idd een STUK minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
quote:
.quote:
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens op
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zei ook niet dat jij dat beweerdequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Myraela geen vrouw is hoor je mij niet beweren
Voor sommige mensen wel, voor sommige mensen nietquote:[..]
Okee![]()
Kennelijk is 4 keer dan normaal of zo? Op 1 dag?
wauw. Ik leer iedere dag bij.
Dat doe maar jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Deal! Ik PM je ff mn mailadres
Waar kan ik tekenen? Niks mis mee, l is 4x op een dag eerder uitzondering dan regel, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelHoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens opZo snel ben ik niet.
tsja.. ik plande het altijd zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?Zo snel ben ik niet.
Een excuus zou ik het ook niet willen noemen. Meer een beschrijving van de omstandigheden van de avond en daarmee een verklaring voor een aantal uitspraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
En ik vind alcohol eigenlijk een heel slecht excuus. Drinken is een keuze, dan moet je ook met de gevolgen leven en niet de rest zich maar aan je aanpassen.
Maarja, het zal wel, we zien morgen wel.
vanwaar dequote:
Dat ligt een beetje aan KG denk ikquote:
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren mijn overlegrondes hier maar zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |