Gewoon toek meesleurenquote:
Misschien slaapt ie nu wel goed en knapt ie daar meteen van opquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon toek meesleuren
Wij zouden naar Nemo gaangaat niet door..
Toen dacht ik goh laten we dan even op de koffie bij mijn vader gaan, maarja Sander heeft toch echt vette koorts dus twijfelachtig.....
Zie het morgenochtend wel
Oh jeutje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas op straks verbrand je je nogDaar kan je wel een ei op bakken hoor zo heet
[..]
Ja behoorlijk, vanmiddag had hij hoofdpijn.. kinderen hebben volgens mij NOOIT hoofdpijn... en dan vind ik hoofdpijn en koorts eng he?
maar goed, hij is niet suf en heeft gewoon ook gegeten en gedronken dus dan nemen mijn zorgen weer wat af
Ik hoop het, vandaag ging het zo:quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien slaapt ie nu wel goed en knapt ie daar meteen van op
Weet ik, maar ik heb daar niet altijd toffe ervaringen mee... geef maar een zetpil is dan het antwoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh jeutje.Nee idd.. Goed in de gaten maar houden meid, en als je het niet vertrouwd kan je altijd de HAP nog bellen
Ach ja, afwachten maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag ging het zo:
Koorts -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten ->naar bed -> 2 keer wakker ->zetpil
hopen op een goede nacht
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, vandaag ging het zo:
Koorts -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten -> zetpil -> slapen -> opleving -> instorten ->naar bed -> 2 keer wakker ->zetpil
hopen op een goede nacht
[..]
Weet ik, maar ik heb daar niet altijd toffe ervaringen mee... geef maar een zetpil is dan het antwoord
Dat was dus ook het antwoord toen hij 42+ graden koorts had ...![]()
Ja ik heb toen echt jankend aan de telefoon gehangen hij had een dubbele oorontsteking en een keelontsteking en was geloof ik 2 jaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HahaWat een schema van vandaag zeg.
Nee johDat meen je?! Hoe bizar...
Oke nee snap ik. Maar toch, dram dan gewoon door, als je het echt niet vertrouwd... Zeker bij zo'n jong kind kan je toch beter het zekere voor het onzekere nemen? Bizar joh. meer dan 42 graden?!
Weltrustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:33 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga maar eens mijn bedje opzoeken..Trusten!
Ik dacht dat je al sliepquote:
Ik heb zoals gewoonlijk weer niks gedaanquote:
Mag toch ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zoals gewoonlijk weer niks gedaan
Op het dak weerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag toch ook
Nog lekker van het zonnetje genoten?
He meisjequote:
Vraariequote:
Nog welquote:
Wel oké, vermoeid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisjeAlles goed?
[..]
Vraarie![]()
Alles oke?
Mijn top 3quote:
Oh jeetje, druk druk druk dus... Wat voor pw's zijn het?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog welmorgen gezellig 7 proefwerken leren, joepieeeee
Heb je wat leuks gedaan?quote:
7quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog welmorgen gezellig 7 proefwerken leren, joepieeeee
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn top 3![]()
1. M'n kamer
2. Het dak
3. De rest van het huis
Iets van wiskunde en geschiedenis en de rest weet ik niet meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh jeetje, druk druk druk dus... Wat voor pw's zijn het?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets van wiskunde en geschiedenis en de rest weet ik niet meer![]()
Nee, gewerkt vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je wat leuks gedaan?
Morgen naar Den Haag toch?
Hoe ging het?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, gewerkt vandaag.
Morgen Den Haag, Scheveningen![]()
Tussen 2 en 3 zit een grooooote ruimtequote:
De slaapkamer van je ouders?quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tussen 2 en 3 zit een grooooote ruimte
Staat wel in mijn agenda hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nou, hopen dat je het morgen wel weer weet, anders is het zo moeilijk leren
![]()
En groetjes van Symph allemaal
Neee geen letterlijke ruimtequote:
Kreeg een Jumbo opleiding over de 7 zekerheden. Was wel interessantquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ging het?
En veel plezier morgen
In bananenpakquote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kreeg een Jumbo opleiding over de 7 zekerheden. Was wel interessant
Dus?quote:Op zondag 3 april 2011 00:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh
Psst Nijn nu hebben we de ksc voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |