Bwhehe dat deed ik in engeland met een aanhanger met 2 motoren achterop (moesten keren maar de straat was te smal om te keren met zo'n aanhanger). Politie met zwaailichten en alles ineens achter jequote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, rij maar gewoon niet tegen het verkeer in waar het niet mag![]()
Dat is niet haalbaar. Dat stulpje van mij misschien welquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
* Isdatzo zicht zichzelf daar wel wonen.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
* Puala ziet zichzelf daar wel wonen
2 slaapkamers en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor jequote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Ziet er tof uit! en dan een slaapkamer en badkamer boven?
Zoiets?quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Puala het volgende:
[..]
2 slaapkamers, 1 fotostudio en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor je
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioquote:
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioDan hoeven de mensen niet mijn halve huis door voor ze er zijn
[ afbeelding ]
In de toekomst zal er wellicht een carport naast komen zodat fiets + auto droog staan. Verbouwing an sich is al duur genoeg om mee te beginnen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.
Maar goed dat je geen fiets hebt!
Staat je msn aan?quote:
het is yfrog, dus geen imageshack toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
No input file specified.
Edit: oh, en nu zegt imageshack "blocked domain". Sowieso, imageshack.
Edit 2: nu weer no input file specified![]()
Misschien van hetzelfde moederbedrijf oid.quote:
Neequote:
Copy paste de link anders even.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee.. Maar via je twitter werkt ie wel.. Dus imageshack/yfrog is gewoon
op fok..
Slaapgebrek![]()
![]()
.. Maar nu naar een verjaardag incl. warm en koud buffet
.. Hopelijk beetje op tijd thuis
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |