Tis een hoogbegaafde überbitch, een takketrol, een zeikwijfquote:
Zie hier het bewijs waarom alle mannen bij haar weglopen.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Moeten ze nu allemaal naar de kamer omstebeurt?
Ik denk ze voorbereid worden op het nieuws voor Jo.
Ze krijgen een training voor als ze hysterisch wordt, 2 keer slaan in haar gezicht, als ze geen adem meer haalt armen omhoog doen. Helpt dit niet dan mond op mond beademing.Eerst unaniem stemmen wie dat mag doen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Tis een hoogbegaafde überbitch, een takketrol, een zeikwijf![]()
![]()
En Maik is daar mooi klaar mee!
Op zaterdag altijd week/dagboek gesprek voor de site geloof ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Ze krijgen een training voor als ze hysterisch wordt, 2 keer slaan in haar gezicht, als ze geen adem meer haalt armen omhoog doen. Helpt dit niet dan mond op mond beademing.Eerst unaniem stemmen wie dat mag doen.
En een ijskoude douche!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:04 schreef shomila het volgende:
Ja en gaat zij rond met haar zakje dropjes joepieeeeeeequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef beequeen het volgende:
Saaie Laura heeft zin in een feestje. Glaasje ranja met een rietje,. Partyyyyy.
Gierig wijf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:08 schreef Chanel5 het volgende:
Ja en gaat zij rond met haar zakje dropjes joepieeeeeee
Volgens mij hebben ze dat gisteren al gedaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Op zaterdag altijd week/dagboek gesprek voor de site geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |