Ik doe het zelf ook dus heb er geen last vanquote:Op zondag 3 april 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. het is heeeeeeeeeeel irritant dat mensen het verkeerd zeggen..
Maak de zin eens helemaal af dan. "Dan heb je meer gedaan dan ik heb gedaan" of "Dan heb je meer gedaan dan mij heb gedaan"quote:Op zondag 3 april 2011 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook dus heb er geen last van'dan ik' klinkt zo vreemd
Euiquote:Op zondag 3 april 2011 10:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maak de zin eens helemaal af dan. "Dan heb je meer gedaan dan ik heb gedaan" of "Dan heb je meer gedaan dan mij heb gedaan"
Wat klinkt logischer?
quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak al 2 jaar geen dan/als-fouten meer![]()
Het zullen achtergestelde mensen zijn of mensen die niet opletten in de klas en maar op FOK! gaan postenquote:Op zondag 3 april 2011 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee.. het is heeeeeeeeeeel irritant dat mensen het verkeerd zeggen..
Daarnet nog!quote:Op zondag 3 april 2011 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik maak al 2 jaar geen dan/als-fouten meer![]()
Niemand uit mijn klas Fokt hoorquote:Op zondag 3 april 2011 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zullen achtergestelde mensen zijn of mensen die niet opletten in de klas en maar op FOK! gaan posten
die zijn dan uit de categorie " achtergestelde mensen "quote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 3 april 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die zijn dan uit de categorie " achtergestelde mensen "
het is het een of het ander hoor!quote:
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??quote:
wat is dat?quote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??
quote:Op zondag 3 april 2011 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga jij nou een whiskey doen??
Zo klopt ie voor mijquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga zo maar 's productief doen... huiswerk maken... En dat allemaal in 1 dag!
een koentje doen - vragen waar iemand isquote:Op zondag 3 april 2011 10:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat voor rare termen hebben we inmiddels? Whisky-en Mucken... Wat nog meer?
Ik ook veel huiswerkquote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo klopt ie voor mijWel veel huiswerk trouwens
Ik dacht toch echt dat we er nog meer haddenquote:Op zondag 3 april 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
een koentje doen - vragen waar iemand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |