Bij mij ook, want FF is tofquote:Op zondag 3 april 2011 18:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die staat hierboven al.. De yfrog URL.. Werkt in FF bij mij wel..
Nu echt
Dat is zeker de snelle jongen onder de browsers?quote:
Har. Har.quote:Op zondag 3 april 2011 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker de snelle jongen onder de browsers?
Voordat je het weet start ie niet meer op.
Ik zal er nu echt over stoppen. Ik vind het echt lullig voor je hoor.quote:
Niiiice! Dat is echt een leuk cadeau (mits je ervan houdt natuurlijk).quote:Op zondag 3 april 2011 20:57 schreef Puala het volgende:
Net het moederdag cadeau voor mijn mama gekocht. 2 kaartjes voor Marco Borsato @ Gelredome, 7 mei (en uiteraard ga ik mee)
![]()
En ik heb een vlinder op canvas laten drukken. Deze krijgt ze morgen samen met de uitnodiging voor 7 mei![]()
![]()
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?quote:Op maandag 4 april 2011 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Wtf! Zo is het vrijdagaaf weekend en zo zit je opeens maandagochtend weer op het werk...
Iets ernstigs dan?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beste vriendin van mijn zus ligt in het ziekenhuis.
Dat moet een goede avond zijn geweest als je pas wakker word op je werk.quote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
Zooo, heb ik net even m'n tentamen verneukt zeg.Klasse weer.
[..]
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?
[..]
Iets ernstigs dan?
Oei! Voor wat?quote:Op maandag 4 april 2011 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Beste vriendin van mijn zus ligt in het ziekenhuis.
Even Googlen wat ik heb gedaanquote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Er zit een gat van twee dagen in je geheugen?
High fivequote:Op maandag 4 april 2011 13:00 schreef Omniej het volgende:
Iets ernstigs dan?
Ik snapte zowat mijn eigen antwoorden niet meer.quote:Op maandag 4 april 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
High fiveNouja verneukt weet ik niet maar het zal erom spannen want snapte de helft van de vraagstellingen niet. Beeeeter heb ik gewoon een 6.
Een bos wat...? Hout?quote:Op maandag 4 april 2011 15:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een bos gevonden.En heb blondspray in m'n uitgroei gegooid dus ik hoop dat ik straks niet ineens drie kleuren blond heb. Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ik bne helemaal tot rust gekomen in een halfuur tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |