Met wat ander haar en een snorretje is dat dan geen Maik...quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die profielfoto!
[ afbeelding ]
Dat ie die nog net verandert heeft...
Hij zal wel niet weten hoe dat moet. Jo deed toch alles!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die profielfoto!
[ afbeelding ]
Dat ie die nog net verandert heeft...
Dubbel hè slechte en doortrapte mensen zijn eigenlijk leuker om naar te kijken, het is alleen jammer dat je weet dat het echt is.. Maar idd zonder stervio, Jo, moquote:Op zondag 3 april 2011 21:41 schreef akveor het volgende:
Maar enfin zonder Joannahadden we een RLS zonder verhaallijn gehad en hadden we het moeten doen met een ketsende Maik en Monique en een falende Alex en Laura.
Het gesprek in de slaapkamer is ook weer slaapverwekkend.
Dat zou grappig zijnquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze misschien tijdens de week van de waarheid ook het filmpje van wat Karim tegen Gerard zegt over Laura, vinden Laura en Alex vast leuk!
neequote:Op zondag 3 april 2011 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wat ander haar en een snorretje is dat dan geen Maik...
Ik hoop sowieso op een paar video-onthullingen op het schermquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze misschien tijdens de week van de waarheid ook het filmpje van wat Karim tegen Gerard zegt over Laura, vinden Laura en Alex vast leuk!
precies !!quote:Op zondag 3 april 2011 21:39 schreef knagsje het volgende:
het hele verhaal is alleen maar om jo van de nominatiestoel af te houden
De grote Jo showquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Blackprinces het volgende:
Nou nu wordt ie helemaal mooi alle streams op dat mens
Dat is makkelijk veranderd hoorquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft de foto met haar nog als profielfoto?!
hij kan niks zelf, niet eens inloggen op hyvesquote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook zijn genoeg leuke fragment die flink wat opschudding kunnen veroorzaken gewoon morgen half uurtje voor de nominaties laten zien!quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso op een paar video-onthullingen op het scherm
allememachiesquote:
Het was toch ook geen echte relatiebreuk? Alleen om Joanna richting de finale te krijgen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar Jo Kennende wilde hij geen Hyves, maar heeft zij het voor hem aan gemaakt en ingevuld... 200.000% zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe lang is het inmiddels bekend?quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat is makkelijk veranderd hoor
Over een paar dagen, als ie weer nuchter is van het vieren van zijn vrijheid, verandert dat vanzelf
dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
wat ik ook zo raar vond, in de live show, dat haar moeder zo positief over flip was.
welke moeder kan direct al aan een nieuwe schooonzoon denken, als er nog zoveel ellende is, die haar dochter nog niet eens weet? ik blijf het zeggen, dit is gewoon een verhaal lijn. er is niets van waar. zo ook op twitter, waar dat mens van alles over die uit huis gegooide spullen sprak..das dus gewoon sensatie geweest
Geloof ik ook zeker!quote:Op zondag 3 april 2011 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals jij het zegt lijkt het wel doorgestoken kaart.
Preciiiiiiees. Jij begrijpt hetquote:Op zondag 3 april 2011 21:45 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ook zijn genoeg leuke fragment die flink wat opschudding kunnen veroorzaken gewoon morgen half uurtje voor de nominaties laten zien!
JAH! Zing voor mij spook!quote:
Geen idee.... Bij mij alleen SL op 1...quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
De Blender, de gastendoekjes, de kunstbloemen en niet te vergeten de dekbedhoezen die A&A ook hebben..
quote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
De Blender, de gastendoekjes, de kunstbloemen en niet te vergeten de dekbedhoezen die A&A ook hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |