Ja, mensquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt vorige keer heb ik het 10x geprobeerd en toen bleek er iets in de band te zittenen ik moet die fiets sowieso ophalen. Ga hem wel een keer plakken als m'n andere fiets ook kapot is.
Dat ik op asfalt fiets? Zo kort mogelijk. Door 't bos is veel tofferquote:
Draaien ze weer los? Doe er een speciale bout op of doe er loctite op.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat had ik toch niet geziennnn
Maar mijn zadel zakt ook steesd naar beneden (nee aandraaien helpt niet) en mijn knieën zijn kut en die combi werktn iet. Dusseh ja.
Nieuwe zadelpenklem erop zetten dan.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja dat had ik toch niet geziennnn
Maar mijn zadel zakt ook steesd naar beneden (nee aandraaien helpt niet) en mijn knieën zijn kut en die combi werktn iet. Dusseh ja.
50/60 door 't bos? Dat is best pittig!quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat ik op asfalt fiets? Zo kort mogelijk. Door 't bos is veel toffer. Maar ik had een mooi trainingsschema met hartslagzones etc. Twee keer per week 20/30 km, 1 keer 50/60.
Jawel, op een MTB heb je veel meer rolweerstand. Brede, zachte banden.quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef kanovinnie het volgende:
Er reed vandaag ook iemand mee op een MTB (de eerste 20 km), maar die was inderdaad ook redelijk snel.
Volgens mij maakt een MTB en racefiets niet echt uit, gaat er meer om hoe hard je kan trappen.
En minder hoge versnellingen. Banden kan je natuurlijk oppompen. Het is inderdaad wel zwaarder.quote:Op zondag 3 april 2011 00:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel, op een MTB heb je veel meer rolweerstand. Brede, zachte banden.
Mwah, is goed te doen op zich hoor. Gemiddelde 24 ofzo. Meer dan 80 in de bergen, dan ben je wel kapot.quote:Op zondag 3 april 2011 00:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50/60 door 't bos? Dat is best pittig!
Ja doe maar. En neem die ander dan mee en laat 'm je vader fixen voor de volgende keer.quote:
Voor die kleine stukjes asfalt die ik fiets? Neuhquote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En minder hoge versnellingen. Banden kan je natuurlijk oppompen.
Toch netjesquote:Het is inderdaad wel zwaarder.
Zou me ook niets verbazen als je me eruit rijd, ik doe het nog maar 1 week.
Heb dan wel weer 250 km gefietst deze week
Hangt ook erg van het terrein en ondergrond af denk ik.quote:Op zondag 3 april 2011 00:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, is goed te doen op zich hoor. Gemiddelde 24 ofzo. Meer dan 80 in de bergen, dan ben je wel kapot.
Toen ik op m'n plaat ging in Duitsland had ik er ongeveer 75 gehad.
Als je weet dat je een vooral of alleen over asfalt gaat kan je dat natuurlijk doen. Anders nietquote:Op zondag 3 april 2011 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor die kleine stukjes asfalt die ik fiets? Neuh. En met harde banden door 't bos is kut
.
[..]
Toch netjes. Meeste weken haal ik dat niet denk ik.
Ik heb nu trouwens net nieuwe gekocht. Kosten 15 euro. Maar is kijken hoe lang ze meegaan.quote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef Isdatzo het volgende:
True, maar is zo'n zonde van m'n mountainbike-bandjes! Dat slijt als een malle dan.
Wacht maar tot jij een moter hebt LOquote:
Ik betaalde bijna 300 euro en ik kan er niet eens van genietenquote:Op zondag 3 april 2011 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens net nieuwe gekocht. Kosten 15 euro. Maar is kijken hoe lang ze meegaan.
Dat is serieus best kutquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik betaalde bijna 300 euro en ik kan er niet eens van genieten.
Ik zou zo hard lachen als zo iemand door mijn straat komtquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1425711/d8560a36/party_hard.html
Hahahaaa [ afbeelding ].
Ik moest zo hard lachen.
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehadquote:
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef Timmos het volgende:
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehad
Ach, kan van binnenuit ook wel genieten, ramen open, muziekje aan.. Of de achtertuin in met de boekenquote:Op zondag 3 april 2011 02:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.
Hoezo, te warm ofzo?quote:
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.quote:Op zondag 3 april 2011 09:58 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Teveel verandering en reuma gaat niet samen.
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!quote:Op zondag 3 april 2011 10:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.
Dankje, gewoon lekker rustig aan doen vandaag, zometeen ff lekker douchen en dan gaat het morgen wel weer beter! Ben het wel gewend.quote:Op zondag 3 april 2011 10:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |