quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb hem toegevoegd, wil hem graag feliciteren!
ze is nog erger, nu gaat ze al van start met het licht aan, zo doen hoogbegaafden dat kennelijkquote:
Hoeft geeneens een feestje te zijn. Gewoon een zooi drank!quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het volgende feestje!!
Als je echt en alleen voor je kind kiest wel. Ik denk dat er beloftes zijn gedaan en dat het daarom voor de show wordt gebruikt.quote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
ik snap die mamajo niet...die kon toch altijd alles zo goed regelen voor jootje? waarom nu dan niet? het is gewoon extra drama creeeren voor tv...brrrr enge mensen
daar heeft Jo die holle ogen van dan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:38 schreef Anneloortje het volgende:
Als het deniis holleman is is zijn naam wel voorspellend
Jo heeft zelf meerderen Dennis'en op Hyves als vriendquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb dennis via facebook moeder misschien gevonden dennis holleman
http://www.facebook.com/dennis.holleman
Eh hij is weggegaan hoor, niet andersom.. Nog ff en zij heeft hem eruit gezet :squote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan prima. Volgens mams zat ze tegen het overspannen zijn aan.
Nu ze in en andere omgeving is zijn d'r ogen misschien wel geopend en komt tot ontdekking dat er meer. Zo'n RLS kan een life changing experience zijn.
Precies, en dat gaat zo te zien nog lukken ook.quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het hele verhaal is alleen maar om jo van de nominatiestoel af te houden
quote:Op zondag 3 april 2011 21:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Precies, en dat gaat zo te zien nog lukken ook.
Iedereen heeft medelijden, en degene die een beetje twijfels hebben durven gewoon niet haar te nomineren.
jij snapt utquote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
Ik geloof echt dat dit bekend was bij Jo. Het was al over en mamajo zou de spullen op komen halen, dit heeft ze niet gedaan. En toevallig op het moment dat ze genomineerd wordt komt dit verhaal door mamajo naar buiten. Beetje verdraaid. Natuurlijk wordt ze nu niet genomineerd. En als ze wel genomineerd wordt dan krijgt ze genoeg stemmen om erin te blijven. Er zijn altijd mensen die medelijden hebben met zo iemand. Nou ik niet. Zeg nou zelf, als moeder zijnde, als je zoveel van je dochter houdt. Dan zeg je het toch niet als je in zo'n programma zit. Waar ze, mocht ze het tot de finale halen, nog 6 weken inzit......![]()
![]()
![]()
Jojanka wordt nu ingezet om met zekerheid iemand weg te werken. Als je iemand weg wilt hebben, zet je die tegenover Jojanka en Gerard....quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
Ik geloof echt dat dit bekend was bij Jo. Het was al over en mamajo zou de spullen op komen halen, dit heeft ze niet gedaan. En toevallig op het moment dat ze genomineerd wordt komt dit verhaal door mamajo naar buiten. Beetje verdraaid. Natuurlijk wordt ze nu niet genomineerd. En als ze wel genomineerd wordt dan krijgt ze genoeg stemmen om erin te blijven. Er zijn altijd mensen die medelijden hebben met zo iemand. Nou ik niet. Zeg nou zelf, als moeder zijnde, als je zoveel van je dochter houdt. Dan zeg je het toch niet als je in zo'n programma zit. Waar ze, mocht ze het tot de finale halen, nog 6 weken inzit......![]()
![]()
![]()
Die profielfoto!quote:
Zoals jij het zegt lijkt het wel doorgestoken kaart.quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef mieppie77 het volgende:
![]()
![]()
Vreemd he..?!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft de foto met haar nog als profielfoto?!
Dennis is engquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft de foto met haar nog als profielfoto?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |