dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...
En wtf betekent dit:
Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
Ook weer opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
ik pasquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Anneloortje het volgende:
Je kunt voor een gratis consult lang bij mama Djoon. Wie durft???
Ze gaat een Yolanthe doenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
Is gewoon schandalig. Dan ben je geen ventquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
Is natuurlijk ook wel slap dat die Dennis dit via de moeder heeft gedaan
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten maken
Maik zit te denken hoe hij zijn zwellichaampje vanavond zal penetreren in Mo d`r mergelgrot.valt niet mee he Maik met maar 1 hersencelquote:
Ach wellicht wilde hij het zelf wel maar heeft MamaJo daar een een stokje voor gestoken, wie weet hoeveel macht ze heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor Laura, Dennis komt even naar Portugal om daar niet een huis in te mogen om haar niet te kunnen zeggen dat ze voortaan lekker ruim gaat wonen! MONGOLE WANDELENDE TL-BUIS![]()
Echt ik kan 0,0 meer van die gasten hebben
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
Opzettelijke miskramen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?
Denk er wel over na dat alles wat er bekend is over wat er gebeurd (zou zijn) is, uit de mond van Mamajo komt..... Ik vertrouw die ouwe taart niet half zover als ik der kan gooien.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
gelukkig maar... stel je voor dat ze neit in beeld is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze is er weer hoor.. Wees maar niet bang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |