen Gerard zegt over Laura, vinden Laura en Alex vast leuk!
precies !!quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het hele verhaal is alleen maar om jo van de nominatiestoel af te houden
De grote Jo showquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Blackprinces het volgende:
Nou nu wordt ie helemaal mooi alle streams op dat mens
Dat is makkelijk veranderd hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
hij kan niks zelf, niet eens inloggen op hyvesquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook zijn genoeg leuke fragment die flink wat opschudding kunnen veroorzaken gewoon morgen half uurtje voor de nominaties laten zien!quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op een paar video-onthullingen op het scherm
allememachiesquote:
Het was toch ook geen echte relatiebreuk? Alleen om Joanna richting de finale te krijgen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Jo Kennende wilde hij geen Hyves, maar heeft zij het voor hem aan gemaakt en ingevuld... 200.000% zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang is het inmiddels bekend?quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is makkelijk veranderd hoor
Over een paar dagen, als ie weer nuchter is van het vieren van zijn vrijheid, verandert dat vanzelf
dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
wat ik ook zo raar vond, in de live show, dat haar moeder zo positief over flip was.
welke moeder kan direct al aan een nieuwe schooonzoon denken, als er nog zoveel ellende is, die haar dochter nog niet eens weet? ik blijf het zeggen, dit is gewoon een verhaal lijn. er is niets van waar. zo ook op twitter, waar dat mens van alles over die uit huis gegooide spullen sprak..das dus gewoon sensatie geweest
Geloof ik ook zeker!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt lijkt het wel doorgestoken kaart.
Preciiiiiiees. Jij begrijpt hetquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ook zijn genoeg leuke fragment die flink wat opschudding kunnen veroorzaken gewoon morgen half uurtje voor de nominaties laten zien!
JAH! Zing voor mij spook!quote:
Geen idee.... Bij mij alleen SL op 1...quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
De Blender, de gastendoekjes, de kunstbloemen en niet te vergeten de dekbedhoezen die A&A ook hebben..
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
De Blender, de gastendoekjes, de kunstbloemen en niet te vergeten de dekbedhoezen die A&A ook hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |