ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf
Nee! ze heeft helemaal geen aandachts problemen!
Wie zei dat!
Niet weer. Mijn PM box staat weer open. Maar het is echt niet goed voor je, dacht dat dat de vorige keer wel duidelijk was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.
Neejohquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic niet over. We willen pics van jouw piercing zien. Ik hoorde dat je ook een tepelpiercing genomen hebt, is dit waar?!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Daar gaat dit hele topic niet over. We willen pics van jouw piercing zien. Ik hoorde dat je ook een tepelpiercing genomen hebt, is dit waar?!
*Geeft aandacht*quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja idd ! ik kom echt zoveel aandacht tekort dat ik topics ga openen op FOK! en als ik geen aandacht krijg ga ik in een hoekje huilen en snijden.
Sorry, ik kan er niet mee ophouden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weer. Mijn PM box staat weer open. Maar het is echt niet goed voor je, dacht dat dat de vorige keer wel duidelijk was.
Je zegt het nu wel op zon manier van:quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oei ja dat vraag ik me eigenlijk ook wel af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel op zon manier van:
maar wat was je reden dan?
Om dit topic te openen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel op zon manier van:
maar wat was je reden dan?
Kon je dat er niet uithalen...quote:
jij piercing vishaak en motorboot meet me at 6quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik ga een piercing nemen door mijn eikel.
Wil iemand die zien?
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Wil iemand die zien?
aandacht is aandachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef truedestiny het volgende:
je verkiest negatieve boven positieve aandacht?
Wanneer komt er een topic over jou?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef sharr het volgende:
Ik zie overigens een deel twee in zicht komen, jongens
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik hetquote:
als je er op staat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Wil iemand die zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, eigen mening. Je hebt er nu echt een of wat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik het
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |