Ja he. Neuken?quote:
Nouja:quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
Je weet echt er niks meer van?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Bel die kameraad?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoor
Nee, popje, dit lag niet aan jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
ja die weet het ook nietquote:
en je spuugde het meteen weer uit he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ook
uche uchequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je spuugde het meteen weer uit he?
En die mensen die morgenochtend heel anders tegen hun posts aankijken, zouden dat toch ook wel eens mogen weten van zichzelf, en daar hun eigen conclusies aan verbinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
als jij het snapt, wil je het ons dan ook even uitleggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uche uche
Moet toch ff wat verder teruglezen wat ik kennelijk allemaal gemist heb
ik weet dat het een continu terugkerende melodie is, zoals in chelly - took the night. het is eigenlijk kutherrie, maar er zit een heerlijke beat in.. ik weet dat het gezongen wordt door een vrouw, maar dat is dan ook ECHT alles...quote:
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |