Mijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Mita het volgende:
Is Laura zich in aan het slijmen bij Gerard?
Joan kan geen missie verkloten hoor, niet zo raar praten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Missie van Flip is al mislukt, omdat Betty B. dat heeft verraden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mag iedereen van me weten hoorIk vind Sharon een mooie meid. 1000 x mooier dan Lauw en 10 x mooier dan Mo en Jo.
Zie je nu wat je weer doet? Krijg ik al die vetkleppen over me heen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er liggen zeker weer zwarte haren in de cos he??
Wasn't me...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dark het volgende:
Lau is blij dat de "zweer" terug is.
Geer, was ie weg dan?
Laten we het hopen, maar ja....wat is een feestje daar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
Het is zaterdag, dus vanavond weer een feestje?
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dark het volgende:
Geer, was ie weg dan?
ik had niet meteen gezien dat ik 301 hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef kahaarin het volgende:
Hi! Lekker snel Mark.
De hele bende is dus weer op de bank gecrasht?
Op lange termijn wel. Mooie vrouwen worden vanzelf lelijke vrouwen, en dan zit ik liever uiteindelijk met een lelijke sharon in het bejaardentehuis dan met een lelijke jankert als mo, jo of flauwra.quote:
In BB2 wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijnsmiley was eerst altijd voor Dezeuree (BB2) maar dit seizoen voor Luira.
Huh? Whut? Ik was niet aan het klieren oid...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had niet meteen gezien dat ik 301 had
dus het kan nog veel snelllerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had niet meteen gezien dat ik 301 had
Zonde van dat eiland, gewoon ik de zee flikkerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Candyfreak het volgende:
Kunnen ze Alex niet naar een onbewoond eiland sturen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Whut? Ik was niet aan het klieren oid...
Nou ehm... ik denk dat ze dat maar al te goed weten. Ben eerder benieuwd hoe het feestje is/wordt zonder Aafkequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar ja....wat is een feestje daar?
Lijkt me helemaal top!quote:
Wel dat betonblok voor zijn kop latenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zonde van dat eiland, gewoon ik de zee flikkeren
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een topic die met "Waar ...." begint.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op lange termijn wel. Mooie vrouwen worden vanzelf lelijke vrouwen, en dan zit ik liever uiteindelijk met een lelijke sharon in het bejaardentehuis dan met een lelijke jankert als mo, jo of flauwra.
Krijg ik de schuld zeg!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zie je nu wat je weer doet? Krijg ik al die vetkleppen over me heen....![]()
![]()
![]()
Daarom wil ik het niet oprakelen omdat we dit al hebben gehad...ik heb het gezegd...zij hebben gereageerd...en nu weer door...
Lol! Selfquote...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:10 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dus het kan nog veel snelller
Gerard mag Laura niet zo denk ik en gelukkig begint die Alex ook wel door te krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dark het volgende:
Geer, was ie weg dan?
dat denk ik niet, hij vond haar toch ook een geweldige vrouw ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard mag Laura niet zo denk ik en gelukkig begint die Alex ook wel door te krijgen.
Zal hij de volgende x Lau wel nomineren dan. Karim niet, die heeft een zwak voor Lauquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard mag Laura niet zo denk ik en gelukkig begint die Alex ook wel door te krijgen.
Dat laatste mag ik hopen!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef delfse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
wat heeft Jo eigenlijk voor iets aan?
[..]
Jezelf quoten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra:" Schat, mijn benen beginnen een beetje af te sterven..."
Wat is het probleem, die heb je niet nodig om te liggen!
Ik zou zeggen scalperen die handelquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
dat haar van jo vind ik trouwens wel erg mooi
vind je het gek die heeft trombose benen van al dat liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra:" Schat, mijn benen beginnen een beetje af te sterven..."
Wat is het probleem, die heb je niet nodig om te liggen!
Welke missie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Niki.P het volgende:
Die missie van Flip!
Redactie leert al iets!!!
Ze hebben het er openlijk over though, faal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Niki.P het volgende:
Die missie van Flip!
Redactie leert al iets!!!
Daar komt die dan met de nominaties wel achter ze gaat hem nomineren en probeert het bij haar sst verkering Alex ook voor me kaar te krijgen dat hij Gerard gaat nomineren. Ik hoop zo dat het volgende week de week van de waarheid wordt dan zal er wel het een en ander veranderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat denk ik niet, hij vond haar toch ook een geweldige vrouw ?
Laura denkt dat Flip de missie heeft om iedereen uit bed te houden (ze mogen er wel op zitten maar niet onder de dekens liggen)quote:
het geluid staat hier uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Hebben jullie ook een superirritante piep in die stream?
Da's Alex die je hoort.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Dark het volgende:
Karim - ik ga ff liggen!
Jo - doe nou maar niet, anders missen we straks een feestje!
Jo is een supermooie meid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
dat haar van jo vind ik trouwens wel erg mooi
gewoon op EBay in de verkoop gooien, Dan een plank met 4 wielen er onder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Ze gebruikt dr benen toch nie, gewoon af laten sterven
Dat is wel een goeie missiequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura denkt dat Flip de missie heeft om iedereen uit bed te houden (ze mogen er wel op zitten maar niet onder de dekens liggen)
Ja er stoorde weer ietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Zet de ranja voor laura maar klaar . Haar moeder en oma zullen weer trots zijn dat ze de dronke bewoners weer helpt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Vanavond een gemaskerd bal, het zal me het feestje wel weer worden.
ik rol echt van m'n stoel van het lachen als alex geer nomineert en ze maken dat bekendquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar komt die dan met de nominaties wel achter ze gaat hem nomineren en probeert het bij haar sst verkering Alex ook voor me kaar te krijgen dat hij Gerard gaat nomineren. Ik hoop zo dat het volgende week de week van de waarheid wordt dan zal er wel het een en ander veranderen.
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Dat zei Laura.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Dark het volgende:
Karim - ik ga ff liggen!
Jo - doe nou maar niet, anders missen we straks een feestje!
Dan valt hij wel lekker door de mandquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik rol echt van m'n stoel van het lachen als alex geer nomineert en ze maken dat bekend
Het is nu weg maar ik was ook al aan het zoeken haha en de hond flipte een beetjequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....
Was al aan het zoeken waar het van kwam.....
zonnescherm die omhoog/laag ging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....
Was al aan het zoeken waar het van kwam.....
moi moi moi zou mooier klinkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is zeker een mooie meid, ze zou alleen niet zoveel ikkuh ikkuh ikkuh moeten zeggen
Een klein kind en een verrot karakter.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
er zit meer achter Mo dan alleen een natte doos
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
ohhh geweldigggquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
linkie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohhh geweldiggg![]()
![]()
zet die in haar topic??![]()
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef danilel het volgende:
Mo zegt dat mensen vaak denken dat er bij hoogbegaafdheid een prototype mens er bij denken.
Jo; "echt, dat vind ik helemaal niet".........![]()
Wat zei Jo vorige week ook alweer ?!!!!
Nope, was echt hoogfrequent.....quote:
thanks....is mn hobbie he, ik heb hier op fok heeel wat fakies van de users gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jij bent zo vet!! (deze en de vorige die je gemaakt hebt)
Nice! Doe je ook celebs?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:24 schreef Stability het volgende:
[..]
thanks....is mn hobbie he, ik heb hier op fok heeel wat fakies van de users gemaakt
alles wat ik leuk vind om te maken. ik heb ook internationale photoshopwedstrijden gedaan een paar jaar geledenquote:
Mee eens, goed gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:27 schreef Stability het volgende:
[..]
alles wat ik leuk vind om te maken. ik heb ook internationale photoshopwedstrijden gedaan een paar jaar geleden
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
Leuk, heb je toevallig ook linkjes staan naar voorbeelden?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:27 schreef Stability het volgende:
[..]
alles wat ik leuk vind om te maken. ik heb ook internationale photoshopwedstrijden gedaan een paar jaar geleden
ik doe niet heel goed mn best voor sst natuurlijk, anders ben ik te lang bezig, dus gewoon ff snel tussendoor, let dus niet op de details !quote:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
wel hier op fok, niet meer van de contesten, is te lang geledenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Leuk, heb je toevallig ook linkjes staan naar voorbeelden?
Denk het eerste hoe moest donderdag ook al bij de mannen zitten anders viel het zo op zei ze.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet Flip van Jo bij de mannen zitten? Of is dat omdat Geer miljonair is?
zalig stability!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
En dit valt niet op??quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:32 schreef delfse het volgende:
[..]
Denk het eerste hoe moest donderdag ook al bij de mannen zitten anders viel het zo op zei ze.
Hey, Hege Bokko het leuke schaatstertje uit Noorwegen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef Stability het volgende:
paar voorbeelden ,die ik onderandere gemaakt heb(zie mn naam erbij ) maar er zijn heel veel delen van....dit is dus 1 van de topics waar ik veel gemaakt heb van users hier:
US / Bewerkte userfoto's #58
Lijkt al bekend sinds Maik Sharon mocht ondervragen over haar geheim.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:33 schreef Day het volgende:
De rest weet nu dat jo en maik samen op zolder hebbeb gezeten?
Ja en dan mag zie niet eens dalijk op bed gaan liggen met maik onder de dekens. Dat wordt een lange avond voor het licht weer uitgaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:37 schreef snetje het volgende:
volgens mij staat Mo op het punt om te ontploffen bij alles wat ze nu van Mo hoort..
9quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:38 schreef Day het volgende:
Goh, flip heeft het 10 hele minuten volgehouden zonder Jo.
En dat ene minpuntje moeten we weer 4 dagen aanhoren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Flow3r het volgende:
1000 complimentjes en een minpuntje, en Mootje maar doorvragen; ja ga door, vertel, wat nog meer?
reclame? waar kijk jij? tv?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Dark het volgende:
Jo - hij begon over het voorval van de biseksualiteit en dat hij moeilijk kan praten.
Mo - daar houd ik wel rekening mee maar............. reclame
Gaan hun 2 samen koken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat Jo en Alex zo ruzie krijgen tijdens het koken nou ja dat Jo gewoon super boos op Alex wordt...
Maik wil graag 4 of 5 keer per dag, als hij tijd heeft...............quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef delfse het volgende:
Maik heeft dit allemaal gezegd omdat hij niet 13 weken zonder sexs kan. En Mo is een hele makkelijke prooi zeker met alcohol.
Met jank buienquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dat ene minpuntje moeten we weer 4 dagen aanhoren.
Daarom... ik hoop er ook opquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen zaterdagen altijd een feestje gehad op de eerste zaterdag na...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat Jo Alex met zijn kop in de soeppan smijt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen zaterdagen altijd een feestje gehad op de eerste zaterdag na...
quote:Feestje
2 april om 18.30
Wat heeft De Stem vanavond in petto?
Zoals elke zaterdagavond, heeft ook De Stem vanavond een leuk feestje gepland. De bewoners weten nog van niets, maar het belooft weer een leuke avond te worden... Hoe zal het eerste feestje zonder gabberkoningin Aafke zijn? Zorg dat je er niets van mist!
..en er vervolgens zelf ook achterna duikt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat Jo Alex met zijn kop in de soeppan smijt
Ze hebben het er zelf al over, dat er een feestje aankomt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En straks blijkbaar dus gewoon weer.![]()
![]()
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ben blij dat ik daar niet achter hoef te komenquote:
Ze proberen het niet eens meer te verbergen bij NEP5......quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
Joan zei bijna weer iets over haar missie, en ze mag er blijkbaar nog steeds gewoon over praten met Flip.
Geweldig dit ze is gelijk weer pissig. Die kop maar vannacht is alles weer vergeten ook haar blaasontsteking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Dark het volgende:
Mo blaft - Maik!
Maik - moet je horen hoe ze dat vraagt!
Als sst afgelopen is koopt maik hardren schoenen en rent keihard weg gelijk heeft hij wat een kut wijf zeg .quote:
Die gaat echt snel over de zeik zeg, hoe snel haar gezicht ook op onweer stond, nog erger dan ik dachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Geweldig dit ze is gelijk weer pissig. Die kop maar vannacht is alles weer vergeten ook haar blaasontsteking.
The story of her lifequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Vultarian het volgende:
mo kan zo heerlijk moeilijk doen om niks
vertel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Hopelijk is de foto die ze bij het gedeelte over het feestje hebben geplaatst niet een voorbode...
Dat belooft een onvervalste Staphorster orgie te worden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Hopelijk is de foto die ze bij het gedeelte over het feestje hebben geplaatst niet een voorbode...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Dark het volgende:
Heeeeeee, ik had nog wat voor je bewaard!...........een chocolaatje............
Maik reageert niet!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef shomila het volgende:
Ach mooi zeg die Mo en nu hoop ik dat iemand haar in het zwembad pleurt.
life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Dark het volgende:
Heeeeeee, ik had nog wat voor je bewaard!...........een chocolaatje............
Maik reageert niet!
Maik staat lekker te douchen, kan Mo niet bij met heur nieuwe haar!quote:
Maar het is veul mooier dan die nepkrullen die saaie Laura aanbrengt. Fijn hè, zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Day het volgende:
Jo creeërt een pluizebol op Mo's hoofd en prijst zichzelf de hemel in.
gaat Jo zo controleren of ie het wel goed gedaan heeft met zijn eikelje,quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik staat lekker te douchen, kan Mo niet bij met heur nieuwe haar!
En nu op je knieën lul, smeek om vergiffenis!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef Urb het volgende:
Ze zei iets van " Hier je chocolaatje, zo ben IK wel, JIJ niet. " ???![]()
![]()
![]()
Tis een hoogbegaafde überbitch, een takketrol, een zeikwijfquote:
Zie hier het bewijs waarom alle mannen bij haar weglopen.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Moeten ze nu allemaal naar de kamer omstebeurt?
Ik denk ze voorbereid worden op het nieuws voor Jo.
Ze krijgen een training voor als ze hysterisch wordt, 2 keer slaan in haar gezicht, als ze geen adem meer haalt armen omhoog doen. Helpt dit niet dan mond op mond beademing.Eerst unaniem stemmen wie dat mag doen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Tis een hoogbegaafde überbitch, een takketrol, een zeikwijf![]()
![]()
En Maik is daar mooi klaar mee!
Op zaterdag altijd week/dagboek gesprek voor de site geloof ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Ze krijgen een training voor als ze hysterisch wordt, 2 keer slaan in haar gezicht, als ze geen adem meer haalt armen omhoog doen. Helpt dit niet dan mond op mond beademing.Eerst unaniem stemmen wie dat mag doen.
En een ijskoude douche!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Ja en gaat zij rond met haar zakje dropjes joepieeeeeeequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft zin in een feestje. Glaasje ranja met een rietje,. Partyyyyy.
Gierig wijf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ja en gaat zij rond met haar zakje dropjes joepieeeeeee
Volgens mij hebben ze dat gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Op zaterdag altijd week/dagboek gesprek voor de site geloof ik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
volgens mij weten ze het allemaal ook van de zolder er werd vanmorgen over gepraatquote:
Dat denk ik niet, Jo heeft net vanalles doorverteld aan Mo wat Maik over haar gezegd heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
Mo weet dat Jo en Maik apart zaten? Foutje, bedankt.
nee, Mo weet dat ze SAMEN zaten. Jo heeft helemaal aan Mo verteld hoe erg Maik haar miste en alle mooie punten opgenoemd waar Maik het over heeft gehad, complimenten te over dus Mo is gerustgesteldquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
die ranzige onderbroek had maik gisteren ook aan !!
Ik zie dat toch liever dan hele tijd Laura met hemmes wiens naam we niet noemen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Niki.P het volgende:
Die strreams volgen ook echt de hele tijd Mo en Maik.. zo intressant zijn ze toch ook niet bezig...
Daarom heb ik al een paar keer gezegd dat we naar een toneelstuk zitten te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Dat denk ik niet, Jo heeft net vanalles doorverteld aan Mo wat Maik over haar gezegd heeft.
Later!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom heb ik al een paar keer gezegd dat we naar een toneelstuk zitten te kijken.
Ik ga in de pannen roeren. Tot later.
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
ik vind het ook een heel eng meisje, een toekomstige stalker, iemand die een ander helemaal kapot kan maken uit haatquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.
Nou Stef vloog voorbij en zag daar 10 dichtgeknoopte condooms liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.
Stef is een topper na Gerard .quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou Stef vloog voorbij en zag daar 10 dichtgeknoopte condooms liggen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Zijn topic is leukste van allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |