dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten makenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...
En wtf betekent dit:
Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
Ook weer opgelostquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
ik pasquote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Anneloortje het volgende:
Je kunt voor een gratis consult lang bij mama Djoon. Wie durft???
Ze gaat een Yolanthe doenquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
Is gewoon schandalig. Dan ben je geen ventquote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
Is natuurlijk ook wel slap dat die Dennis dit via de moeder heeft gedaan
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat ze zich met voorbedachte rade zwanger heeft laten maken
Maik zit te denken hoe hij zijn zwellichaampje vanavond zal penetreren in Mo d`r mergelgrot.valt niet mee he Maik met maar 1 hersencelquote:
Ach wellicht wilde hij het zelf wel maar heeft MamaJo daar een een stokje voor gestoken, wie weet hoeveel macht ze heeft.quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef versabommie het volgende:
Ja hoor Laura, Dennis komt even naar Portugal om daar niet een huis in te mogen om haar niet te kunnen zeggen dat ze voortaan lekker ruim gaat wonen! MONGOLE WANDELENDE TL-BUIS![]()
Echt ik kan 0,0 meer van die gasten hebben
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor 't eerst BEWUST moeder, dat betekent dan eigenlijk dat ze daarvoor al een of meerdere keren onbewust moeder is geworden......
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
ja tuurlijk
[ link | afbeelding ]
Opzettelijke miskramen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja Joan vertelde dat haar moeder al 7 miskramen gehad had ofzo toch?
Denk er wel over na dat alles wat er bekend is over wat er gebeurd (zou zijn) is, uit de mond van Mamajo komt..... Ik vertrouw die ouwe taart niet half zover als ik der kan gooien.....quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef marky het volgende:
gelukkig maar... stel je voor dat ze neit in beeld is.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze is er weer hoor.. Wees maar niet bang!
Je moeder!quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
laat me niet zo schrikken ,gek !!
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Ach wellicht wilde hij het zelf wel maar heeft MamaJo daar een een stokje voor gestoken, wie weet hoeveel macht ze heeft.
Die kijkt niet, die is aan het feesten met zijn vrienden!quote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Dennis kijkt nu mee en vreet zich helemaal op van ellende waarschijnlijk
Ja psies.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Denk er wel over na dat alles wat er bekend is over wat er gebeurd (zou zijn) is, uit de mond van Mamajo komt..... Ik vertrouw die ouwe taart niet half zover als ik der kan gooien.....
Ach zelfs Alphons ( Net5 zender-baas ) Noemt MamaJo in het openbaar de chef-regie.quote:
Dat zat al niet goed en daar zal ze het echt wel over gehad hebben. Dus...heee daar zit misschien wel een verhaallijn in.quote:Op zondag 3 april 2011 21:31 schreef Flow3r het volgende:
Jo neemt het best goed op, was misschien stiekem diep van binnen al een beetje klaar met die vent van dr, ze stapte niet voor niets tegen zijn wil in toch het programma in, en héel mischien heeft ze toch een oogje op Philip. Een nieuwe liefde vergoedt veel
Of hij zit met een aantal vrienden en een krat bier op de bank te lachenquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
welnee die staat met een doos flugels in de kroegquote:Op zondag 3 april 2011 21:32 schreef Blackprinces het volgende:
Ja of met ze nieuwe vriendin batsen, kan ook nogquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die kijkt niet, die is aan het feesten met zijn vrienden!
tossoquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Jo gaat voor drama. In de tuin had ze niet veel aandacht, dan maar naar de slaapkamer.![]()
Ik ben er nu echt weg van, fijne avond allemaal.
Een kroeg voor onder de 12 jaar dan..quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
welnee die staat met een doos flugels in de kroeg
Schijnbaar weten de vrouwen hier niet zo erg hoe wij mannen over dit soort "losse eindjes" heen stappenquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij zit met een aantal vrienden en een krat bier op de bank te lachen
lekkahhhhquote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een kroeg voor onder de 12 jaar dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |