Die gaat echt snel over de zeik zeg, hoe snel haar gezicht ook op onweer stond, nog erger dan ik dachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Geweldig dit ze is gelijk weer pissig. Die kop maar vannacht is alles weer vergeten ook haar blaasontsteking.
The story of her lifequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:54 schreef Vultarian het volgende:
mo kan zo heerlijk moeilijk doen om niks
vertel!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Hopelijk is de foto die ze bij het gedeelte over het feestje hebben geplaatst niet een voorbode...
Dat belooft een onvervalste Staphorster orgie te worden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef Niki.P het volgende:
Hopelijk is de foto die ze bij het gedeelte over het feestje hebben geplaatst niet een voorbode...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Dark het volgende:
Heeeeeee, ik had nog wat voor je bewaard!...........een chocolaatje............
Maik reageert niet!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef shomila het volgende:
Ach mooi zeg die Mo en nu hoop ik dat iemand haar in het zwembad pleurt.
life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Dark het volgende:
Heeeeeee, ik had nog wat voor je bewaard!...........een chocolaatje............
Maik reageert niet!
Maik staat lekker te douchen, kan Mo niet bij met heur nieuwe haar!quote:
Maar het is veul mooier dan die nepkrullen die saaie Laura aanbrengt. Fijn hè, zo'n vriendin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:57 schreef Day het volgende:
Jo creeërt een pluizebol op Mo's hoofd en prijst zichzelf de hemel in.
gaat Jo zo controleren of ie het wel goed gedaan heeft met zijn eikelje,quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Maik staat lekker te douchen, kan Mo niet bij met heur nieuwe haar!
En nu op je knieën lul, smeek om vergiffenis!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:02 schreef Urb het volgende:
Ze zei iets van " Hier je chocolaatje, zo ben IK wel, JIJ niet. " ???![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |