QFT.quote:
Ik zweer je ooit x gepijpt door wijf met tongpiercing kk lekker gekquote:
Doodvermoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:07 schreef Beatles het volgende:
Misschien is ze flauwgevallen enzoRustig mensen, geduld is een schone zaak.
de meeste wat minder hard.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Beatles het volgende:
Al die dramatische reacties trouwensAlsof jullie haar met piercing niet zouden raken.
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIETquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:12 schreef Beatles het volgende:
Al die dramatische reacties trouwensAlsof jullie haar met piercing niet zouden raken.
Beter, dalijk krijgt ze pijn.quote:
sry!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIET![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Beter, dalijk krijgt ze pijn.
[..]
sry!!!!
Doe het gewoon nietquote:
Als jij nou eerst een piercing nam, er is toch weinig aan jou lelijk te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:15 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
JA MAAR ZE VERPEST HAAR MOOIE GEZICHTJE HET IS ONNATUURLIJK IK KAN HIER NIET MEE OMGAAN ECHT NIET IK KAN HET GEWOON NIET![]()
![]()
![]()
![]()
Is wel mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Doe het gewoon niet
Wat is mijn mening mag toch ?!
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Als jij nou eerst een piercing nam, er is toch weinig aan jou lelijk te maken
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Is wel mooi
En tongpiercing is lekker voor pijpen
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Misschien heeft ze het toch gedaan want combi aanbiedingquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Jammer welquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jong, ze heeft geen tongpiercing genomen.
Lkkr hoor summrmijsje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:28 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet echt van de piercings sry.
Mijn zus is gewoon prachtig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waarom ben je niet zo mooi als je zus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |