Ik werk eerst wat concerten door van een paar weken terug en dan ga ik maar aan het actuele beginnenquote:Op zondag 3 april 2011 10:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben ook met nog wat foto's van gisteren bezig. Zitten leuke foto's tussen maar ik doe nu echt alleen de, in mijn ogen, perfecte foto's uploaden.
Maar jij maakt dan ook 2000 foto's per week als het niet meer isquote:Op zondag 3 april 2011 10:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik werk eerst wat concerten door van een paar weken terug en dan ga ik maar aan het actuele beginnen
Hmm, daar kom je al gauw op helaasquote:Op zondag 3 april 2011 10:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Maar jij maakt dan ook 2000 foto's per week als het niet meer is
Lekkkkkkkkkkkerquote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Wiebeldak het volgende:
En nu even 2 eieren koken, stokbrood in de oven, dan ham, kaas en ei ertussen.
Nice!quote:Op zondag 3 april 2011 11:01 schreef Wiebeldak het volgende:
En nu even 2 eieren koken, stokbrood in de oven, dan ham, kaas en ei ertussen.
Ik heb deel 1 t/m 56quote:
iphonequote:Op zondag 3 april 2011 12:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe dan ook, nieuwe abbo + tel.
Of hou ik mijn 3G nog even?
Zeker.quote:Op zondag 3 april 2011 12:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WAT NOU, MET JE WINNAARS USERICON
HE
ARROGANTJE
Bladibla.quote:
Fiets toch gewoonquote:Op zondag 3 april 2011 12:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Over een kwartier pak ik de bus naar het station.
Terechte klacht.quote:
Reuze.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 3 april 2011 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Dat kan ik wel begrijpen.
Wanneer niet.quote:Op zondag 3 april 2011 12:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed het is allemaal een beetje bagger op het moment dus qua telefonie.
Zeker waar.quote:
Ikquote:Op zondag 3 april 2011 10:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Doorkijkje.
[ afbeelding ]
Prachtige beesten vind ik dat.
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Zo goed als voor het eerst dat jij een foto van mij positief beantwoord
quote:Op zondag 3 april 2011 12:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx! Zo goed als voor het eerst dat jij een foto van mij positief beantwoord
Dat dus.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!
Ohh. Al is negatief commentaar natuurlijk ook altijd meer dan welkom. Ik post hier dan ook vaak foto's in dit topic waarvan ik ze nog niet vrij heb gegeven op Flickr omdat ik er zelf nog niet helemaal zeker van ben.quote:Op zondag 3 april 2011 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee joh, ik zie wel vaker toffe platen van je voorbij komen!
Dat was ook zoquote:Op zondag 3 april 2011 13:17 schreef Omniej het volgende:
Ik vind 'm ook wel vet hoor, beter dan de tweede ook, die eigenlijk wel erg rechttoe rechtaan is. Vind het doorkijkje dan een stuk interessanter. Die geeft ook wat meer het idee alsof je nietsvermoedend door het bos aan het wandelen was en ineens tussen een paar bomen door aangestaard werd.
Mooi mooi. Gaaf met het blauwe licht.quote:
Foto? Ik kan me er zo geen voorstelling bij maken.quote:Op zondag 3 april 2011 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
Neee.. verdomme. Ik die startmotor proberen los te halen (heel gekloot om erbij te komen), kom ik bij de elektrische aansluiting. Die zit vast met een bout vanuit de binnenkant en dan een moer en sluitring aan de buitenkant. Draait die hele bout mee.. zo kan ik hem nooit loskrijgen zonder de las kapot te draaien die voor de aansluiting naar de koolborstels aan de binnenkant zorgt.
Lekker is dat. Eens kijken hoe ik dat oplos.
Meestal ja, heb ook wel eens een paar monsters gezienquote:Op zondag 3 april 2011 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Vrouwelijke drummers zijn meestal/altijd
Stralen zoiets moois uit over het algemeenquote:Op zondag 3 april 2011 14:21 schreef Omniej het volgende:
Ik heb ook wel een zwak voor vrouwelijke drummers ja.
Het is die unit helemaal links. Recht onder nummertje 3 (niet nummer 3 zelf, dat is een boutjequote:Op zondag 3 april 2011 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Foto? Ik kan me er zo geen voorstelling bij maken.
Net trouwens in een paar freestyle bootjes gezeten. Die dingen zijn zo krap dat ik deuken in mijn voeten en tenen had toen ik uitstapte
O wacht, ik dacht dat het om je aansluiting aan het frame oid ging.quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is die unit helemaal links. Recht onder nummertje 3 (niet nummer 3 zelf, dat is een boutje) zit die aansluiting. Ik kan geen diagram van de startmotor zelf vinden maar ik weet wel ongeveer hoe die in elkaar zitten.
[ afbeelding ]
Maar heb je al wat olie erop gedaan?quote:Op zondag 3 april 2011 15:24 schreef Isdatzo het volgende:
Ja nee, heb de aansluiting al los. En alle andere dingen die los zouden moeten zitten om hem eruit te kunnen trekken. Maar ik kan hem alleen een beetje naar links / rechts en boven / beneden wiebelen, eruit komen ho maar. Ik zou hem er eigenlijk zo uit moeten kunnen trekken nu, klotezooi.
De vastzittende moer?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 3 april 2011 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens WTFBBQ, zit ik wielrennen te kijken, zie ik een gast met een 70-200 f/4 of f/2.8 achter op een motor zitten. ISSIE AAN HET FLITSEN. wth?
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.quote:
Ja, dat zei je er net niet bij hè.quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!quote:Op zondag 3 april 2011 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat je er weinig aan hebt? Die gast reed zeker 50 meter voor de groep uit. Het was volgens mij zelfs zijn interne flitser, want ik zag zo snel geen grote kast op zijn camera zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hmm. Zit die achterop motoren dan?quote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:25 schreef Puala het volgende:
Ik had vandaag ook nog een isdatzo-momentjeMr. Agent hield me aan
Beetje lief lachen zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje lief lachen zeker?Eerder stotteren en een knal rooie kop krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die ga ik onthouden!quote:Op zondag 3 april 2011 16:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerder stotteren en een knal rooie kop krijgen
Ik klap mijn popup flitser soms ook wel is per ongeluk open zonder dat ik het door heb ja..quote:Op zondag 3 april 2011 16:18 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als het een 80-200 was, had het Timmos kunnen zijn!
Haha, rij maar gewoon niet tegen het verkeer in waar het niet magquote:Op zondag 3 april 2011 16:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden!
Zal me niets verbazen als ik binnen een maand mijn eerste boete binnenheb
Bwhehe dat deed ik in engeland met een aanhanger met 2 motoren achterop (moesten keren maar de straat was te smal om te keren met zo'n aanhanger). Politie met zwaailichten en alles ineens achter jequote:Op zondag 3 april 2011 16:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, rij maar gewoon niet tegen het verkeer in waar het niet mag![]()
Dat is niet haalbaar. Dat stulpje van mij misschien welquote:Op zondag 3 april 2011 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
* Isdatzo zicht zichzelf daar wel wonen.
quote:Op zondag 3 april 2011 17:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
* Puala ziet zichzelf daar wel wonen
2 slaapkamers en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor jequote:Op zondag 3 april 2011 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Ziet er tof uit! en dan een slaapkamer en badkamer boven?
Zoiets?quote:Op zondag 3 april 2011 17:16 schreef Puala het volgende:
[..]
2 slaapkamers, 1 fotostudio en badkamer zoals het plaatje er nu uit ziet. Zal het ff uploaden voor je
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioquote:
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.quote:Op zondag 3 april 2011 17:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, beneden zie je naast de keuken nog een stuk open. Dat word de foto studioDan hoeven de mensen niet mijn halve huis door voor ze er zijn
[ afbeelding ]
In de toekomst zal er wellicht een carport naast komen zodat fiets + auto droog staan. Verbouwing an sich is al duur genoeg om mee te beginnen.quote:Op zondag 3 april 2011 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een fietsenstallingsschuurtjedingetje was.
Maar goed dat je geen fiets hebt!
Staat je msn aan?quote:
het is yfrog, dus geen imageshack toch?quote:Op zondag 3 april 2011 18:37 schreef Isdatzo het volgende:
No input file specified.
Edit: oh, en nu zegt imageshack "blocked domain". Sowieso, imageshack.
Edit 2: nu weer no input file specified![]()
Misschien van hetzelfde moederbedrijf oid.quote:
Neequote:
Copy paste de link anders even.quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee.. Maar via je twitter werkt ie wel.. Dus imageshack/yfrog is gewoon
op fok..
Slaapgebrek![]()
![]()
.. Maar nu naar een verjaardag incl. warm en koud buffet
.. Hopelijk beetje op tijd thuis
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |