truste Pienquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, dan ga ik toch maar slapenWil tegen H aan liggen, dus moet opschieten want straks slaapt ie al
Kom maarquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die skill wil ik ooit nog wel eens gebruik maken.
Slaaplekker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Pien85 het volgende:
Nouja, dan ga ik toch maar slapenWil tegen H aan liggen, dus moet opschieten want straks slaapt ie al
trusten ST!quote:
dankjequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
trusten ST!
veel plezier morgen met buiten spelen!
kom je za en zo niet meer onlinequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef suikertaartje het volgende:
En allemaal een heel fijn weekend natuurlijk, en veel plezier bij Nemo, voor wie gaat
jawel joh, maar misschien niet iedereen die hier nu is of meeleestquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel joh, maar misschien niet iedereen die hier nu is of meeleest
Slaap lekker MPG!quote:
zeurquote:
zegt je vrouw ook vaak tegen je??quote:
yepquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zegt je vrouw ook vaak tegen je??
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef Koen66 het volgende:
wat heb ik veel halve flessen drank in de kast staan zeg
goed idee, keer op een zaterdag als m'n vrouw werken is,quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wil ik je wel vanaf helpen hoor.
quote:
Jij maakt het gewoon fout.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed idee, keer op een zaterdag als m'n vrouw werken is,
komt ze terug, kinderen aan het spelen en man ligt met een 18 jarige dame te lallen op de bank
echt, wat mij betreft is iedereen hier zo welkom als watquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt het gewoon fout.Ik kan ook best een drankje doen met je vrouw erbij hoor.
Mijn moeder kan daar gewoon over meelachen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
misschien als ik morgen hier thuis roep dat de Topic Title ''Gangbang'' was dat dat helpt
Whiskers riep laatst dat mijn vrouw misschien wel simpelweg jaloers is op mijn chatlevenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder kan daar gewoon over meelachen.Die was in het begin ook heel angstig.
Zou kunnen, het onbekende is altijd een beetje eng.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers riep laatst dat mijn vrouw misschien wel simpelweg jaloers is op mijn chatleven
misschien heeft ze daar simpelweg wel gewoon gelijk in
Mijn oude UI even showen, ging het op de radio over.quote:
ahje de radio SCquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou kunnen, het onbekende is altijd een beetje eng.
[..]
Mijn oude UI even showen, ging het op de radio over.
Ja is waar hoor, maar dit is natuurlijk gewoon voor iedereen te horen en te volgen en het topic word er bij betrokken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:16 schreef Koen66 het volgende:
destijds bij TAL vond ik Skypen altijd fucking killing voor een SC
zolang je dan niet op een SC gaat praten over wat er op Skype gezegd wordt want dan is het voor niet-skypers onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja is waar hoor, maar dit is natuurlijk gewoon voor iedereen te horen en te volgen en het topic word er bij betrokken.
True true, maar de mensen die niet skypen luisteren dus wel gewoon mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je dan niet op een SC gaat praten over wat er op Skype gezegd wordt want dan is het voor niet-skypers onbegrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |