quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Moeten ze nu allemaal naar de kamer omstebeurt?
Ik denk ze voorbereid worden op het nieuws voor Jo.
Ze krijgen een training voor als ze hysterisch wordt, 2 keer slaan in haar gezicht, als ze geen adem meer haalt armen omhoog doen. Helpt dit niet dan mond op mond beademing.Eerst unaniem stemmen wie dat mag doen.
volgens mij weten ze het allemaal ook van de zolder er werd vanmorgen over gepraatquote:
Dat denk ik niet, Jo heeft net vanalles doorverteld aan Mo wat Maik over haar gezegd heeft.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
Mo weet dat Jo en Maik apart zaten? Foutje, bedankt.
nee, Mo weet dat ze SAMEN zaten. Jo heeft helemaal aan Mo verteld hoe erg Maik haar miste en alle mooie punten opgenoemd waar Maik het over heeft gehad, complimenten te over dus Mo is gerustgesteldquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Stability het volgende:
die ranzige onderbroek had maik gisteren ook aan !!
Ik zie dat toch liever dan hele tijd Laura met hemmes wiens naam we niet noemen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Niki.P het volgende:
Die strreams volgen ook echt de hele tijd Mo en Maik.. zo intressant zijn ze toch ook niet bezig...
Daarom heb ik al een paar keer gezegd dat we naar een toneelstuk zitten te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:13 schreef Chanel5 het volgende:
Dat denk ik niet, Jo heeft net vanalles doorverteld aan Mo wat Maik over haar gezegd heeft.
Later!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom heb ik al een paar keer gezegd dat we naar een toneelstuk zitten te kijken.
Ik ga in de pannen roeren. Tot later.
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
ik vind het ook een heel eng meisje, een toekomstige stalker, iemand die een ander helemaal kapot kan maken uit haatquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.
Nou Stef vloog voorbij en zag daar 10 dichtgeknoopte condooms liggenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ze blijft gewoon vissen. Die, door jaloezie verziekte, brain van d'r willen gewoon niet aannemen dat er niks is gebeurd tussen jo en maik.
Stef is een topper na Gerard .quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nou Stef vloog voorbij en zag daar 10 dichtgeknoopte condooms liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |