Das om je te leren wie er de baas isquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, maar dit wel want nu doe je stom
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
InderdaadEn ik zeg mijn meet van vanmiddag met Mart ook af
oh wacht...
Ik ben de baasquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das om je te leren wie er de baas is
Dan had je er vanavond moeten zijn, we hebben zelfs nog foto's gepostquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
Had je moeten teruglezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
He! daar heb ik nog iks van Mart van gehoord.. een beetje de boel verzwijgen hier!
dat zou knap zijn, hij heeft de hele tijd in de schaduw gespeeld met een petje op z'n koppiequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het komt vast door de zon
stiekem toch een zonnesteekje??
Pas op straks verbrand je je nogquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohhhh...
arme Sander!op z'n voorhoofdje..
Ja behoorlijk, vanmiddag had hij hoofdpijn.. kinderen hebben volgens mij NOOIT hoofdpijn... en dan vind ik hoofdpijn en koorts eng he?quote:
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijkenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn er vanwege het museumweekend 23 gratis te bezoeken in Rotterdam, en daar heb ik er 8 van uitgekozen die me wel leuk lijken
Morgenochten maar even beslissen
WAT zeg jij nou??quote:
Ik zou 1 van deze 3 kiezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:15 schreef Muck het volgende:
Het wordt een van de volgende musea:
Natuurhistorisch museum
Belasting & Douane Museum
Nationaal Onderwijsmuseum
Maritiem Museum
Oorlogsverzetmuseum
Openbaar Vervoer Museum
Rotterdams Radio Museum
Wereldmuseum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |