Tis maar een klein diamantje. boehoe.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Je gaat nu dus van doable naar een hell no! Proficiat
Het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Tis maar een klein diamantje. boehoe.
16quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:17 schreef Crutch het volgende:
Maar je bent 12 ofzo, mag dat wel van je ouders?
Haha, ja, je vader zit lekker in zijn vuistje te lachen...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:15 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Je gaat nu dus van doable naar een hell no! Proficiat
quote:
Dat wordt leuk bij de douanequote:
Met pics?quote:
Ga het dan niet vragen aankondigen, muts.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef xSummergirlx het volgende:
Alsof het haar interesseert wat een stel kneuzen op een forum van haar denkt, doe geen moeite.
Dat dus, eerst zo'n aandachtshoerentopic (woord van het jaar 2011 zeg ik je ! ) openen, en wanneer je backfire krijgt zoiets gaan zeggenquote:
Dat jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ach ze moet er zelf mee lopen toch!
Is dat speciaal voor de Mod-gangbang?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga denk ik vanmiddag m'n zak kaalscheren en blauw verven.
Krijgen we wel foto's te zien?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Open een topic en reageer heel verontwaardigd als iemand zegt dat het geen goed idee is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
okquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef ToT het volgende:
Piercings kunnen leuk staan, maar alles rondom de mond vind ik niks.
QFT.quote:
Ik zweer je ooit x gepijpt door wijf met tongpiercing kk lekker gekquote:
Doodvermoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef Beatles het volgende:
Misschien is ze flauwgevallen enzoRustig mensen, geduld is een schone zaak.
de meeste wat minder hard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Beatles het volgende:
Al die dramatische reacties trouwensAlsof jullie haar met piercing niet zouden raken.
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIETquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Beatles het volgende:
Al die dramatische reacties trouwensAlsof jullie haar met piercing niet zouden raken.
Beter, dalijk krijgt ze pijn.quote:
sry!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIET![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Beter, dalijk krijgt ze pijn.
[..]
sry!!!!
Doe het gewoon nietquote:
Als jij nou eerst een piercing nam, er is toch weinig aan jou lelijk te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet
Wat is mijn mening mag toch ?!
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als jij nou eerst een piercing nam, er is toch weinig aan jou lelijk te maken
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Is wel mooi
En tongpiercing is lekker voor pijpen
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Misschien heeft ze het toch gedaan want combi aanbiedingquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Jammer welquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Lkkr hoor summrmijsje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Mijn zus is gewoon prachtig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?
Tja, wie weet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een goed karakter
Nee eerst fotoquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Zijn er al positieve reacties geplaatst hier?
quote:
Ja is beter, je leeft in het verleden. Mijn moeder heeft ook gewoon een navelpiercingquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is NOG ordinairder dan wat TS neemt. Dit is gewoon alto, dat is sletterig. Niet dat ik het erg vind, maar om nou te zeggen dat dat beter is
Oh?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is NOG ordinairder dan wat TS neemt. Dit is gewoon alto, dat is sletterig. Niet dat ik het erg vind, maar om nou te zeggen dat dat beter is
Je woont in het kamp?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja is beter, je leeft in het verleden. Mijn moeder heeft ook gewoon een navelpiercing
Leuk hoor om mijn volk neer te zetten als sjonnies en anita's wij hebben tenminste vrienden enzo.quote:
Misschien vind je haar met piercing wel ineens heel knap!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Misschien vind je haar met piercing wel ineens heel knap!
wat is erg grappig aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
bedoel je dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:36 schreef Beatles het volgende:
STRAKS IS HET GEWOON EEN één APRIL GRAP HAHAHAHAHHAA.
Zeg dan meteen ff dat ze hier ff post.quote:
is goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zeg dan meteen ff dat ze hier ff post.
Jij bent nou juist wel het type voor een piercing op desbetreffende plek.quote:
ppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:41 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grote mond voor iemand met een piercing onder zijn lip.
EN JIJ BENT?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Laat ik dan maar even voorop stellen dat ik groot voorstander ben.
Je bent maar 1 keer jong en dan wil je wel geleefd hebben; fok! is wel een verkeerde plek om hier een topic over te openen vooral ONZ maar dat had je wellicht al door.
Lach hier deze user uit omdat die een voorstander is van Piercings bij de lip!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Je bent maar 1 keer jong en dan wil je wel geleefd hebben; fok! is wel een verkeerde plek om hier een topic over te openen vooral ONZ maar dat had je wellicht al door.
Oh en mag ik even adden"de mooiste dames hier op fok hebben een piercing <3.
Je schoenen zijn nat van de kwijlquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
pumpkinsoup heeft inderdaad een piercing. Dat is een van de weinige meisjes op FOK! die ik zou geven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Is je boek te koop?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Tot zover mijn associatie met piercings op doe plek
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kindquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Jij werd wakker en dacht: ''Ik ga Dromenvangertje eens white-knighten vandaag, dan kan ik weer eens neuken op zaterdag."quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kind
Ik ken 100 mensen zonder piercing zijn allemaal standaard mensen met een standaard leven die niets hebben bereikt in hun leven.
Gelul dus.
Nou weet je wat je toekomst is TSquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken iemand die een piercing liet zetten en die ging 2 dagen later de prostitutie in en werd na 7 dagen dood in een hotelkamer gevonden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kind
Ik ken 100 mensen zonder piercing zijn allemaal standaard mensen met een standaard leven die niets hebben bereikt in hun leven.
Gelul dus om hier conclusies uit te trekken.
Heeft iemand hier ook een positiever toekomstbeeld voor TS?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een piercing liet zetten en die ging 2 dagen later de prostitutie in en werd na 7 dagen dood in een hotelkamer gevonden.
ja zekers!!!1 laatst iemand die het 10 dagen uithield als prostituee. daarna werd ze secretaresse door een of andere hoge baas te pakken. nu is ze heel gelukkig de 5de vrouw van een olie sjeik geworden. er werden hier alleen geen piercings getolereerd, dus nu is die weer uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ook een positiever toekomstbeeld voor TS?
voorbeeld van die dromen waar u over spreekt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef spacer1 het volgende:
Ik zou die piercing alleen al nemen om dromen van Fok! nerds uit dit topic kapot te maken.
okequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uithollen dat gat dan kun je twee piemels tegelijk bevredigen. Of meer, weet niet hoe groot je mond is.
Geen scheve foto hè?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Superlam het volgende:
TS moet eerst een half uur lang photo shoppen zoals met iedere foto.
Kanker hey, het klopt ook nog.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Superlam het volgende:
TS moet eerst een half uur lang photo shoppen zoals met iedere foto.
ja. zwartwit filter is photoshoppen. Ja man.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kanker hey, het klopt ook nog.
Het nog ontkennen ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja. zwartwit filter is photoshoppen. Ja man.
Oké man. Helemaal prima.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan ookniet zeggen dat het waar is. Op m'n andere foto's in mn fobo wel. hier niet.
quote:
Huh nu lijkt het echt net een puist.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In kleur komen je ogen mooier uit. Verder valt het opzich wel mee, had erger verwacht. Goed schoonhouden, veel plezier ermee.![]()
Ik smeer mijn mannenpap uit over je gezicht, kijken wat voor alpha-layer je dan opbouwt, vuige Jezebel.quote:
Omdat DV knap isquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef Beatles het volgende:
Waarom zou sharr jaloers zijn, kom op zeg.
doeiquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:43 schreef dockx het volgende:
Nou, nog veel plezier met je dingie onder je lip. Ik ga het mooie vakje 'stop volgen' beklikken..
Ze is zeker niet lelijk hoor. Lief en leuk meisje om te zien ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:45 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee, sharon is een normaal meisje die niet knap of lelijk is. 13 in een dozijn
Nee, het is gewoon lelijk. Snap je dat dan niet?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
Al die jaloerse haters hier die zoiets zelf niet durven/mogen van hun ouders
Ja, ze is zeker niet knap hoor. Lief en leuk meisje om te zien ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk hoor. Lief en leuk meisje om te zien ook.
HOU MIJN OUDERS ERBUITEN JA IK WIL EEN TATTOO OP MN POLSEN MAAR IK MAG NIET JA JA EN DAN BEGIN JE OVER MN OUDERS ZEMMEL DIE JE BENT TFOEEEquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
hahah bezemquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
HOU MIJN OUDERS ERBUITEN JA IK WIL EEN TATTOO OP MN POLSEN MAAR IK MAG NIET JA JA EN DAN BEGIN JE OVER MN OUDERS ZEMMEL DIE JE BENT TFOEEE
Hé? Sharon is niet lelijk hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ja, ze is zeker niet knap hoor. Lief en leuk meisje om te zien ook.
Dat zeggen alleen lelijke mensen...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
sry jongens maar het gaat allemaal om het innerlijk kijk ik bedoel uiterlijk is leuk voor erbij
maar met het innerlijk kom je het verst.... ze moge me allebij wel pijpen maar heb toch lieverd iemand andners
Ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
sry jongens maar het gaat allemaal om het innerlijk kijk ik bedoel uiterlijk is leuk voor erbij
maar met het innerlijk kom je het verst.... ze moge me allebij wel pijpen maar heb toch lieverd iemand andners
Iemand met dyslexie zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
Als je iets kankerlelijk vindt dan ben je eigenlijk gewoon jaloers en wil je het zelf ook maar mag het niet van je ouders. Volkomen logische redenering.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beach het volgende:
Jij wil Flippiee tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
Nee. Ik heb zelf ook een piercing gehad ik begrijp het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon lelijk. Snap je dat dan niet?
Wat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jij wil Flippiee tochZei je in dat ene topic, 'Met welke fokker/ster zou jij graag willen daten'
:S:S:S:Squote:Op zaterdag 2 april 2011 17:46 schreef Beatles het volgende:
[..]
HOU MIJN OUDERS ERBUITEN JA IK WIL EEN TATTOO OP MN POLSEN MAAR IK MAG NIET JA JA EN DAN BEGIN JE OVER MN OUDERS ZEMMEL DIE JE BENT TFOEEE
Okéquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook een piercing gehad ik begrijp het.
Oh dan was het iemand anders, sorry, al die mensen hier haal ik door elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat.Nee.
Of ik was onwetende. Of in beschonken toestand.
:S ja nu kun je wel so beginne mr tog wrm????quote:
Nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Stiekem is het gewoon zo'n plakding en troll ik jullie allemaal.
Late 1 april grap, ik wist het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ze ziet er gewoon niet heel fantastisch uit. Ze is gewoon normaal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik persoonlijk vind Sharon wel knap.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef truedestiny het volgende:
waarom zet je dit in onz. je had het beter in een wat serieuzer subforum kunnen plaatsen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke bedankt voor de informatie, echt. Kwaliteitspost.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
• aevitaaa
• abbi.gail
• Allure_
• Annnet
• Avey
• Bav
• broun.
• Breathtaking
• Chai
• Chivez
• Draai_kont
• Dromenvangertje
• electronique
• fairytalessuck
• GaB86
• groovy-cat
• IrCute
• Jalina
• Juminelle
• Koite
• Lady86
• LindePSV
• Linpunt
• marokkaanse18
• michelle.x
• Niss
• Pencile
• Phantomesse
• Popcorn
• Poolie
• Pox
• pumpkinsoup
• Puppyoogje
• Rainb0ws
• Saaaaab
• seiramu
• sharr
• sophie24
• TheHolyTiamat
• wolvendagen
• xSummergirlx
• ynuhh
• 92Merel
Alles op deze lijst zou ik nog beter willen bekijken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
• aevitaaa
• abbi.gail
• Allure_
• Annnet
• Avey
• Bav
• broun.
• Breathtaking
• CernunnosCeltic
• Chai
• Chivez
• Draai_kont
• Dromenvangertje
• electronique
• fairytalessuck
• GaB86
• groovy-cat
• IrCute
• Jalina
• Juminelle
• Koite
• Lady86
• LindePSV
• Linpunt
• marokkaanse18
• michelle.x
• Niss
• Pencile
• Phantomesse
• Popcorn
• Poolie
• Pox
• pumpkinsoup
• Puppyoogje
• Rainb0ws
• Saaaaab
• seiramu
• sharr
• sophie24
• TheHolyTiamat
• wolvendagen
• xSummergirlx
• ynuhh
• 92Merel
Ik zou jou ook wel willen zien ;Dquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:51 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oke bedankt voor de informatie, echt. Kwaliteitspost.
Wat denk je nou zelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef truedestiny het volgende:
waarom zet je dit in onz. je had het beter in een wat serieuzer subforum kunnen plaatsen.
jha adhd heet dat volges mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf
Nee! ze heeft helemaal geen aandachts problemen!
Wie zei dat!
wrm geen knetterkankerjorum mooiboiquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:50 schreef Panzermaus het volgende:
• aevitaaa
• abbi.gail
• Allure_
• Annnet
• Avey
• Bav
• broun.
• Breathtaking
• Chai
• Chivez
• Draai_kont
• Dromenvangertje
• electronique
• fairytalessuck
• GaB86
• groovy-cat
• IrCute
• Jalina
• Juminelle
• Koite
• Lady86
• LindePSV
• Linpunt
• marokkaanse18
• michelle.x
• Niss
• Pencile
• Phantomesse
• Popcorn
• Poolie
• Pox
• pumpkinsoup
• Puppyoogje
• Rainb0ws
• Saaaaab
• seiramu
• sharr
• sophie24
• TheHolyTiamat
• wolvendagen
• xSummergirlx
• ynuhh
• 92Merel
Daar gaat dit hele topic niet over. We willen pics van jouw piercing zien. Ik hoorde dat je ook een tepelpiercing genomen hebt, is dit waar?!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel willen zien ;D
first base met haar is al twintig homeruns a mattiequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
wrm geen knetterkankerjorum mooiboi
ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf
Nee! ze heeft helemaal geen aandachts problemen!
Wie zei dat!
Niet weer. Mijn PM box staat weer open. Maar het is echt niet goed voor je, dacht dat dat de vorige keer wel duidelijk was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.
Neejohquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic niet over. We willen pics van jouw piercing zien. Ik hoorde dat je ook een tepelpiercing genomen hebt, is dit waar?!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic niet over. We willen pics van jouw piercing zien. Ik hoorde dat je ook een tepelpiercing genomen hebt, is dit waar?!
*Geeft aandacht*quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.
Sorry, ik kan er niet mee ophouden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weer. Mijn PM box staat weer open. Maar het is echt niet goed voor je, dacht dat dat de vorige keer wel duidelijk was.
Je zegt het nu wel op zon manier van:quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oei ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel op zon manier van:
maar wat was je reden dan?
Om dit topic te openen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel op zon manier van:
maar wat was je reden dan?
Kon je dat er niet uithalen...quote:
jij piercing vishaak en motorboot meet me at 6quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik ga een piercing nemen door mijn eikel.
Wil iemand die zien?
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Wil iemand die zien?
aandacht is aandachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef truedestiny het volgende:
je verkiest negatieve boven positieve aandacht?
Wanneer komt er een topic over jou?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Ik zie overigens een deel twee in zicht komen, jongens
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik hetquote:
als je er op staat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Wil iemand die zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, eigen mening. Je hebt er nu echt een of wat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik het
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik het
Ja dit eigenlijk ook wel...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderen
quote:
Mededelen. dromenvangertje heeft een piercing. kenser groot nieuws toch XDXDXDXquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
kijk! het is niet lelijk ofso. maar ook weer niet van JEUUUUJ TERING MOOI, ALLES.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neem een trampstampquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik ook een piercing nemen dan om een topic te openen?
Neem een eyeball tatoeage die zijn hartstikke in joh!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik ook een piercing nemen dan om een topic te openen?
ditquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Neem een eyeball tatoeage die zijn hartstikke in joh!
Dit ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
Je had voor dat geld een eekhoorn kunnen kopen.
Hè?quote:
not rly, en ik weet ook niet waarom ik op dit topic zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mededelen. dromenvangertje heeft een piercing. kenser groot nieuws toch XDXDXDX
En dan weer een topic openen en aandacht vragen enzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef n8n het volgende:
DV neem een ringetje en dan ene kettingkje van je lip naar je oor
ik zet vast een pot thee klaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dan weer een topic openen en aandacht vragen enzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgezien van die lelijke trampstamp zou ik dat beetpakken en het tegen de bedrand aanrammen en niet meer loslaten. Zo horen kontjes te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |