quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan KG denk ik
Mwoah, was geen verzoek hoor, was gewoon even vragen of hij wilde relativeren voor mequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeelt.
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeelt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Dat jaMaar denk dat ik wel mee ga
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn favoriete smiley.
En ik zag even een agenda voor me met allemaal naampjes en tijden.
ik snap die smiley nooitquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn favoriete smiley.
En ik zag even een agenda voor me met allemaal naampjes en tijden.
Kom van mij leren, ik ben een meester in 't gebruik van een agendaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap die smiley nooit
en ik ben heeeel slecht in het gebruik van een agenda
dat zal wel discussie opleverenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook niet
Je noemt je vrouw een hoer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah in dit geval zeg ik ook gewoon dat ik ga meeten hooer, zal ook geen discussie geven I guess. Alleen als ik zou zeggen dat ik vaderdag ochtend zou missen, DAT zou lastig worden, maar wil ikz elf ook niet
ik ben BEROERD in agendabeheerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap die smiley nooit
en ik ben heeeel slecht in het gebruik van een agenda
Welterusten en veel plezier in Duitslandquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Kort.
En als er zondag de pleuris uitgebroken blijkt te zijn, dan zien we dat zondag wel weer.
Okay. Op die manier relativeren vind ik moeilijk, en dat heeft ook zo zijn redenen. Maar ik snap het wel.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excuus zou ik het ook niet willen noemen. Meer een beschrijving van de omstandigheden van de avond en daarmee een verklaring voor een aantal uitspraken.
Ik zeg zo vaak domme dingen als ik dronken ben. Maar ik kruip er nooit de volgende dag achter van "ja maar toen was ik dronken" of zo. Ik behoud me gewoon het recht voor om domme dingen te zeggen of te doen. En zolang ik genoeg slimme dingen zeg en doe, is dat okee. Al hoef jij dat niet per se met me eens te zijn hoor
Zondag?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga slapen. Kort.
En als er zondag de pleuris uitgebroken blijkt te zijn, dan zien we dat zondag wel weer.
jah.. want zondagquote:
een typische dag voor uitgebroken pleurisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |