Zeg dan meteen ff dat ze hier ff post.quote:
is goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Zeg dan meteen ff dat ze hier ff post.
Jij bent nou juist wel het type voor een piercing op desbetreffende plek.quote:
ppppppppppfffffffffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:41 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Jij hebt wel een grote mond voor iemand met een piercing onder zijn lip.
EN JIJ BENT?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Laat ik dan maar even voorop stellen dat ik groot voorstander ben.
Je bent maar 1 keer jong en dan wil je wel geleefd hebben; fok! is wel een verkeerde plek om hier een topic over te openen vooral ONZ maar dat had je wellicht al door.
Lach hier deze user uit omdat die een voorstander is van Piercings bij de lip!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Je bent maar 1 keer jong en dan wil je wel geleefd hebben; fok! is wel een verkeerde plek om hier een topic over te openen vooral ONZ maar dat had je wellicht al door.
Oh en mag ik even adden"de mooiste dames hier op fok hebben een piercing <3.
Je schoenen zijn nat van de kwijlquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
pumpkinsoup heeft inderdaad een piercing. Dat is een van de weinige meisjes op FOK! die ik zou geven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:52 schreef spacer1 het volgende:
Is je boek te koop?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Tot zover mijn associatie met piercings op doe plek
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kindquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Tot zover mijn associatie met piercings op doe plek
Jij werd wakker en dacht: ''Ik ga Dromenvangertje eens white-knighten vandaag, dan kan ik weer eens neuken op zaterdag."quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kind
Ik ken 100 mensen zonder piercing zijn allemaal standaard mensen met een standaard leven die niets hebben bereikt in hun leven.
Gelul dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |