ja ze moet Jo kriebelenquote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef superkokje het volgende:
laura slaapt bij de meiden vannacht dus maik k heeft pech
quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
________
________ Wie ben ik? In eerste plaats ben ik MOEDER, daarnaast ben ik SPORTVROUW en ONDERNEMER.
________Ik ben opgevoed door mijn opa en oma een betere situatie had ik toen niet kunnen hebben.
________Ik was een vreemde eend in de bijt , hield van ballet en dat was in het milieu waar ik vandaan kom heel bijzonder.
________Naar school gaan was niet vanzelfsprekend. Ik schrijf dit over mijzelf om de mensen die NIET in een gemakkelijke
________situatie verkeren een hart onder de riem te steken.
________(Mijn moeder heeft haar gehele leven gewerkt in de horeca en mijn vader over overleed op 42 jarige leeftijd als zwerver op straat)
________HET MAAKT NIET UIT WAAR JE VANDAAN KOMT HET MAAKT UIT WAT JE ER VAN MAAKT!
___
________Ik ben zelf moeder van 2 kinderen. Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
________Toen zij 14 jaar was kreeg ik na een aantal miskramen op mijn veertigste het mooiste cadeau wat ik me kon wensen,
________mijn zoon Ian inmiddels 10 jaar dus geen crisis maar geluk op mijn 40ste!) .
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Mag ze naar haar moeder schrijven dan?
quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jep =, echt we hebben 2 COSsen vol gelult!
kan het niet vindenquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef versabommie het volgende:
Ze is nu echt geen lijstje aan heT maken Zo afgedekt.. ze mag gewoon een brief schrijven naar mammie en die mag weer terugschrijven etc etc..
WIE DE NEUK IS HAAR VADER??????
Daar moet hij dan wel een platform voor hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
Dat kan ie niet meer als ie in stukken langs de rails op de lijn Rotterdam - Utrecht ligt!!!!quote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Een mooier scenario vind ik dan dat hij grote klauwen modder terug gaat flikkeren.
Zewlfs op die site staat een link naar die kleretoko van Joanne!quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/
Haar op a was zwerver.quote:
Het is echt jouw favo he?quote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken en fluisteren.
Ik had begrepen dat hij haar spullen bij mamajo had afgeleverdquote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Dus er zit nu niemand meer in het huis?
Ze woonden samen. Hij heeft zijn spullen weggehaald, toch?
Ja en? Wat is je probleem precies?quote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo mag alles, bellen, fluisteren, missies verraden, nominatie afspraken maken.
Het is mijn ZDNGMW zeg maar.quote:
hij lijkt nog echt op bart de graaff ookquote:
ja ook datquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was zeker voor dat jong ze oor correctie?
Nee; http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja, maar eerst moest moeders een strakgetrokken nek krijgen...daarna mocht bartjequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
________
________ Wie ben ik? In eerste plaats ben ik MOEDER, daarnaast ben ik SPORTVROUW en ONDERNEMER.
________Ik ben opgevoed door mijn opa en oma een betere situatie had ik toen niet kunnen hebben.
________Ik was een vreemde eend in de bijt , hield van ballet en dat was in het milieu waar ik vandaan kom heel bijzonder.
________Naar school gaan was niet vanzelfsprekend. Ik schrijf dit over mijzelf om de mensen die NIET in een gemakkelijke
________situatie verkeren een hart onder de riem te steken.
________(Mijn moeder heeft haar gehele leven gewerkt in de horeca en mijn vader over overleed op 42 jarige leeftijd als zwerver op straat)
________HET MAAKT NIET UIT WAAR JE VANDAAN KOMT HET MAAKT UIT WAT JE ER VAN MAAKT!
___
________Ik ben zelf moeder van 2 kinderen. Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
________Toen zij 14 jaar was kreeg ik na een aantal miskramen op mijn veertigste het mooiste cadeau wat ik me kon wensen,
________mijn zoon Ian inmiddels 10 jaar dus geen crisis maar geluk op mijn 40ste!) .
Jo is mijn probleem, en?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |