Mijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Mita het volgende:
Is Laura zich in aan het slijmen bij Gerard?
Joan kan geen missie verkloten hoor, niet zo raar praten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Missie van Flip is al mislukt, omdat Betty B. dat heeft verraden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mag iedereen van me weten hoorIk vind Sharon een mooie meid. 1000 x mooier dan Lauw en 10 x mooier dan Mo en Jo.
Zie je nu wat je weer doet? Krijg ik al die vetkleppen over me heen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Er liggen zeker weer zwarte haren in de cos he??
Wasn't me...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dark het volgende:
Lau is blij dat de "zweer" terug is.
Geer, was ie weg dan?
Laten we het hopen, maar ja....wat is een feestje daar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef iBenny het volgende:
Het is zaterdag, dus vanavond weer een feestje?
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Dark het volgende:
Lau is blij dat de "zweer" terug is.
Geer, was ie weg dan?
ik had niet meteen gezien dat ik 301 hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef kahaarin het volgende:
Hi! Lekker snel Mark.
De hele bende is dus weer op de bank gecrasht?
Op lange termijn wel. Mooie vrouwen worden vanzelf lelijke vrouwen, en dan zit ik liever uiteindelijk met een lelijke sharon in het bejaardentehuis dan met een lelijke jankert als mo, jo of flauwra.quote:
In BB2 wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Mijnsmiley was eerst altijd voor Dezeuree (BB2) maar dit seizoen voor Luira.
Huh? Whut? Ik was niet aan het klieren oid...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had niet meteen gezien dat ik 301 had
dus het kan nog veel snelllerquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had niet meteen gezien dat ik 301 had
Zonde van dat eiland, gewoon ik de zee flikkerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:08 schreef Candyfreak het volgende:
Kunnen ze Alex niet naar een onbewoond eiland sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |