Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Duh.quote:
Deze als MPG lapo hadquote:
die andere is ook nogal dichtquote:
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niets van wat ik fout doe. En ik zou het heel erg waarderen als je me dat dan gewoon uit kan leggen in plaats van zo vaag te doen.
Snap sowieso niet waardoor dit ineens helemaal tegen mij is geworden? Door 1 simpele post? Die dan ook nog eens tegen trevland was, ik SC al meer dan een jaar met hem, hij kan prima voor zichzelf opkomen en weet dat ik het niet zo fout bedoel als ik het post.
Ja he. Neuken?quote:
Nouja:quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje relativeren kan geen kwaad op jouw leeftijd hoor
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
Je weet echt er niks meer van?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Bel die kameraad?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef babybel het volgende:
ik breek heel even in (sorry);
zit ik echt al EEN UUR te zoeken naar een lied wat een kameraad van me al een JAAR LANG iedere keer in z`n auto heeft... Weet ik `m niet...
Ik weet geen tekst, niet echt een melodie, maar weet dat ik `m NU(!) wil horen...
Ik heb ALLE cds uit m`n auto gehaald, stond ie niet op.
Nu ALLE USB-sticks (gemiddeld 2-4gb VOL, en het zijn er 8), ik ga ze ALLEMAAL nakijken.
Ik heb chatlogs van msn nagekeken, z`n photobucket (alle screenshots die hij van zijn itunes gepost heeft), ik heb het aan andere mensen gevraagd, 20+ road-movie videos bekeken en ALLE liedjes geluisterd die er voorbij kwamen (hij en ik filmen nog wel eens onderweg)...
WHAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, er is helemaal niet zo veel aan de hand. En iedereen die een beetje kan relativeren WEET dat het vrijdagavond laat is, die WEET dat er wat glaasjes opgegaan zijn, en die WEET dat allerlei mensen morgenochtend anders tegen hun eigen woorden aan kijken en daarmee tegen de reacties daarop.
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zo wakker en zo nuchter als het maar kan hoor
Nee, popje, dit lag niet aan jouquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
ja die weet het ook nietquote:
en je spuugde het meteen weer uit he?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik slik nu m'n eerste slokje alcohol pas door ook
uche uchequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je spuugde het meteen weer uit he?
En die mensen die morgenochtend heel anders tegen hun posts aankijken, zouden dat toch ook wel eens mogen weten van zichzelf, en daar hun eigen conclusies aan verbinden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
als jij het snapt, wil je het ons dan ook even uitleggen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uche uche
Moet toch ff wat verder teruglezen wat ik kennelijk allemaal gemist heb
ik weet dat het een continu terugkerende melodie is, zoals in chelly - took the night. het is eigenlijk kutherrie, maar er zit een heerlijke beat in.. ik weet dat het gezongen wordt door een vrouw, maar dat is dan ook ECHT alles...quote:
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit bedoel ik eigenlijk, terwijl ik gewoon echt niet zie waar ik fout ging. En ik wil het gewoon wel graag weten, want anders word het een chaos in mijn hoofd. En ik kan best fout zijn gegaan hoor, maar dan wil ik het gewoon zien, zodat ik het ook kan veranderen, hier heb ik helemaal niets aan.
Dat laatste natuurlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik ga doen 18 juni... Ga ik met vriendje en vrienden mee naar Indian Summer of ga ik naar Noordwijk metjullie
?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 valt weer met d'r neus in een pakkie boter??Bar beebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, maar... Indian Summer... Laatste keer faithless...quote:
verwacht je dat we gaan zeggen kom maar NIET naar Noordwijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik ga doen 18 juni... Ga ik met vriendje en vrienden mee naar Indian Summer of ga ik naar Noordwijk metjullie
?
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen ehquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar... Indian Summer... Laatste keer faithless...
Ze reageerde gewoon op iemand die hard naar die 4 keer op weg was, wat overigens vaker gebeurt hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Nee![]()
Moet je je dan vreselijk miskend voelen? Mwoa ook niet. Waarschijnlijk wist je zelf ook wel dat het onzin was. Nou ja, soms probeer je een grap te maken en mislukt die. Gebeurt mij ook hoor. Morgen is iedereen het weer vergetenwant iedereen weet al lang dat je heul geen kwaaie meid bent
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwacht je dat we gaan zeggen kom maar NIET naar Noordwijk
Wel, jij bent liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen eh
Indian Summer op dvd?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk niet
nou...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat komt wel op DVD uit, Noordwijk niet
hmmmmm is het echt het allerlaatste Faithless optredenquote:
Mee natuurlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Pien85 het volgende:
?
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar.. en daar hoeft ook niet raar over gedaan te worden. 4x op 1 dag met verschillende vrouwen is wel uitzonderlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom begon je ineens over dat 4 keer met 1 vrouw op 1 dag? Dat doet NIEMAND. En jouw post suggereerde minstens dat iets minder dat dat abnormaal zou zijn. Dan kan je reacties verwachten, en die krijg je. Raar? Nee![]()
Moet je je dan vreselijk miskend voelen? Mwoa ook niet. Waarschijnlijk wist je zelf ook wel dat het onzin was. Nou ja, soms probeer je een grap te maken en mislukt die. Gebeurt mij ook hoor. Morgen is iedereen het weer vergetenwant iedereen weet al lang dat je heul geen kwaaie meid bent
Ik wil je onderhand best wel eens zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe dat maar dan. In Noordwijk loop je het risico om MIJ tegen te komen. Dat zou je toch niet willen eh
http://www.indiansummerfe(...)og-het-laatst-in-ne/quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmmm is het echt het allerlaatste Faithless optreden
Faithless is wel tof iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
http://www.indiansummerfe(...)og-het-laatst-in-ne/
Kom jij dan bij mij slapen?quote:
quote:[..]
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar.. en daar hoeft ook niet raar over gedaan te worden. 4x op 1 dag met verschillende vrouwen is wel uitzonderlijk
[..]
Ik wil je onderhand best wel eens zienEn pien ook wel denk ik
Indeed, maar meet is ook wel tof eigkquote:
Ik neem de cd wel mee en dan vragen we of KG die kan opzetten voor je!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik neem de cd wel mee en dan vragen we of KG die kan opzetten voor je!
Dat Myraela geen vrouw is hoor je mij niet bewerenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ze reageerde gewoon op iemand die hard naar die 4 keer op weg was, wat overigens vaker gebeurt hoor![]()
Dat iemand anders dan gaat beweren dat ze geen vrouw is, is eerder bijzonder dan de post van Myraela
Okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sorry fles, ik weet dat jij andere principes hebt, maar 4 keer is niet raar..
quote:
3 maanden later doe ik er nog 1quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
Zoveel mensen waarvoor 18/6 een issue is, kunnen we niet verplaatsen
Niet normaal, of iig niet elke dagquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat Myraela geen vrouw is hoor je mij niet beweren
[..]
Okee![]()
Kennelijk is 4 keer dan normaal of zo? Op 1 dag?
wauw. Ik leer iedere dag bij.
Alleen als jij bij mij komt slapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Gezellig
PM je MarijkeZwolle ff dat je meegaat?
[..]
3 maanden later doe ik er nog 1
Sorry, maar ik vind 4 keer op een dag niet raar en er zijn wel degelijk mensen die dat doen. Ik vind Trevland alleen niet zo'n typ en hij sprak erover alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat je iemand dan gewoon nog eens meesleurt. Dat was mijn enige punt, reacties prima, maar dit was wel een beetje onredelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Okee![]()
idd een STUK minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
quote:
.quote:
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, stelletjes die langere tijd samen zijn doen het meestal een stuk minder. Maar zolang je gewoon vrij bent is het inderdaad niet raar, zolang je de tijd ervoor hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens op
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik zei ook niet dat jij dat beweerdequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel, voor sommige mensen nietquote:[..]
Okee![]()
Dat doe maar jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Deal! Ik PM je ff mn mailadres
Waar kan ik tekenen? Niks mis mee, l is 4x op een dag eerder uitzondering dan regel, helaas.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik had vroegah wel altijd een 24-uurs regelHoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 4 keer per dag was leuk toen ik nog jong was.. nu slaat het gewoon nergens opZo snel ben ik niet.
tsja.. ik plande het altijd zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je echt met tegenzin moeten wachten tot die 24 uur voorbij waren?Zo snel ben ik niet.
Een excuus zou ik het ook niet willen noemen. Meer een beschrijving van de omstandigheden van de avond en daarmee een verklaring voor een aantal uitspraken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Myraela het volgende:
En ik vind alcohol eigenlijk een heel slecht excuus. Drinken is een keuze, dan moet je ook met de gevolgen leven en niet de rest zich maar aan je aanpassen.
Maarja, het zal wel, we zien morgen wel.
vanwaar dequote:
Dat ligt een beetje aan KG denk ikquote:
Ja, maar niet vergeten: jij moet je vrouw zien over te halen, Pien is de vrouw die nu niet overgehaald hoeft te worden, maar het verzoek meedeeltquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren mijn overlegrondes hier maar zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |