Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Duh.quote:
Deze als MPG lapo hadquote:
die andere is ook nogal dichtquote:
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niets van wat ik fout doe. En ik zou het heel erg waarderen als je me dat dan gewoon uit kan leggen in plaats van zo vaag te doen.
Snap sowieso niet waardoor dit ineens helemaal tegen mij is geworden? Door 1 simpele post? Die dan ook nog eens tegen trevland was, ik SC al meer dan een jaar met hem, hij kan prima voor zichzelf opkomen en weet dat ik het niet zo fout bedoel als ik het post.
Ja he. Neuken?quote:
Nouja:quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
Je weet echt er niks meer van?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Bel die kameraad?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoor
Nee, popje, dit lag niet aan jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
ja die weet het ook nietquote:
en je spuugde het meteen weer uit he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ook
uche uchequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je spuugde het meteen weer uit he?
En die mensen die morgenochtend heel anders tegen hun posts aankijken, zouden dat toch ook wel eens mogen weten van zichzelf, en daar hun eigen conclusies aan verbinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
als jij het snapt, wil je het ons dan ook even uitleggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uche uche
Moet toch ff wat verder teruglezen wat ik kennelijk allemaal gemist heb
ik weet dat het een continu terugkerende melodie is, zoals in chelly - took the night. het is eigenlijk kutherrie, maar er zit een heerlijke beat in.. ik weet dat het gezongen wordt door een vrouw, maar dat is dan ook ECHT alles...quote:
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik ga doen 18 juni... Ga ik met vriendje en vrienden mee naar Indian Summer of ga ik naar Noordwijk metjullie
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in een pakkie boter??Bar beebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, maar... Indian Summer... Laatste keer faithless...quote:
verwacht je dat we gaan zeggen kom maar NIET naar Noordwijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik ga doen 18 juni... Ga ik met vriendje en vrienden mee naar Indian Summer of ga ik naar Noordwijk metjullie
?
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen ehquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar... Indian Summer... Laatste keer faithless...
Ze reageerde gewoon op iemand die hard naar die 4 keer op weg was, wat overigens vaker gebeurt hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Nee![]()
Moet je je dan vreselijk miskend voelen? Mwoa ook niet. Waarschijnlijk wist je zelf ook wel dat het onzin was. Nou ja, soms probeer je een grap te maken en mislukt die. Gebeurt mij ook hoor. Morgen is iedereen het weer vergetenwant iedereen weet al lang dat je heul geen kwaaie meid bent
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwacht je dat we gaan zeggen kom maar NIET naar Noordwijk
Wel, jij bent liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen eh
Indian Summer op dvd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk niet
nou...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk niet
hmmmmm is het echt het allerlaatste Faithless optredenquote:
Mee natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
?
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar.. en daar hoeft ook niet raar over gedaan te worden. 4x op 1 dag met verschillende vrouwen is wel uitzonderlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Nee![]()
Moet je je dan vreselijk miskend voelen? Mwoa ook niet. Waarschijnlijk wist je zelf ook wel dat het onzin was. Nou ja, soms probeer je een grap te maken en mislukt die. Gebeurt mij ook hoor. Morgen is iedereen het weer vergetenwant iedereen weet al lang dat je heul geen kwaaie meid bent
Ik wil je onderhand best wel eens zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen eh
http://www.indiansummerfe(...)og-het-laatst-in-ne/quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm is het echt het allerlaatste Faithless optreden
Faithless is wel tof iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://www.indiansummerfe(...)og-het-laatst-in-ne/
Kom jij dan bij mij slapen?quote:
quote:[..]
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar.. en daar hoeft ook niet raar over gedaan te worden. 4x op 1 dag met verschillende vrouwen is wel uitzonderlijk
[..]
Ik wil je onderhand best wel eens zienEn pien ook wel denk ik
Indeed, maar meet is ook wel tof eigkquote:
Ik neem de cd wel mee en dan vragen we of KG die kan opzetten voor je!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem de cd wel mee en dan vragen we of KG die kan opzetten voor je!
Dat Myraela geen vrouw is hoor je mij niet bewerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ze reageerde gewoon op iemand die hard naar die 4 keer op weg was, wat overigens vaker gebeurt hoor![]()
Dat iemand anders dan gaat beweren dat ze geen vrouw is, is eerder bijzonder dan de post van Myraela
Okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar..
quote:
3 maanden later doe ik er nog 1quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Zoveel mensen waarvoor 18/6 een issue is, kunnen we niet verplaatsen
Niet normaal, of iig niet elke dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Myraela geen vrouw is hoor je mij niet beweren
[..]
Okee![]()
Kennelijk is 4 keer dan normaal of zo? Op 1 dag?
wauw. Ik leer iedere dag bij.
Alleen als jij bij mij komt slapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gezellig
PM je MarijkeZwolle ff dat je meegaat?
[..]
3 maanden later doe ik er nog 1
Sorry, maar ik vind 4 keer op een dag niet raar en er zijn wel degelijk mensen die dat doen. Ik vind Trevland alleen niet zo'n typ en hij sprak erover alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat je iemand dan gewoon nog eens meesleurt. Dat was mijn enige punt, reacties prima, maar dit was wel een beetje onredelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Okee![]()
idd een STUK minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
quote:
.quote:
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens op
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zei ook niet dat jij dat beweerdequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel, voor sommige mensen nietquote:[..]
Okee![]()
Dat doe maar jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Deal! Ik PM je ff mn mailadres
Waar kan ik tekenen? Niks mis mee, l is 4x op een dag eerder uitzondering dan regel, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelHoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens opZo snel ben ik niet.
tsja.. ik plande het altijd zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?Zo snel ben ik niet.
Een excuus zou ik het ook niet willen noemen. Meer een beschrijving van de omstandigheden van de avond en daarmee een verklaring voor een aantal uitspraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
En ik vind alcohol eigenlijk een heel slecht excuus. Drinken is een keuze, dan moet je ook met de gevolgen leven en niet de rest zich maar aan je aanpassen.
Maarja, het zal wel, we zien morgen wel.
vanwaar dequote:
Dat ligt een beetje aan KG denk ikquote:
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren mijn overlegrondes hier maar zo snel
quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan KG denk ik
Mwoah, was geen verzoek hoor, was gewoon even vragen of hij wilde relativeren voor mequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeelt.
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeelt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat jaMaar denk dat ik wel mee ga
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn favoriete smiley.
En ik zag even een agenda voor me met allemaal naampjes en tijden.
ik snap die smiley nooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn favoriete smiley.
En ik zag even een agenda voor me met allemaal naampjes en tijden.
Kom van mij leren, ik ben een meester in 't gebruik van een agendaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap die smiley nooit
en ik ben heeeel slecht in het gebruik van een agenda
dat zal wel discussie opleverenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook niet
Je noemt je vrouw een hoer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook niet
ik ben BEROERD in agendabeheerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap die smiley nooit
en ik ben heeeel slecht in het gebruik van een agenda
Welterusten en veel plezier in Duitslandquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Kort.
En als er zondag de pleuris uitgebroken blijkt te zijn, dan zien we dat zondag wel weer.
Okay. Op die manier relativeren vind ik moeilijk, en dat heeft ook zo zijn redenen. Maar ik snap het wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excuus zou ik het ook niet willen noemen. Meer een beschrijving van de omstandigheden van de avond en daarmee een verklaring voor een aantal uitspraken.
Ik zeg zo vaak domme dingen als ik dronken ben. Maar ik kruip er nooit de volgende dag achter van "ja maar toen was ik dronken" of zo. Ik behoud me gewoon het recht voor om domme dingen te zeggen of te doen. En zolang ik genoeg slimme dingen zeg en doe, is dat okee. Al hoef jij dat niet per se met me eens te zijn hoor
Zondag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Kort.
En als er zondag de pleuris uitgebroken blijkt te zijn, dan zien we dat zondag wel weer.
jah.. want zondagquote:
een typische dag voor uitgebroken pleurisquote:
IK!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
Ja. Slapen. Welke lieve jongedame wil er mee?
Ja hoor, bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Op die manier relativeren vind ik moeilijk, en dat heeft ook zo zijn redenen. Maar ik snap het wel.
Kusjekroel?
Ik niet, ik wacht tot KG terug is van rokenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef DaMart het volgende:
De hele KSC valt zo stil... iedereen gaat slapen.
Maar ik dus ook.
Nou ja, ik zou niet weten welke pleuris er moet uitbreken ookquote:
Een uurtje maar? Ik kan door tot morgenvroegquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK!
Hoewel, kan je nog wel een uurtje wakker blijven dan?
zal ik je zijn nummer PMen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik wacht tot KG terug is van roken
Ga rustig door terwijl ik slaap hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een uurtje maar? Ik kan door tot morgenvroeg
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou niet weten welke pleuris er moet uitbreken ook
nja, en net ging er iemand voor altijd weg, dus daar hoeven we ook al geen pleuris meer van te verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkheden
maar om dat nou pleuris te noemen
KSC is net het echte leven hequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkheden
maar om dat nou pleuris te noemen
Maar ik pm niet zomaar andermans nummersquote:
Ik zeg KAN, he...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga rustig door terwijl ik slaap hoor.
zijn er niet al vaker mensen voor altijd weg gegaan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, en net ging er iemand voor altijd weg, dus daar hoeven we ook al geen pleuris meer van te verwachten.
pais en vree alom dus
En toch hou ik niet van garpjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik pm niet zomaar andermans nummers
diezelfde zelfs ook al eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn er niet al vaker mensen voor altijd weg gegaan??
Hij heeft gezellige buurmeisjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toch hou ik niet van garpjes
Waar blijft die KG nou?
Grmbl, en ik maar wachtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft gezellige buurmeisjes![]()
En heel vaak honger
truste Pienquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, dan ga ik toch maar slapenWil tegen H aan liggen, dus moet opschieten want straks slaapt ie al
Kom maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die skill wil ik ooit nog wel eens gebruik maken.
Slaaplekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, dan ga ik toch maar slapenWil tegen H aan liggen, dus moet opschieten want straks slaapt ie al
trusten ST!quote:
dankjequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
trusten ST!
veel plezier morgen met buiten spelen!
kom je za en zo niet meer onlinequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
En allemaal een heel fijn weekend natuurlijk, en veel plezier bij Nemo, voor wie gaat
jawel joh, maar misschien niet iedereen die hier nu is of meeleestquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel joh, maar misschien niet iedereen die hier nu is of meeleest
Slaap lekker MPG!quote:
zeurquote:
zegt je vrouw ook vaak tegen je??quote:
yepquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zegt je vrouw ook vaak tegen je??
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
wat heb ik veel halve flessen drank in de kast staan zeg
goed idee, keer op een zaterdag als m'n vrouw werken is,quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.
quote:
Jij maakt het gewoon fout.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed idee, keer op een zaterdag als m'n vrouw werken is,
komt ze terug, kinderen aan het spelen en man ligt met een 18 jarige dame te lallen op de bank
echt, wat mij betreft is iedereen hier zo welkom als watquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt het gewoon fout.Ik kan ook best een drankje doen met je vrouw erbij hoor.
Mijn moeder kan daar gewoon over meelachen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
misschien als ik morgen hier thuis roep dat de Topic Title ''Gangbang'' was dat dat helpt
Whiskers riep laatst dat mijn vrouw misschien wel simpelweg jaloers is op mijn chatlevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder kan daar gewoon over meelachen.Die was in het begin ook heel angstig.
Zou kunnen, het onbekende is altijd een beetje eng.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers riep laatst dat mijn vrouw misschien wel simpelweg jaloers is op mijn chatleven
misschien heeft ze daar simpelweg wel gewoon gelijk in
Mijn oude UI even showen, ging het op de radio over.quote:
ahje de radio SCquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou kunnen, het onbekende is altijd een beetje eng.
[..]
Mijn oude UI even showen, ging het op de radio over.
Ja is waar hoor, maar dit is natuurlijk gewoon voor iedereen te horen en te volgen en het topic word er bij betrokken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
destijds bij TAL vond ik Skypen altijd fucking killing voor een SC
zolang je dan niet op een SC gaat praten over wat er op Skype gezegd wordt want dan is het voor niet-skypers onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja is waar hoor, maar dit is natuurlijk gewoon voor iedereen te horen en te volgen en het topic word er bij betrokken.
True true, maar de mensen die niet skypen luisteren dus wel gewoon mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je dan niet op een SC gaat praten over wat er op Skype gezegd wordt want dan is het voor niet-skypers onbegrijpelijk
hoezo? je vrouw gaf dr veto?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:21 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm meet 18/6 in ieder geval 1 persoon minder I guess
ummm nee, gaat niet over mij dus.... lees pagina 1 maar hierquote:
daar lijkt het opquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:29 schreef gomi het volgende:
hmm snap er de ballen van, maar whiskers is dus weg uit deze sc?
hmm k, zou ik wel jammer vinden. kan whiskers wel waarderen tbhquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar lijkt het op
ik was ook niet live aanwezig bij discussie, alleen bij de aftermath
yep... ze is al een tijdje eerder weggeweest overigens.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:31 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm k, zou ik wel jammer vinden. kan whiskers wel waarderen tbh
ah well seequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep... ze is al een tijdje eerder weggeweest overigens.
Ze heeft nogal problemen, je zou d'r kunnen PM-men
slaap lekker kerel, veel succes morgenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef Koen66 het volgende:
Slapen
Morgen weer een drukke dag
Ciaoooooooooooooo
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik wacht tot KG terug is van roken
Dat dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft gezellige buurmeisjes![]()
En heel vaak honger
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 169 Trevland
02. 168 suikertaartje
03. 120 LovelyLady
04. 119 Dr_Flash
05. 110 DaMart
06. 107 RockNijntje
07. 100 Crazy-M
08. 094 Whiskers2009
09. 070 MPG
10. 068 MaleDuck
11. 063 Marijkezwolle
12. 062 Symphonic
13. 060 wel.o.k
14. 055 JJH
15. 051 goldfinger1963
16. 050 Muck
17. 050 Pien85
18. 048 Stuart
19. 046 Koen66
20. 040 KapiteinGasthof
Reeks-statistieken!
Keiharde pornoquote:
Kuipje?quote:
Goldfinger zit goud in, goud deed me denken aan goudkuipje, goudkuipje werd te lang, dus werd het kuipjequote:
klaar met werkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Keiharde pornoHoe is het met jou dan?
TMFquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goldfinger zit goud in, goud deed me denken aan goudkuipje, goudkuipje werd te lang, dus werd het kuipje
Ik heb voor iedereen hier zo ongeveer wel een bijnaam bedacht, veel leuker dan normale namen, toch?
quote:
Te gekquote:
etenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]heb je er ook een voor mij dan?
[..]
[..]
Te geken nu?
trusten KGquote:
Waar de neuk komen die 55 posts vandaan? Afgelopen nacht zeker?quote:
JJHquote:
het is de lijst van gisterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar de neuk komen die 55 posts vandaan? Afgelopen nacht zeker?
Ik kom nu voor het eerst online vandaag.
Dat zeg ik, afgelopen nacht.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JJH
[..]
het is de lijst van gisteren
slaap zequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:37 schreef JJH het volgende:
Maar ik ga ervoor zorgen dat ik van m'n stoel afkom, anders val ik er straks vanzelf af.
Trusten.:W
Wat voor ontbijtjequote:Op zaterdag 2 april 2011 08:24 schreef RockNijntje het volgende:
*zet heerlijk ontbijtje neer in de KSC
Zo, nu komt iedereen wel![]()
Iets lekkersquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wat is het lekkere dat lekker is dat op het ontbijt zit
Motjeproevuhjonguhquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar wat is het lekkere dat lekker is dat iets lekkers is dat op het ontbijt zit
Oh gelukkig zit je niet aan het ontbijt voor de KSC'ersquote:
ik heb al ontbeten. pindakaas met hagelslagquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh gelukkig zit je niet aan het ontbijt voor de KSC'ers
oh ik niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb al ontbeten. pindakaas met hagelslag
zo erg als de TT was het niet hoorquote:
Ik doelde op de 'rel' ?quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zo erg als de TT was het niet hoor
Spanning en sensatiequote:
Oh, daar weet ik niks vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doelde op de 'rel' ?
Ik ga eens even terug lezen
Goedemorgen Marijke. Lekker geslapen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie vult mij even in over vannacht, volgens mij heb ik weer van alles gemist
Goeiemorgen meisje, voorzover ik kon lezen was whiskers weer flink op dreefquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen![]()
Wie vult mij even in over vannacht, volgens mij heb ik weer van alles gemist
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen meisje, voorzover ik kon lezen was whiskers weer flink op dreef
Met 94 posts maar die WHiskers hoorquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-04-2011
01. 169 Trevland
02. 168 suikertaartje
03. 120 LovelyLady
04. 119 Dr_Flash
05. 110 DaMart
06. 107 RockNijntje
07. 100 Crazy-M
08. 094 Whiskers2009
09. 070 MPG
10. 068 MaleDuck
11. 063 Marijkezwolle
12. 062 Symphonic
13. 060 wel.o.k
14. 055 JJH
15. 051 goldfinger1963
16. 050 Muck
17. 050 Pien85
18. 048 Stuart
19. 046 Koen66
20. 040 KapiteinGasthof
Oh ja die had wel een paar vreemde reacties weer die niemand snapte...quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm dat bedoelt ze denk ik niet helemaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Met 94 posts maar die WHiskers hoor
oh dat whiskers rare reacties postte?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm dat bedoelt ze denk ik niet helemaal
Een paar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ja die had wel een paar vreemde reacties weer die niemand snapte...
post dat topic eens, kan ik ook even kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar?
Mijn god ik lees het allemaal en die kraamt volledig onzin uit...
Het vorige topic vanaf pagina 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
post dat topic eens, kan ik ook even kijken
Ik lees meestal over haar posts heenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een paar?
Mijn god ik lees het allemaal en die kraamt volledig onzin uit...
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen Marijke. Lekker geslapen?
Haiquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor. Op school gaat het voortvarend, Gisteren kreeg ik mn pw frans terug een 7.2quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welJij ook?
En hoe is het?
[..]
HaiSorry, maar door dat soort dingen vind ik haar echt rijp voor een enkeltje looney bin
Ik snap niet dat zo iemand is... ze bereikt er echt helemaal niks mee.. ze komt binnen, walst over iedereen heenquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welJij ook?
En hoe is het?
[..]
HaiSorry, maar door dat soort dingen vind ik haar echt rijp voor een enkeltje looney bin
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:14 schreef RockNijntje het volgende:
Aaahrg beugels hebben iets tegen hoektanden![]()
Woehoequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor. Op school gaat het voortvarend, Gisteren kreeg ik mn pw frans terug een 7.25 a 6 falerts hadden een cijfer tussen de 1 en de 2 en gaan ze kutsmoezen verzinnen tegen de docent dat ze niet goed les geeft. Maar die kinderen maken juist het leven van de docent zuur.
Drinkzequote:Op zaterdag 2 april 2011 09:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
WoehoeGoed zo
![]()
Ik zag opeens dat een deel van m'n post verdwenen was naar LL, dus daar moest geenstaan, komt door de stomme touchpad
En nu koffie op bed
Laters!
Zie hierboven, er miste dus een deel, had geeditquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo iemand is... ze bereikt er echt helemaal niks mee.. ze komt binnen, walst over iedereen heen
Ennieweej! Vandaag wordt het een mooie dagen het zal me verder een rotzorg zijn
Tot vanmiddagquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie hierboven, er miste dus een deel, had geedit
En inderdaad, bijzonderEn vandaag wordt zeker een mooie dag
Veel plezier allemaal
Goeiemorgen barretje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
net stiekem ook even de KSC-soap terug gelezen
het was vermakelijk zover als het te volgen was
Marijkje.. weet je al welke dag jullie langs komen voor de stofverzamelende dingen??
lekker geslapen.. beetje kort welquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goeiemorgen barretje!
Lekker geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
lekker geslapen.. beetje kort wel
en met de spiertjes gaat het wonderwel goed, das fijn!Ik word over 1 1/2 uur opgehaald voor een korfbalwedstrijd in Delft om 12:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging het een keer over haar, was het weer niet goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen martquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging het een keer over haar, was het weer niet goed.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word over 1 1/2 uur opgehaald voor een korfbalwedstrijd in Delft om 12:30
het is sowieso niet goed als het over haar gaat..quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ging het een keer over haar, was het weer niet goed.
zeker niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
En op zaterdagochtend om half acht wakkerschrikken met de gedachte dat je je hebt verslapen voor werk, is niet tof.
Veel plezier bij Muckitoquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie hierboven, er miste dus een deel, had geedit
En inderdaad, bijzonderEn vandaag wordt zeker een mooie dag
Veel plezier allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |