Zodat je niet meer kan Fok!'en en dus wel moet leren voor je tentamens? Haha, dáár werk ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha oja dat mag niet. Krijg ik nu een ban?
WAAROM NIETquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zodat je niet meer kan Fok!'en en dus wel moet leren voor je tentamens? Haha, dáár werk ik niet aan mee.
Gefeli!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef DitIsFloor het volgende:
Jongens, ik was gisteren jarig joepiejee. Ik was het gisteren vergeten te zeggen, hehehe
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef DitIsFloor het volgende:
Jongens, ik was gisteren jarig joepiejee. Ik was het gisteren vergeten te zeggen, hehehe
Oh, feedback is altijd welkom hoor. Ik wilde het net even anders doen, en vond het destijds wel OK. True, is inderdaad wat onconventioneel, maar ach ik ben er happy meequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet bot over komen, maar ik vind die letters links zo kut om te lezen.
netjes! Ga je er morgen spijt van hebben?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vriend van me donderdag: Laten we zaterdag even een stukkie rijden op de racefiets, 40-50 km.
Ik dacht, 40 kan nog wel, 50 wordt zwaar. Hebben we 77 gedaan
Ik denk dat het morgen wel pijn doet jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, feedback is altijd welkom hoor. Ik wilde het net even anders doen, en vond het destijds wel OK. True, is inderdaad wat onconventioneel, maar ach ik ben er happy mee.
[..]
netjes! Ga je er morgen spijt van hebben?
Nu nog erachter komen hoe 't werktquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef freud het volgende:
Denoise zit tussen je filters laatste keer dat ik gekeken heb. Sinds LR3 is een andere ruisfilter niet meer nodig voor me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |