Jij ook straks..ooitquote:
slaap lekker zometeenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook. Lig al half te slapen in mijn stoel.
ja mevrouwquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
trusten ST..
en voorzichtig met de boekjes bij je oog!
beauty is in the eye of the beholderquote:
Fijn dromen straksquote:
Preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je "ziet" inderdaad meteen resultaat
Nee hoorquote:
mja die kan ik dan wel weer zelf aangezien we aan beide kanten balkon hebben over de gehele breedte van het huisquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies
alleen zijn de ramen aan de straatkant heel smerig, maar daar moet de glazenwasser voor komen
Oh, dat kan ook jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Misschien DOET hij stom
begin jij nou ook al??quote:
Van wie ken ik dat tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
ga je straks ook nooit meer in de KSC komen??
mooi geshopt!quote:
Zeg, dat was niet mijn schuldquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
Oh mênquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
2e keer Sander schreeuwend en huilend wakker
Gloeiend heet... en maar weer een zetpil gegeven
ohhhhquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet dat ook eens gaan oefenen, wil het ook kunnenquote:
He jeetje, wat vervelend...quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
het komt vast door de zonquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs is ook al aan het spoken...
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
begin jij nou ook al??
Nee, maar dit wel want nu doe je stomquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg, dat was niet mijn schuld
Das om je te leren wie er de baas isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, maar dit wel want nu doe je stom
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik zeg mijn meet van vanmiddag met Mart ook af
oh wacht...
Ik ben de baasquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das om je te leren wie er de baas is
Dan had je er vanavond moeten zijn, we hebben zelfs nog foto's gepostquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
Had je moeten teruglezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
dat zou knap zijn, hij heeft de hele tijd in de schaduw gespeeld met een petje op z'n koppiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het komt vast door de zon
stiekem toch een zonnesteekje??
Pas op straks verbrand je je nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhhh...
arme Sander!op z'n voorhoofdje..
Ja behoorlijk, vanmiddag had hij hoofdpijn.. kinderen hebben volgens mij NOOIT hoofdpijn... en dan vind ik hoofdpijn en koorts eng he?quote:
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijkenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijken
Morgenochten maar even beslissen
WAT zeg jij nou??quote:
Ik zou 1 van deze 3 kiezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Muck het volgende:
Het wordt een van de volgende musea:
Natuurhistorisch museum
Belasting & Douane Museum
Nationaal Onderwijsmuseum
Maritiem Museum
Oorlogsverzetmuseum
Openbaar Vervoer Museum
Rotterdams Radio Museum
Wereldmuseum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |