Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje wel ja![]()
toch maar dit boekje?
[ afbeelding ]
Lieffff.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Deze moet ik ook![]()
[ afbeelding ]
Het zijn thermoskannen![]()
Ja, precies, tof he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lieffff.Ik zou de roze en de blauwe willen, gewoon om neer te zetten voor de sier.
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
schoppen??
ik heb al blaren op m'n voetjes
quote:
ik heb er 1 op mijn pinkquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:43 schreef Barretje80 het volgende:
schoppen??
ik heb al blaren op m'n voetjes
Maar de tuin is nu voorjaarsklaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neemet de tuin bezig geweest he
Hysterischquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Deze moet ik ook![]()
[ afbeelding ]
Geen groene aanslag meerquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen groene aanslag meergeen onkruid meer
![]()
Bankje in de beits
Tafel in de beits(alleen voor de mooi moet hij nog een laagje
gister volley wedstrijd gespeeld en vanmorgen weerquote:
Of verkeerde schoenen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gister volley wedstrijd gespeeld en vanmorgen weerteveel voor mijn voetjes
ik heb vandaag de ramen gezeemd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
Het balkon mag hier nog een keertje geboend worden
de vorige bewoner heeft hier twee jaar gewoond, en in die tijd is er volgens mij he-le-maal niets aan het balkon gebeurd
quote:
als het maar leuk was, toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gister volley wedstrijd gespeeld en vanmorgen weerteveel voor mijn voetjes
heb thuis ook heerlijk op blote voeten gelopenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb de hele dag alleen maar slippers aangehad..en als ik die niet aan had, dan was ik op blote voeten![]()
lekker toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb de hele dag alleen maar slippers aangehad..en als ik die niet aan had, dan was ik op blote voeten![]()
leuk leuk.. het blijft een wedstrijd he??quote:
Ik heb vooral mijn wandelschoenen aan gehadquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
Heb ik pas gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb vandaag de ramen gezeemd!we zien het balkon weer
Ik loop ook de hele dag al op blote voetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:
je "ziet" inderdaad meteen resultaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik pas gedaan
Dankbaar werk is dat
die zijn alleen leuk als je wint. En als ik jou zo beluister heb je verloren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
leuk leuk.. het blijft een wedstrijd he??
Slaap zachtquote:
ik heb dit jaar nog geen enkele wedstrijd gewonnenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
die zijn alleen leuk als je wint. En als ik jou zo beluister heb je verloren.
ik ook. Lig al half te slapen in mijn stoel.quote:
trusten ST..quote:
dat schiet niet op dus............quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb dit jaar nog geen enkele wedstrijd gewonnen
maar wel lekker gespeeld hoor
Ja, en spuuglelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
Deze moet ik ook![]()
[ afbeelding ]
Jij ook straks..ooitquote:
slaap lekker zometeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook. Lig al half te slapen in mijn stoel.
ja mevrouwquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
trusten ST..
en voorzichtig met de boekjes bij je oog!
beauty is in the eye of the beholderquote:
Fijn dromen straksquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je "ziet" inderdaad meteen resultaat
Nee hoorquote:
mja die kan ik dan wel weer zelf aangezien we aan beide kanten balkon hebben over de gehele breedte van het huisquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
alleen zijn de ramen aan de straatkant heel smerig, maar daar moet de glazenwasser voor komen
Oh, dat kan ook jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Misschien DOET hij stom
begin jij nou ook al??quote:
Van wie ken ik dat tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
ga je straks ook nooit meer in de KSC komen??
mooi geshopt!quote:
Zeg, dat was niet mijn schuldquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
Oh mênquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
2e keer Sander schreeuwend en huilend wakker
Gloeiend heet... en maar weer een zetpil gegeven
ohhhhquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan oefenen, wil het ook kunnenquote:
He jeetje, wat vervelend...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
het komt vast door de zonquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs is ook al aan het spoken...
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
Nee, maar dit wel want nu doe je stomquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet mijn schuld
Das om je te leren wie er de baas isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, maar dit wel want nu doe je stom
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik zeg mijn meet van vanmiddag met Mart ook af
oh wacht...
Ik ben de baasquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das om je te leren wie er de baas is
Dan had je er vanavond moeten zijn, we hebben zelfs nog foto's gepostquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
Had je moeten teruglezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
dat zou knap zijn, hij heeft de hele tijd in de schaduw gespeeld met een petje op z'n koppiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het komt vast door de zon
stiekem toch een zonnesteekje??
Pas op straks verbrand je je nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhhh...
arme Sander!op z'n voorhoofdje..
Ja behoorlijk, vanmiddag had hij hoofdpijn.. kinderen hebben volgens mij NOOIT hoofdpijn... en dan vind ik hoofdpijn en koorts eng he?quote:
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijkenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijken
Morgenochten maar even beslissen
WAT zeg jij nou??quote:
Ik zou 1 van deze 3 kiezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Muck het volgende:
Het wordt een van de volgende musea:
Natuurhistorisch museum
Belasting & Douane Museum
Nationaal Onderwijsmuseum
Maritiem Museum
Oorlogsverzetmuseum
Openbaar Vervoer Museum
Rotterdams Radio Museum
Wereldmuseum
De eerste lijkt me ook het leukstquote:
Gewoon toek meesleurenquote:
Misschien slaapt ie nu wel goed en knapt ie daar meteen van opquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon toek meesleuren
Wij zouden naar Nemo gaangaat niet door..
Toen dacht ik goh laten we dan even op de koffie bij mijn vader gaan, maarja Sander heeft toch echt vette koorts dus twijfelachtig.....
Zie het morgenochtend wel
Oh jeutje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op straks verbrand je je nogDaar kan je wel een ei op bakken hoor zo heet
[..]
Ja behoorlijk, vanmiddag had hij hoofdpijn.. kinderen hebben volgens mij NOOIT hoofdpijn... en dan vind ik hoofdpijn en koorts eng he?
maar goed, hij is niet suf en heeft gewoon ook gegeten en gedronken dus dan nemen mijn zorgen weer wat af
Ik hoop het, vandaag ging het zo:quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie nu wel goed en knapt ie daar meteen van op
Weet ik, maar ik heb daar niet altijd toffe ervaringen mee... geef maar een zetpil is dan het antwoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh jeutje.Nee idd.. Goed in de gaten maar houden meid, en als je het niet vertrouwd kan je altijd de HAP nog bellen
Ach ja, afwachten maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag ging het zo:
Koorts -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten ->naar bed -> 2 keer wakker ->zetpil
hopen op een goede nacht
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag ging het zo:
Koorts -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten ->naar bed -> 2 keer wakker ->zetpil
hopen op een goede nacht
[..]
Weet ik, maar ik heb daar niet altijd toffe ervaringen mee... geef maar een zetpil is dan het antwoord
Dat was dus ook het antwoord toen hij 42+ graden koorts had ...![]()
Ja ik heb toen echt jankend aan de telefoon gehangen hij had een dubbele oorontsteking en een keelontsteking en was geloof ik 2 jaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaWat een schema van vandaag zeg.
Nee johDat meen je?! Hoe bizar...
Oke nee snap ik. Maar toch, dram dan gewoon door, als je het echt niet vertrouwd... Zeker bij zo'n jong kind kan je toch beter het zekere voor het onzekere nemen? Bizar joh. meer dan 42 graden?!
Weltrustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken..Trusten!
Ik dacht dat je al sliepquote:
Ik heb zoals gewoonlijk weer niks gedaanquote:
Mag toch ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zoals gewoonlijk weer niks gedaan
Op het dak weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag toch ook
Nog lekker van het zonnetje genoten?
He meisjequote:
Vraariequote:
Nog welquote:
Wel oké, vermoeid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisjeAlles goed?
[..]
Vraarie![]()
Alles oke?
Mijn top 3quote:
Oh jeetje, druk druk druk dus... Wat voor pw's zijn het?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog welmorgen gezellig 7 proefwerken leren, joepieeeee
Heb je wat leuks gedaan?quote:
7quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog welmorgen gezellig 7 proefwerken leren, joepieeeee
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn top 3![]()
1. M'n kamer
2. Het dak
3. De rest van het huis
Iets van wiskunde en geschiedenis en de rest weet ik niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje, druk druk druk dus... Wat voor pw's zijn het?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets van wiskunde en geschiedenis en de rest weet ik niet meer![]()
Nee, gewerkt vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je wat leuks gedaan?
Morgen naar Den Haag toch?
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gewerkt vandaag.
Morgen Den Haag, Scheveningen![]()
Tussen 2 en 3 zit een grooooote ruimtequote:
De slaapkamer van je ouders?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 zit een grooooote ruimte
Staat wel in mijn agenda hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, hopen dat je het morgen wel weer weet, anders is het zo moeilijk leren
![]()
En groetjes van Symph allemaal
Neee geen letterlijke ruimtequote:
Kreeg een Jumbo opleiding over de 7 zekerheden. Was wel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ging het?
En veel plezier morgen
In bananenpakquote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kreeg een Jumbo opleiding over de 7 zekerheden. Was wel interessant
Dus?quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Psst Nijn nu hebben we de ksc voor ons
Neequote:
Hoiquote:
Welke zaterdagavond?quote:
zondagachtendquote:Op zondag 3 april 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke zaterdagavond?
De rest komt nog wel
whahahahaah die is leukquote:Op zondag 3 april 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En als je nou echt helemaal HELEMAAL NIETS over een perron te melden hebt, dan kun je altijd nog melden _DAT_ het een perron is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat kijk je grappigquote:Op zondag 3 april 2011 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
En als je nou echt helemaal HELEMAAL NIETS over een perron te melden hebt, dan kun je altijd nog melden _DAT_ het een perron is![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lakkah buiten gezetenquote:
in NL moet je dan ook direct genieten, meestal direct volgende dag minder hequote:
Ik ben ZO grappig gewoon dat is niet meer leukquote:
Uhuquote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in NL moet je dan ook direct genieten, meestal direct volgende dag minder he
quote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ZO grappig gewoon dat is niet meer leuk
regenquote:Op zondag 3 april 2011 00:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhu
Gaat het morgen weer flink afkoelen dan?
je gaat het bijna denkenquote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is de vaste kliek er op uit in het echte leven soms
Wasdadan?quote:Op zondag 3 april 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is de vaste kliek er op uit in het echte leven soms
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het bestaat, hen ik deze week wel gemerkt
![]()
Is niet echt leuk hoor
![]()
Daar moet je zo'n 14 tot 16 uur per dag werken
quote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de zon op een terras in Scheveningen
Is dat ook het echte leven
Of is Fok het echte leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Vorige week was dat best cool nogquote:Op zondag 3 april 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat vandaag in de zon op een terras in Scheveningen
Is dat ook het echte leven
Of is Fok het echte leven![]()
je hebt groot gelijkquote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga zo ook maar eens de warmte van mn bedje opzoeken. En morgen slaap ik NET zo lang uit als nodig is. Dus tot een uur of 2
Dat heb ik nog maar 3x gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ging jij nou morgen met Whiskers meeten PGR
quote:Op zondag 3 april 2011 00:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* Koen66 trakteert iedereen op bier!![]()
![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 278 RockNijntje
02. 086 Pien85
03. 081 suikertaartje
04. 078 DaMart
05. 075 pgrferrari
06. 072 Koen66
07. 068 TheFamousMan
08. 067 Bos81
09. 056 Barretje80
10. 045 Myraela
11. 043 LovelyLady
12. 042 KapiteinGasthof
13. 041 Stuart
14. 036 Muck
15. 033 goldfinger1963
16. 031 Ajacied422
17. 027 Crazy-M
18. 025 MPG
19. 022 Joysa
20. 019 Marijkezwolle
Reeks-statistieken!
Zo duidelijk goed weer gisterenquote:
wat ga je doen?quote:Op zondag 3 april 2011 09:14 schreef pgrferrari het volgende:
Luvely
Ik ga mijn bed maar eens uit en daarna de bus halen.
quote:Op zondag 3 april 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen allemaal.
Kinderen van de schuinbovenburen die op zondagochtend om acht uur gillen en herrie maken zijn irritant.
Goejjemorruguhquote:
Nee ik twijfel nog een beetje, Sander heeft nog wel koorts maar beduidend minder dan gister en hij is ook wat vrolijker enzo...quote:Op zondag 3 april 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor de grote rit naar Alkmaar?
He meisjequote:
Hai Martquote:
Ja, we hebben een half uur op een terras gewacht, maar de bediening had geen oog voor ons, al liepen ze tig keer langs, lekker door de duinen gewandeld en daarna alsnog iets te drinken gekregen op datzelfde terrasquote:Op zondag 3 april 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisjeAlles goed?
[..]
Hai Mart
Ja, het was super gezellig
Hoe was jouw dag, ben je nog weggeweest met Pien?
Hey meisjequote:Op zondag 3 april 2011 09:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisjeAlles goed?
[..]
Hai Mart
Ja, het was super gezellig
Hoe was jouw dag, ben je nog weggeweest met Pien?
quote:Op zondag 3 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, we hebben een half uur op een terras gewacht, maar de bediening had geen oog voor ons, al liepen ze tig keer langs, lekker door de duinen gewandeld en daarna alsnog iets te drinken gekregen op datzelfde terras.
Lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey meisjemet mij gaat alles goed hoor
Heb gister vet veel gedaan...!
Vind het jammer dat we niet naar Nemo gaan, maar kan de gok niet nemen dat Sander weer instort met een hoge piek in zijn koorts... zoals gister. Had je zo graag willen knuffelen....
Dus we gaan denk ik zo wel even op de koffie bij mijn paps, heb zin om een stukkie te rijden en even weg te zijn.
Hoe is jouw weekend tot zover meisje ?
Veel plezierquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen is dat... ik vind het ook altijd slordig.... Ik ben 1 keer weggelopen zonder te betalen, we hebben een half uur gewacht op onze bestelling voordat we em kregen (2 cola ofzo
) en vervolgens hebben we een uur geprobeerd de rekening te krijgen
Niets hielp... Dus toen zijn we maar weggegaan
![]()
Maar verder klinkt het heerlijk
[..]
LekkerEn ik snap dat je dat er niet op durft te wagen....
Al had ik jou ook wel heel graag even willen knuffelen
Mocht het nou vet druk zijn in Nemo enzo en mochten jullie thuis zijn, mogen we dan evt langskomen voor een bakkie?
Mijn weekend is lekker tot nu toeIk maak Peter zo even wakker voor douchen en ontbijt en dan gaan we richting IJmuiden de meisjes ophalen
Dankje zal ik doenquote:Op zondag 3 april 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is goed hoor
Sms of bel maar als het TE druk is.
Jij ook en succes met Sander!quote:Op zondag 3 april 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Even aankleden![]()
![]()
Marijke alvast een fijne dag vandaag
Dat kun je inderdaad productief noemenquote:Op zondag 3 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, prijsvraag klaargezet, morgen interview in amsterdam wat voorbereid en van alles geregeld voor de reis in juni.
Productief op zondagochtend
Da's al meer dan mijquote:Op zondag 3 april 2011 10:31 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ook heul productief op de zondag ochtendIk heb de senseo bijgevuld
Sorryquote:
Dat heeft niets met Brabanders te makenquote:Op zondag 3 april 2011 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorryga je nu alle Brabanders uitmoorden?
dat heeft niks met brabants te makenquote:Op zondag 3 april 2011 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorryga je nu alle Brabanders uitmoorden?
Oei.. hoge binnenkomer voor Barreltjequote:Op zondag 3 april 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
Veel mensen die ook in de KSC hebben gepost in de top 500 voor maart!
Maandcijfers voor maart 2011
002 (006) 08409 RockNijntje
009 (026) 05321 Whiskers2009
011 (010) 05179 charmed_angel
012 (012) 04883 Marijkezwolle
013 (018) 04867 LovelyLady
014 (022) 04803 Symphonic
019 (027) 04579 Koen66
020 (016) 04562 Trevland
024 (088) 04087 pgrferrari
026 (029) 03782 DaMart
029 (033) 03638 suikertaartje
032 (009) 03520 Stuart
033 (074) 03480 Dr_Flash
039 (017) 03324 MPG
043 (076) 03280 NBT
044 (045) 03203 Bos81
049 (178) 03028 MaleDuck
051 (115) 02989 Pheno
068 (083) 02606 PeZu
069 (105) 02606 wel.o.k
074 (059) 02452 TheFamousMan
079 (066) 02411 goldfinger1963
094 (207) 02200 Myraela
095 (086) 02182 Toekito
100 (336) 02132 Muck
144 (040) 01691 MissMSX
148 (078) 01660 friemelaar
189 (___) 01370 Barreltje
197 (518) 01332 littledrummergirl
235 (781) 01198 Joysa
243 (479) 01175 Solique
266 (278) 01116 crv
272 (093) 01104 Barretje80
313 (402) 00988 summer2bird
379 (358) 00842 BrandX
391 (142) 00828 Kuukske
392 (___) 00823 Woeste_Woerd
417 (622) 00787 PriemGirl
466 (___) 00701 KapiteinGasthof
hier zegt echt iedereen het foutquote:Op zondag 3 april 2011 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heeft niets met Brabanders te makenDoen ze hier in de buurt ook en ik krijg er de kriebels van
Je staat er zelfs twee keer inquote:Op zondag 3 april 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Oei.. hoge binnenkomer voor Barreltje
mja het ging om het op werk postenquote:Op zondag 3 april 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je staat er zelfs twee keer in.
Ik heb in 3 maanden nu trouwens meer gepost dan in heel 2010.
Deze keer niet helemaal bovenaanquote:Op zondag 3 april 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
019 (027) 04579 Koen66
020 (016) 04562 Trevland
026 (029) 03782 DaMart
032 (009) 03520 Stuart
033 (074) 03480 Dr_Flash
039 (017) 03324 MPG
043 (076) 03280 NBT
044 (045) 03203 Bos81
049 (178) 03028 MaleDuck
051 (115) 02989 Pheno
068 (083) 02606 PeZu
069 (105) 02606 wel.o.k
094 (207) 02200 Myraela
095 (086) 02182 Toekito
100 (336) 02132 Muck
144 (040) 01691 MissMSX
235 (781) 01198 Joysa
243 (479) 01175 Solique
266 (278) 01116 crv
379 (358) 00842 BrandX
391 (142) 00828 Kuukske
Ik sta dr nie inquote:Op zondag 3 april 2011 10:35 schreef DaMart het volgende:
019 (027) 04579 Koen66
020 (016) 04562 Trevland
026 (029) 03782 DaMart
032 (009) 03520 Stuart
033 (074) 03480 Dr_Flash
039 (017) 03324 MPG
043 (076) 03280 NBT
044 (045) 03203 Bos81
049 (178) 03028 MaleDuck
051 (115) 02989 Pheno
068 (083) 02606 PeZu
069 (105) 02606 wel.o.k
094 (207) 02200 Myraela
095 (086) 02182 Toekito
100 (336) 02132 Muck
144 (040) 01691 MissMSX
235 (781) 01198 Joysa
243 (479) 01175 Solique
266 (278) 01116 crv
379 (358) 00842 BrandX
391 (142) 00828 Kuukske
Das niet goed!quote:
Dan ga ik daar niet heenquote:
Fout is niet goed, dat heb jij helemaal goed begrepenquote:
Ik dacht dat ik best veel had gepost eigkquote:
Da's wel heeeeel overdrevenquote:Op zondag 3 april 2011 10:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan ga ik daar niet heenDan heb in constant jeuk
nee.. het is heeeeeeeeeeel irritant dat mensen het verkeerd zeggen..quote:
Dat dusquote:Op zondag 3 april 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. het is heeeeeeeeeeel irritant dat mensen het verkeerd zeggen..
Ik doe het zelf ook dus heb er geen last vanquote:Op zondag 3 april 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Maak de zin eens helemaal af dan. "Dan heb je meer gedaan dan ik heb gedaan" of "Dan heb je meer gedaan dan mij heb gedaan"quote:Op zondag 3 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook dus heb er geen last van'dan ik' klinkt zo vreemd
Euiquote:Op zondag 3 april 2011 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maak de zin eens helemaal af dan. "Dan heb je meer gedaan dan ik heb gedaan" of "Dan heb je meer gedaan dan mij heb gedaan"
Wat klinkt logischer?
quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak al 2 jaar geen dan/als-fouten meer![]()
Het zullen achtergestelde mensen zijn of mensen die niet opletten in de klas en maar op FOK! gaan postenquote:Op zondag 3 april 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Daarnet nog!quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak al 2 jaar geen dan/als-fouten meer![]()
Niemand uit mijn klas Fokt hoorquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zullen achtergestelde mensen zijn of mensen die niet opletten in de klas en maar op FOK! gaan posten
die zijn dan uit de categorie " achtergestelde mensen "quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 3 april 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn dan uit de categorie " achtergestelde mensen "
het is het een of het ander hoor!quote:
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??quote:
wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??
quote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??
Zo klopt ie voor mijquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo maar 's productief doen... huiswerk maken... En dat allemaal in 1 dag!
een koentje doen - vragen waar iemand isquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor rare termen hebben we inmiddels? Whisky-en Mucken... Wat nog meer?
Ik ook veel huiswerkquote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo klopt ie voor mijWel veel huiswerk trouwens
Ik dacht toch echt dat we er nog meer haddenquote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
een koentje doen - vragen waar iemand is
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |