reclame? waar kijk jij? tv?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef Dark het volgende:
Jo - hij begon over het voorval van de biseksualiteit en dat hij moeilijk kan praten.
Mo - daar houd ik wel rekening mee maar............. reclame
Gaan hun 2 samen koken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat Jo en Alex zo ruzie krijgen tijdens het koken nou ja dat Jo gewoon super boos op Alex wordt...
Maik wil graag 4 of 5 keer per dag, als hij tijd heeft...............quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:42 schreef delfse het volgende:
Maik heeft dit allemaal gezegd omdat hij niet 13 weken zonder sexs kan. En Mo is een hele makkelijke prooi zeker met alcohol.
Met jank buienquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En dat ene minpuntje moeten we weer 4 dagen aanhoren.
Daarom... ik hoop er ook opquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen zaterdagen altijd een feestje gehad op de eerste zaterdag na...
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat Jo Alex met zijn kop in de soeppan smijt
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze hebben de afgelopen zaterdagen altijd een feestje gehad op de eerste zaterdag na...
quote:Feestje
2 april om 18.30
Wat heeft De Stem vanavond in petto?
Zoals elke zaterdagavond, heeft ook De Stem vanavond een leuk feestje gepland. De bewoners weten nog van niets, maar het belooft weer een leuke avond te worden... Hoe zal het eerste feestje zonder gabberkoningin Aafke zijn? Zorg dat je er niets van mist!
..en er vervolgens zelf ook achterna duikt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat Jo Alex met zijn kop in de soeppan smijt
Ze hebben het er zelf al over, dat er een feestje aankomt...quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:46 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En straks blijkbaar dus gewoon weer.![]()
![]()
[..]
Laat ik het zo zeggen: Ik ben blij dat ik daar niet achter hoef te komenquote:
Ze proberen het niet eens meer te verbergen bij NEP5......quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:50 schreef Urb het volgende:
Joan zei bijna weer iets over haar missie, en ze mag er blijkbaar nog steeds gewoon over praten met Flip.
Geweldig dit ze is gelijk weer pissig. Die kop maar vannacht is alles weer vergeten ook haar blaasontsteking.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:51 schreef Dark het volgende:
Mo blaft - Maik!
Maik - moet je horen hoe ze dat vraagt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |