IK!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef MPG het volgende:
Ja. Slapen. Welke lieve jongedame wil er mee?
Ja hoor, bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay. Op die manier relativeren vind ik moeilijk, en dat heeft ook zo zijn redenen. Maar ik snap het wel.
Kusjekroel?
Ik niet, ik wacht tot KG terug is van rokenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef DaMart het volgende:
De hele KSC valt zo stil... iedereen gaat slapen.
Maar ik dus ook.
Nou ja, ik zou niet weten welke pleuris er moet uitbreken ookquote:
Een uurtje maar? Ik kan door tot morgenvroegquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK!
Hoewel, kan je nog wel een uurtje wakker blijven dan?
zal ik je zijn nummer PMen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik niet, ik wacht tot KG terug is van roken
Ga rustig door terwijl ik slaap hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Een uurtje maar? Ik kan door tot morgenvroeg
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou niet weten welke pleuris er moet uitbreken ook
nja, en net ging er iemand voor altijd weg, dus daar hoeven we ook al geen pleuris meer van te verwachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkheden
maar om dat nou pleuris te noemen
KSC is net het echte leven hequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach af en toe botsen er gewoon wat persoonlijkheden
maar om dat nou pleuris te noemen
Maar ik pm niet zomaar andermans nummersquote:
Ik zeg KAN, he...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga rustig door terwijl ik slaap hoor.
zijn er niet al vaker mensen voor altijd weg gegaan??quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nja, en net ging er iemand voor altijd weg, dus daar hoeven we ook al geen pleuris meer van te verwachten.
pais en vree alom dus
En toch hou ik niet van garpjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar ik pm niet zomaar andermans nummers
diezelfde zelfs ook al eensquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zijn er niet al vaker mensen voor altijd weg gegaan??
Hij heeft gezellige buurmeisjesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En toch hou ik niet van garpjes
Waar blijft die KG nou?
Grmbl, en ik maar wachtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij heeft gezellige buurmeisjes![]()
En heel vaak honger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |