Ik zou zo hard lachen als zo iemand door mijn straat komtquote:Op zondag 3 april 2011 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1425711/d8560a36/party_hard.html
Hahahaaa [ afbeelding ].
Ik moest zo hard lachen.
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehadquote:
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.quote:Op zondag 3 april 2011 02:29 schreef Timmos het volgende:
Kutweer? Mijn voorhoofd is volgens mij verbrand, hele dag lekker 24 graden op mn bol gehad
Ach, kan van binnenuit ook wel genieten, ramen open, muziekje aan.. Of de achtertuin in met de boekenquote:Op zondag 3 april 2011 02:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je moet leren voor tentamens is dit dus kutweer ja.
Hoezo, te warm ofzo?quote:
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.quote:Op zondag 3 april 2011 09:58 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Teveel verandering en reuma gaat niet samen.
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.quote:Op zondag 3 april 2011 10:00 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Pfff vervelend zeg. Vooral in Nederland heb je dan extra pech vanwege het weer.
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!quote:Op zondag 3 april 2011 10:05 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yup, over het algemeen gaat het redelijk goed maar soms gaat het wat 'extremer', zoals gisteren heel mooi weer en dan nu weer 10 graden kouder en regen. Plus dat je met het mooie weer van gisteren toch weer teveel doet. En dat moet ik nu bekopen..helaas.
Dankje, gewoon lekker rustig aan doen vandaag, zometeen ff lekker douchen en dan gaat het morgen wel weer beter! Ben het wel gewend.quote:Op zondag 3 april 2011 10:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik kan denk ik niet meer zeggen dan sterkte vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |