vind je het gek die heeft trombose benen van al dat liggen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra:" Schat, mijn benen beginnen een beetje af te sterven..."
Wat is het probleem, die heb je niet nodig om te liggen!
Welke missie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Niki.P het volgende:
Die missie van Flip!
Redactie leert al iets!!!
Ze hebben het er openlijk over though, faal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Niki.P het volgende:
Die missie van Flip!
Redactie leert al iets!!!
Daar komt die dan met de nominaties wel achter ze gaat hem nomineren en probeert het bij haar sst verkering Alex ook voor me kaar te krijgen dat hij Gerard gaat nomineren. Ik hoop zo dat het volgende week de week van de waarheid wordt dan zal er wel het een en ander veranderen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat denk ik niet, hij vond haar toch ook een geweldige vrouw ?
Laura denkt dat Flip de missie heeft om iedereen uit bed te houden (ze mogen er wel op zitten maar niet onder de dekens liggen)quote:
het geluid staat hier uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Hebben jullie ook een superirritante piep in die stream?
Da's Alex die je hoort.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Dark het volgende:
Karim - ik ga ff liggen!
Jo - doe nou maar niet, anders missen we straks een feestje!
Jo is een supermooie meid.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:13 schreef sjampoeh het volgende:
dat haar van jo vind ik trouwens wel erg mooi
gewoon op EBay in de verkoop gooien, Dan een plank met 4 wielen er onder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Ze gebruikt dr benen toch nie, gewoon af laten sterven
Dat is wel een goeie missiequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura denkt dat Flip de missie heeft om iedereen uit bed te houden (ze mogen er wel op zitten maar niet onder de dekens liggen)
Ja er stoorde weer ietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Zet de ranja voor laura maar klaar . Haar moeder en oma zullen weer trots zijn dat ze de dronke bewoners weer helpt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Vanavond een gemaskerd bal, het zal me het feestje wel weer worden.
ik rol echt van m'n stoel van het lachen als alex geer nomineert en ze maken dat bekendquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Daar komt die dan met de nominaties wel achter ze gaat hem nomineren en probeert het bij haar sst verkering Alex ook voor me kaar te krijgen dat hij Gerard gaat nomineren. Ik hoop zo dat het volgende week de week van de waarheid wordt dan zal er wel het een en ander veranderen.
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef rico80 het volgende:
Dat zei Laura.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef Dark het volgende:
Karim - ik ga ff liggen!
Jo - doe nou maar niet, anders missen we straks een feestje!
Dan valt hij wel lekker door de mandquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik rol echt van m'n stoel van het lachen als alex geer nomineert en ze maken dat bekend
Het is nu weg maar ik was ook al aan het zoeken haha en de hond flipte een beetjequote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....
Was al aan het zoeken waar het van kwam.....
zonnescherm die omhoog/laag ging.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik hoor wel een hoogfrequent irri piepje idd....
Was al aan het zoeken waar het van kwam.....
moi moi moi zou mooier klinkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is zeker een mooie meid, ze zou alleen niet zoveel ikkuh ikkuh ikkuh moeten zeggen
Een klein kind en een verrot karakter.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
er zit meer achter Mo dan alleen een natte doos
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
ohhh geweldigggquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Stability het volgende:
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
linkie?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ohhh geweldiggg![]()
![]()
zet die in haar topic??![]()
cry baby cry ..........
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:23 schreef danilel het volgende:
Mo zegt dat mensen vaak denken dat er bij hoogbegaafdheid een prototype mens er bij denken.
Jo; "echt, dat vind ik helemaal niet".........![]()
Wat zei Jo vorige week ook alweer ?!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |