Ja dit eigenlijk ook wel...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Waarom zou je er dan een topic over maken als je je toch niets aantrekt van anderen
quote:
Mededelen. dromenvangertje heeft een piercing. kenser groot nieuws toch XDXDXDXquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
kijk! het is niet lelijk ofso. maar ook weer niet van JEUUUUJ TERING MOOI, ALLES.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Even zien hoeveel gaan haten en hoeveel het mooi vinden. Tis namelijk 1 grote verandering. Geen van die posts hadden mijn gedachte veranderd though. En blijkbaar haat iedereen het, des te mooier vind ik het
neem een trampstampquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik ook een piercing nemen dan om een topic te openen?
Neem een eyeball tatoeage die zijn hartstikke in joh!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet ik ook een piercing nemen dan om een topic te openen?
ditquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Neem een eyeball tatoeage die zijn hartstikke in joh!
Dit ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Panzermaus het volgende:
Je had voor dat geld een eekhoorn kunnen kopen.
Hè?quote:
not rly, en ik weet ook niet waarom ik op dit topic zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mededelen. dromenvangertje heeft een piercing. kenser groot nieuws toch XDXDXDX
En dan weer een topic openen en aandacht vragen enzo?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef n8n het volgende:
DV neem een ringetje en dan ene kettingkje van je lip naar je oor
ik zet vast een pot thee klaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En dan weer een topic openen en aandacht vragen enzo?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Afgezien van die lelijke trampstamp zou ik dat beetpakken en het tegen de bedrand aanrammen en niet meer loslaten. Zo horen kontjes te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |