Het is mijn ZDNGMW zeg maar.quote:
hij lijkt nog echt op bart de graaff ookquote:
ja ook datquote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Was zeker voor dat jong ze oor correctie?
Nee; http://womenschoice.oswshop.nl/diana-gabriels-verweijen/quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja, maar eerst moest moeders een strakgetrokken nek krijgen...daarna mocht bartjequote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ook hier bij mama ik ik ik ik ik...quote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Anneloortje het volgende:
________
________ Wie ben ik? In eerste plaats ben ik MOEDER, daarnaast ben ik SPORTVROUW en ONDERNEMER.
________Ik ben opgevoed door mijn opa en oma een betere situatie had ik toen niet kunnen hebben.
________Ik was een vreemde eend in de bijt , hield van ballet en dat was in het milieu waar ik vandaan kom heel bijzonder.
________Naar school gaan was niet vanzelfsprekend. Ik schrijf dit over mijzelf om de mensen die NIET in een gemakkelijke
________situatie verkeren een hart onder de riem te steken.
________(Mijn moeder heeft haar gehele leven gewerkt in de horeca en mijn vader over overleed op 42 jarige leeftijd als zwerver op straat)
________HET MAAKT NIET UIT WAAR JE VANDAAN KOMT HET MAAKT UIT WAT JE ER VAN MAAKT!
___
________Ik ben zelf moeder van 2 kinderen. Op mijn vierentwintigste werd ik voor het eerst bewust moeder, Joanna is inmiddels 24 jaar.
________Toen zij 14 jaar was kreeg ik na een aantal miskramen op mijn veertigste het mooiste cadeau wat ik me kon wensen,
________mijn zoon Ian inmiddels 10 jaar dus geen crisis maar geluk op mijn 40ste!) .
Jo is mijn probleem, en?quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:28 schreef Sunshine1974 het volgende:
Jo schrijft alsof haar leven er vanaf hangt, volgens mij is dat huis van Dennix straks leeg....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |