Oww ja... thanks.quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moest een lijst maken van spullen die nog gehaald moeten worden bij dennis
quote:Cd van jou, cd van mij
Cd van ons allebei
Maar gekregen van m'n moeder
Van mijn moeder dus van mij
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ben er weer
Net ff de Cossen een beetje doorgespit, was geen doorkomen aan en heb het op een gegeven moment maar opgegeven.
Ik heb begrepen dat Jo het weet van Dennis. Dat Jo en Laugezoend hebben. Dat Jo en Flipje ruzie hebben gehad..Is dit alles?
Ah, net toen ik ging eten dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We hebben uit eindelijk tot 18.40 ofzo streamlock gehad dus ruim 3 uur..
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker alle vuile was buiten hangen, Voor mijn part zet ze 'm zo te kijk dat ie van wanhoop voor de trein springt!!!!![]()
met mes en vorkquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen wat er nogmist is dat ze net soep gegeten hebben....
is er echt 3 uur streamlock geweest? gelukkig was ik weg hahaquote:
Ze heeft een ridderlijk dolkje in dr gevoeld.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt.. geen idee hoe het komt, maar opeens draaide ze 180graden binnen de groep
Dat heb ik gezien !! En Jo is nu in dr dagboek aan t schrijven.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen wat er nogmist is dat ze net soep gegeten hebben....
Serieus?quote:Op zondag 3 april 2011 21:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ze moest een lijst maken van spullen die nog gehaald moeten worden bij dennis
Kan inderdaad ook nog een leuke driehoeks of zelfs vierhoeks relatie worden, Laura en Alex, Laura en Flip, Laura en Jo (hebben toch gezoend gisteren avondquote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Ja en Faalex zint nu op wraak en hoe hij d`r kan aflijden bij Flip
Relax Pearl...... Ze heeft al gezegd Pot te worden.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker alle vuile was buiten hangen, Voor mijn part zet ze 'm zo te kijk dat ie van wanhoop voor de trein springt!!!!![]()
Ja openbaar graag, morgen in de telegraaf en dan donderdag in de studio! En de rest van de week bij P&W en DWDD!quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
dat lijkt me nou eens een strak planquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
Jep =, echt we hebben 2 COSsen vol gelult!quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
[..]
is er echt 3 uur streamlock geweest? gelukkig was ik weg haha
Lijst maken van spullen die ze nog terugwil van Dennis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |