Wat lievvvquote:
Diep. Diep in het midden van m'n hart. Dat kano zoiets zou zeggen.. nee, dat had ik nooit verwacht.quote:
Op de meet (als jij en ik er zijn) geef ik je wel een knuffel om het goed te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Diep. Diep in het midden van m'n hart. Dat kano zoiets zou zeggen.. nee, dat had ik nooit verwacht.
Nou, nu is 't te laatquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de meet (als jij en ik er zijn) geef ik je wel een knuffel om het goed te maken.
no homo.
Hij weet het ook niet.quote:
Nee hoor.quote:
Doe niet zo dik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wacht ff hoor, even mijn kind baren.
Ik had na Rome last van mijn neus. Kwam doordat ik de hotshoe van mijn camera steeds tegen dezelfde plek duwde. Dan gaat het op een gegeven moment wel irriterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb last van mijn pink door m'n camera.
Ik had vandaag precies de afdruk van mijn helm in mijn haar staan. Verder zittie wel lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Isdatzo het volgende:
Haha.. moest ff aan flrois denken, floris heeft altijd een helmafdruk in z'n hoofd staan als we even pauzeren.
Onnodige troep jaquote:
nee.quote:
Ik kan nog steeds harder rijden dan jij kan.quote:
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, wáárom wil je dat.
Dat is nog gewoon midden in de nacht, normale mensen slapen dan.
Dat is echt idiootquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ik heen en weer moet reizen naar m'n oudersFiets ophalen enzo, ben te lui om die ik nu heb te plakken.
nah die fiets is ook gewoon veel beter enzo hoorquote:
Zeg dat dan!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nah die fiets is ook gewoon veel beter enzo hoormaar dit was de reden dat ik hem echt nu wil hebben hier
Mag ik je er op wijzen dat je nu meer hebt getypt?quote:
HELL NO. Die corsa haalt hendigggg 190 (lamborghini ingehaald in de slipstream van een audi S4).quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds harder rijden dan jij kan.
Mens, dat is 5 minuten werkquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Omdat ik heen en weer moet reizen naar m'n oudersFiets ophalen enzo, ben te lui om die ik nu heb te plakken.
Op een 2 wielerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
HELL NO. Die corsa haalt hendigggg 190 (lamborghini ingehaald in de slipstream van een audi S4).
Welke afstand?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Racen? Haal regelmatig wielrenners in op de MTB.
Ja, mensquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt vorige keer heb ik het 10x geprobeerd en toen bleek er iets in de band te zittenen ik moet die fiets sowieso ophalen. Ga hem wel een keer plakken als m'n andere fiets ook kapot is.
Dat ik op asfalt fiets? Zo kort mogelijk. Door 't bos is veel tofferquote:
Draaien ze weer los? Doe er een speciale bout op of doe er loctite op.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat had ik toch niet geziennnn
Maar mijn zadel zakt ook steesd naar beneden (nee aandraaien helpt niet) en mijn knieën zijn kut en die combi werktn iet. Dusseh ja.
Nieuwe zadelpenklem erop zetten dan.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat had ik toch niet geziennnn
Maar mijn zadel zakt ook steesd naar beneden (nee aandraaien helpt niet) en mijn knieën zijn kut en die combi werktn iet. Dusseh ja.
50/60 door 't bos? Dat is best pittig!quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ik op asfalt fiets? Zo kort mogelijk. Door 't bos is veel toffer. Maar ik had een mooi trainingsschema met hartslagzones etc. Twee keer per week 20/30 km, 1 keer 50/60.
Jawel, op een MTB heb je veel meer rolweerstand. Brede, zachte banden.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
Er reed vandaag ook iemand mee op een MTB (de eerste 20 km), maar die was inderdaad ook redelijk snel.
Volgens mij maakt een MTB en racefiets niet echt uit, gaat er meer om hoe hard je kan trappen.
En minder hoge versnellingen. Banden kan je natuurlijk oppompen. Het is inderdaad wel zwaarder.quote:Op zondag 3 april 2011 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, op een MTB heb je veel meer rolweerstand. Brede, zachte banden.
Mwah, is goed te doen op zich hoor. Gemiddelde 24 ofzo. Meer dan 80 in de bergen, dan ben je wel kapot.quote:Op zondag 3 april 2011 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50/60 door 't bos? Dat is best pittig!
Ja doe maar. En neem die ander dan mee en laat 'm je vader fixen voor de volgende keer.quote:
Voor die kleine stukjes asfalt die ik fiets? Neuhquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En minder hoge versnellingen. Banden kan je natuurlijk oppompen.
Toch netjesquote:Het is inderdaad wel zwaarder.
Zou me ook niets verbazen als je me eruit rijd, ik doe het nog maar 1 week.
Heb dan wel weer 250 km gefietst deze week
Hangt ook erg van het terrein en ondergrond af denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, is goed te doen op zich hoor. Gemiddelde 24 ofzo. Meer dan 80 in de bergen, dan ben je wel kapot.
Toen ik op m'n plaat ging in Duitsland had ik er ongeveer 75 gehad.
Als je weet dat je een vooral of alleen over asfalt gaat kan je dat natuurlijk doen. Anders nietquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor die kleine stukjes asfalt die ik fiets? Neuh. En met harde banden door 't bos is kut
.
[..]
Toch netjes. Meeste weken haal ik dat niet denk ik.
Ik heb nu trouwens net nieuwe gekocht. Kosten 15 euro. Maar is kijken hoe lang ze meegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
True, maar is zo'n zonde van m'n mountainbike-bandjes! Dat slijt als een malle dan.
Wacht maar tot jij een moter hebt LOquote:
Ik betaalde bijna 300 euro en ik kan er niet eens van genietenquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens net nieuwe gekocht. Kosten 15 euro. Maar is kijken hoe lang ze meegaan.
Dat is serieus best kutquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik betaalde bijna 300 euro en ik kan er niet eens van genieten.
Ik zou zo hard lachen als zo iemand door mijn straat komtquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1425711/d8560a36/party_hard.html
Hahahaaa [ afbeelding ].
Ik moest zo hard lachen.
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehadquote:
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef Timmos het volgende:
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehad
Ach, kan van binnenuit ook wel genieten, ramen open, muziekje aan.. Of de achtertuin in met de boekenquote:Op zondag 3 april 2011 02:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.
Hoezo, te warm ofzo?quote:
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.quote:Op zondag 3 april 2011 09:58 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Teveel verandering en reuma gaat niet samen.
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!quote:Op zondag 3 april 2011 10:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.
Dankje, gewoon lekker rustig aan doen vandaag, zometeen ff lekker douchen en dan gaat het morgen wel weer beter! Ben het wel gewend.quote:Op zondag 3 april 2011 10:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!
Ik werk eerst wat concerten door van een paar weken terug en dan ga ik maar aan het actuele beginnenquote:Op zondag 3 april 2011 10:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben ook met nog wat foto's van gisteren bezig. Zitten leuke foto's tussen maar ik doe nu echt alleen de, in mijn ogen, perfecte foto's uploaden.
Maar jij maakt dan ook 2000 foto's per week als het niet meer isquote:Op zondag 3 april 2011 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik werk eerst wat concerten door van een paar weken terug en dan ga ik maar aan het actuele beginnen
Hmm, daar kom je al gauw op helaasquote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar jij maakt dan ook 2000 foto's per week als het niet meer is
Lekkkkkkkkkkkerquote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Wiebeldak het volgende:
En nu even 2 eieren koken, stokbrood in de oven, dan ham, kaas en ei ertussen.
Nice!quote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Wiebeldak het volgende:
En nu even 2 eieren koken, stokbrood in de oven, dan ham, kaas en ei ertussen.
Ik heb deel 1 t/m 56quote:
iphonequote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe dan ook, nieuwe abbo + tel.
Of hou ik mijn 3G nog even?
Zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WAT NOU, MET JE WINNAARS USERICON
HE
ARROGANTJE
Bladibla.quote:
Fiets toch gewoonquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Over een kwartier pak ik de bus naar het station.
Terechte klacht.quote:
Reuze.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Dat kan ik wel begrijpen.
Wanneer niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed het is allemaal een beetje bagger op het moment dus qua telefonie.
Zeker waar.quote:
Ikquote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Doorkijkje.
[ afbeelding ]
Prachtige beesten vind ik dat.
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Zo goed als voor het eerst dat jij een foto van mij positief beantwoord
quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Zo goed als voor het eerst dat jij een foto van mij positief beantwoord
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!
Ohh. Al is negatief commentaar natuurlijk ook altijd meer dan welkom. Ik post hier dan ook vaak foto's in dit topic waarvan ik ze nog niet vrij heb gegeven op Flickr omdat ik er zelf nog niet helemaal zeker van ben.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!
Dat was ook zoquote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef Omniej het volgende:
Ik vind 'm ook wel vet hoor, beter dan de tweede ook, die eigenlijk wel erg rechttoe rechtaan is. Vind het doorkijkje dan een stuk interessanter. Die geeft ook wat meer het idee alsof je nietsvermoedend door het bos aan het wandelen was en ineens tussen een paar bomen door aangestaard werd.
Mooi mooi. Gaaf met het blauwe licht.quote:
Foto? Ik kan me er zo geen voorstelling bij maken.quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
Neee.. verdomme. Ik die startmotor proberen los te halen (heel gekloot om erbij te komen), kom ik bij de elektrische aansluiting. Die zit vast met een bout vanuit de binnenkant en dan een moer en sluitring aan de buitenkant. Draait die hele bout mee.. zo kan ik hem nooit loskrijgen zonder de las kapot te draaien die voor de aansluiting naar de koolborstels aan de binnenkant zorgt.
Lekker is dat. Eens kijken hoe ik dat oplos.
Meestal ja, heb ook wel eens een paar monsters gezienquote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwelijke drummers zijn meestal/altijd
Stralen zoiets moois uit over het algemeenquote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef Omniej het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor vrouwelijke drummers ja.
Het is die unit helemaal links. Recht onder nummertje 3 (niet nummer 3 zelf, dat is een boutjequote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Foto? Ik kan me er zo geen voorstelling bij maken.
Net trouwens in een paar freestyle bootjes gezeten. Die dingen zijn zo krap dat ik deuken in mijn voeten en tenen had toen ik uitstapte
O wacht, ik dacht dat het om je aansluiting aan het frame oid ging.quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is die unit helemaal links. Recht onder nummertje 3 (niet nummer 3 zelf, dat is een boutje) zit die aansluiting. Ik kan geen diagram van de startmotor zelf vinden maar ik weet wel ongeveer hoe die in elkaar zitten.
[ afbeelding ]
Maar heb je al wat olie erop gedaan?quote:Op zondag 3 april 2011 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja nee, heb de aansluiting al los. En alle andere dingen die los zouden moeten zitten om hem eruit te kunnen trekken. Maar ik kan hem alleen een beetje naar links / rechts en boven / beneden wiebelen, eruit komen ho maar. Ik zou hem er eigenlijk zo uit moeten kunnen trekken nu, klotezooi.
De vastzittende moer?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 3 april 2011 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens WTFBBQ, zit ik wielrennen te kijken, zie ik een gast met een 70-200 f/4 of f/2.8 achter op een motor zitten. ISSIE AAN HET FLITSEN. wth?
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.quote:
Ja, dat zei je er net niet bij hè.quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmm. Zit die achterop motoren dan?quote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Puala het volgende:
Ik had vandaag ook nog een isdatzo-momentjeMr. Agent hield me aan
Beetje lief lachen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje lief lachen zeker?Eerder stotteren en een knal rooie kop krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ga ik onthouden!quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerder stotteren en een knal rooie kop krijgen
Ik klap mijn popup flitser soms ook wel is per ongeluk open zonder dat ik het door heb ja..quote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!
Haha, rij maar gewoon niet tegen het verkeer in waar het niet magquote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
Zal me niets verbazen als ik binnen een maand mijn eerste boete binnenheb
Bwhehe dat deed ik in engeland met een aanhanger met 2 motoren achterop (moesten keren maar de straat was te smal om te keren met zo'n aanhanger). Politie met zwaailichten en alles ineens achter jequote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, rij maar gewoon niet tegen het verkeer in waar het niet mag![]()
Dat is niet haalbaar. Dat stulpje van mij misschien welquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
* Isdatzo zicht zichzelf daar wel wonen.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
* Puala ziet zichzelf daar wel wonen
2 slaapkamers en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor jequote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Ziet er tof uit! en dan een slaapkamer en badkamer boven?
Zoiets?quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Puala het volgende:
[..]
2 slaapkamers, 1 fotostudio en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor je
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioquote:
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioDan hoeven de mensen niet mijn halve huis door voor ze er zijn
[ afbeelding ]
In de toekomst zal er wellicht een carport naast komen zodat fiets + auto droog staan. Verbouwing an sich is al duur genoeg om mee te beginnen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.
Maar goed dat je geen fiets hebt!
Staat je msn aan?quote:
het is yfrog, dus geen imageshack toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
No input file specified.
Edit: oh, en nu zegt imageshack "blocked domain". Sowieso, imageshack.
Edit 2: nu weer no input file specified![]()
Misschien van hetzelfde moederbedrijf oid.quote:
Neequote:
Copy paste de link anders even.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee.. Maar via je twitter werkt ie wel.. Dus imageshack/yfrog is gewoon
op fok..
Slaapgebrek![]()
![]()
.. Maar nu naar een verjaardag incl. warm en koud buffet
.. Hopelijk beetje op tijd thuis
..
Bij mij ook, want FF is tofquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die staat hierboven al.. De yfrog URL.. Werkt in FF bij mij wel..
Nu echt
Dat is zeker de snelle jongen onder de browsers?quote:
Har. Har.quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker de snelle jongen onder de browsers?
Voordat je het weet start ie niet meer op.
Ik zal er nu echt over stoppen. Ik vind het echt lullig voor je hoor.quote:
Niiiice! Dat is echt een leuk cadeau (mits je ervan houdt natuurlijk).quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Puala het volgende:
Net het moederdag cadeau voor mijn mama gekocht. 2 kaartjes voor Marco Borsato @ Gelredome, 7 mei (en uiteraard ga ik mee)
![]()
En ik heb een vlinder op canvas laten drukken. Deze krijgt ze morgen samen met de uitnodiging voor 7 mei![]()
![]()
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Wtf! Zo is het vrijdagaaf weekend en zo zit je opeens maandagochtend weer op het werk...
Iets ernstigs dan?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beste vriendin van mijn zus ligt in het ziekenhuis.
Dat moet een goede avond zijn geweest als je pas wakker word op je werk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
Zooo, heb ik net even m'n tentamen verneukt zeg.Klasse weer.
[..]
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?
[..]
Iets ernstigs dan?
Oei! Voor wat?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beste vriendin van mijn zus ligt in het ziekenhuis.
Even Googlen wat ik heb gedaanquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?
High fivequote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
Iets ernstigs dan?
Ik snapte zowat mijn eigen antwoorden niet meer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
High fiveNouja verneukt weet ik niet maar het zal erom spannen want snapte de helft van de vraagstellingen niet. Beeeeter heb ik gewoon een 6.
Een bos wat...? Hout?quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een bos gevonden.En heb blondspray in m'n uitgroei gegooid dus ik hoop dat ik straks niet ineens drie kleuren blond heb. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ik bne helemaal tot rust gekomen in een halfuur tijd.
Met een bos hout tussen de bomen een zelfportret maken met een statief... klinkt goedquote:
Ik, kom je hem halen?quote:Op maandag 4 april 2011 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wie heeft er even een week een statief voor me te leen?
12 monkeys, dat was toch die veel te vage film? Totaal niet aan mij besteed iig, ik vond er niks aanquote:Op maandag 4 april 2011 18:17 schreef Wiebeldak het volgende:
Hey goede avond!
Beetje moe. Gisteren wilde ik vroeg naar bed en dan toch ga ik een film zitten kijken op tv die ik zelf al op DVD heb. Dat heb ik wel vaker. Maar 12 Monkeys blijft dan ook wel een erg goede film. Heb hem denk ik al een keer of 4 gezien nu.
Nee man. Voor de 1 vaag voor de ander geniaal. Hij zit gewoon zo goed in elkaar en Brad Pit vooral speelt zijn rol zo ontzettend goed als een totall fruitcake zoals Bruce Willis hem noemt in zijn rol in die film. Hij speelt daar tevens ook erg sterk.quote:Op maandag 4 april 2011 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
12 monkeys, dat was toch die veel te vage film? Totaal niet aan mij besteed iig, ik vond er niks aan.
En terugbrengen!quote:
Die film is veel.. maar geniaal is 'ie niet. Volgens mij vond ik hem zo kut dat ik halverwege iets anders ben gaan doen, en dat zegt veel.quote:Op maandag 4 april 2011 18:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee man. Voor de 1 vaag voor de ander geniaal. Hij zit gewoon zo goed in elkaar en Brad Pit vooral speelt zijn rol zo ontzettend goed als een totall fruitcake zoals Bruce Willis hem noemt in zijn rol in die film. Hij speelt daar tevens ook erg sterk.
Dan snap je hem gewoon echt niet. En het is tevens een kwestie van smaak natuurlijk, maar dat ie goed in elkaar steekt is echt een feit. Dan zal ik jou maar nooit films aanraden want dat zijn echt de soort films waar ik van hou. De sfeer is ook zo fijn, lekker duister allemaal.quote:Op maandag 4 april 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die film is veel.. maar geniaal is 'ie niet. Volgens mij vond ik hem zo kut dat ik halverwege iets anders ben gaan doen, en dat zegt veel.
Mwah, de tijd dat ik waarde hechtte aan de IMDB-rating is al lang voorbij. Genoeg prima films die daar een veel te lage rating hebben en andersom.quote:Op maandag 4 april 2011 18:27 schreef Wiebeldak het volgende:
Op IMDB krijgt ie een 8.1 met 185,659 votes. Dat zegt ook best veel
Ben ik het gedeeltelijk ook mee eens en dat is idd vroeger anders geweest. Je spreekt hier wel met een enorme film nerdquote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
En nee, dat is geen mening maar een feit.
Je kan 'm ook in het weekend halen. En ik was van plan om deze zaterdag ff naar Amsterdam te gaan.quote:
Chocolademelk maken is geen koken.quote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds 1,5 week (m.u.v. vrijdag) weer gekookt.
Vrijdag had ik macaroni, heeeeel erg lekker.quote:
Waar hou je van? Der Undergang vond ik wel goed, beter dan verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 18:30 schreef Timmos het volgende:
Ik heb alleen nog maar Der Untergang liggen en heb denk ik zin om vanavond film te kijken.. Noem is wat
..
Ja maar in het weekend ga ik al naar mijn ouders en neem ik die van hun mee.quote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan 'm ook in het weekend halen. En ik was van plan om deze zaterdag ff naar Amsterdam te gaan.
Maargoed, waarschijnlijk even te veel reistijd, en ik wil hem ook geen weken missen.
Prima. Succes in het bos.quote:Op maandag 4 april 2011 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar in het weekend ga ik al naar mijn ouders en neem ik die van hun mee.
IMDB is sowieso kut. Bijna nooit fatsoenlijke reviews enzo. Nooit de officiële iig.quote:Op maandag 4 april 2011 18:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, de tijd dat ik waarde hechtte aan de IMDB-rating is al lang voorbij. Genoeg prima films die daar een veel te lage rating hebben en andersom.
Jonge.. pasta is geen kokenquote:Op maandag 4 april 2011 18:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vrijdag had ik macaroni, heeeeel erg lekker.![]()
Wat voor haarquote:Wel jammer dat er een keer een leuke jongen bij ons in huis is en dati k dan in mijn leeroutfit incl. leerhaar met blondspray erin (= lelijk) loop.
Der Untergang is ook gewoon goed, maar al vaak genoeg gezien.. Zolang het een goed verhaal heeft kan ik alles kijken, behalve die vage films van jou danquote:Op maandag 4 april 2011 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Waar hou je van? Der Undergang vond ik wel goed, beter dan verwacht eigenlijk.
Dit is 1 van mijn favorieten. Delicatessen.
Pasta is wel kokenquote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jonge.. pasta is geen koken.
[..]
Wat voor haar.
Vage films.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Der Untergang is ook gewoon goed, maar al vaak genoeg gezien.. Zolang het een goed verhaal heeft kan ik alles kijken, behalve die vage films van jou dan.. En SF..
Ja, dan is een ei ook koken.quote:
Haha, kutleven. En nog moeten leren ook zeker!quote:Ja in een knot en alles in knipjes naar achter.Fucking lelijk. En dan ook nog blodnspray erin zodat het stinkt en vet lijkt. Nohhh
Neem deze dan Requiem for a dream. Wat iemand al zegt in een comment op Youtube, de film is niet zo raar als de trialer doet overkomen. Maar echt een must see.quote:Op maandag 4 april 2011 18:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Der Untergang is ook gewoon goed, maar al vaak genoeg gezien.. Zolang het een goed verhaal heeft kan ik alles kijken, behalve die vage films van jou dan.. En SF..
Nogal.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Requiem For A Dream echt wel een rare film hoor.
Dat vind ik best meevallen. Ik zal je eens wat titels doorsturen dan heb je wat te kijken. Ik vind de sfeer in een film erg belangrijk. En de muziek moet ook goed zijn waardoor je er nog extra in meegenomen word.quote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Requiem For A Dream echt wel een rare film hoor.
Seks hebben met de vriendin van die kerel veur geld.quote:Op maandag 4 april 2011 18:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kanme die hele neger alleen niet meer herinneren. Wat deed hij?
Ja dat was die hele vieze. Maar in de trailer zie je nog een andere.quote:Op maandag 4 april 2011 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Seks hebben met de vriendin van die kerel veur geld.
Kom maar op.quote:Op maandag 4 april 2011 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik best meevallen. Ik zal je eens wat titels doorsturen dan heb je wat te kijken. Ik vind de sfeer in een film erg belangrijk. En de muziek moet ook goed zijn waardoor je er nog extra in meegenomen word.
He, wat andere? Neger?quote:Op maandag 4 april 2011 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was die hele vieze. Maar in de trailer zie je nog een andere.
Zal eens een mooi lijstje samenstellen. Heb denk ik 140 dvd's waarvan er 100 in de categorie vreemd vallen voor velen. Erg veel filmhuis.quote:Op maandag 4 april 2011 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat was die hele vieze. Maar in de trailer zie je nog een andere.
[..]
Kom maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |