Amenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je dan zo graag de n00b wilt uithangen die een woordenboek voor zijn verjaardag heeft gehad, of de student met gebrek aan een sociaal leven en dito kennis om er één te vergaren, is het raadzaam om eerst eens iets aan je gebrekkige interpunctie te doen. Voorts ben je in al jouw wijsheid waarschijnlijk net als ander moedermavo-leerlingen de taal niet geheel meester. Het moet namelijk nog altijd het taalkundige aspect zijn.
Je hebt in mijn bescheiden optiek dus een taalachterstand waar de gemiddelde shoarma koerier een moord voor zou doen.
En om mijn monoloog, waarmee ik al aangeef je antwoord niet af te wachten, beschaafd te beeindigen nog even een persoonlijke tip: NU OPHOEREN KUTTEKOP!
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast het feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in mijn ogen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je dan zo graag de n00b wilt uithangen die een woordenboek voor zijn verjaardag heeft gehad, of de student met gebrek aan een sociaal leven en dito kennis om er één te vergaren, is het raadzaam om eerst eens iets aan je gebrekkige interpunctie te doen. Voorts ben je in al jouw wijsheid waarschijnlijk net als ander moedermavo-leerlingen de taal niet geheel meester. Het moet namelijk nog altijd het taalkundige aspect zijn.
Je hebt in mijn bescheiden optiek dus een taalachterstand waar de gemiddelde shoarma koerier een moord voor zou doen.
En om mijn monoloog, waarmee ik al aangeef je antwoord niet af te wachten, beschaafd te beeindigen nog even een persoonlijke tip: NU OPHOEREN KUTTEKOP!
tjaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het duurde even voor iemand een deel opende, dus dan maar weer eentje van goeie ouwe Arnie.
IK BEN ER WEER!
Zeg Mo, jij mag toch helemaal geen contact hebben met de buitenwereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in ogen....
Meid ga terug naar basisschool en probeer in het vervolg het aan een ander over te laten aangezien je het niet kunt, dom kind.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het duurde even voor iemand een deel opende, dus dan maar weer eentje van goeie ouwe Arnie.
IK BEN ER WEER!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in ogen....
Meid ga terug naar basisschool en probeer in het vervolg het aan een ander over te laten aangezien je het niet kunt, dom kind.
Hoe kun je nou kritiek leveren op anderen terwijl je zelf zo belabberd schrijft?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
hhahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg Mo, jij mag toch helemaal geen contact hebben met de buitenwereld.
Jep.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
Kan een mod het nummertje aanpassen naar 855 ...we hebben een dubbel 853
Je kunt ook de volgende 856 noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
Kan een mod het nummertje aanpassen naar 855 ...we hebben een dubbel 853
Ik mis het momentje steeds.. maar ik heb dan ook geen kippensoep!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
DeStem;
Monique veel kijkers hebben een flatscreen breedbeeld tv, als jij dan op bed gaat liggen zien we je blaasontsteking zitten, hou daar rekening mee, MissJ. kotst net haar kippensoep uit, over haar toetsenbord".
Had ik al Gezellig gezegd?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
Het jank wijf heeft weer het grootste woord, ben benieuwd of ze nu vannacht nog zoveel last heeft van haar druipgrot, waar ze al twee dagen over loopt te zeiken
ach, dat kereltje mag studeren op een hoge school...zn papie en mamie hebben centjes (moeten lenen) en nu voelt hij zich ver boven ons staan, maar ja, wij hebben levens ervaring én scholing gehad.....nu hij weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kritiek leveren op anderen terwijl je zelf zo belabberd schrijft?
Eigenlijk niet Pietjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep.
En kan die discussie over onze taal niet ergens anders?
lolquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
Het jank wijf heeft weer het grootste woord, ben benieuwd of ze nu vannacht nog zoveel last heeft van haar druipgrot, waar ze al twee dagen over loopt te zeiken
[ afbeelding ]
Inb4 JLo die gaat zeiken over papie en mamiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ach, dat kereltje mag studeren op een hoge school...zn papie en mamie hebben centjes (moeten lenen) en nu voelt hij zich ver boven ons staan, maar ja, wij hebben levens ervaring én scholing gehad.....nu hij weer
UIquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik mis het momentje steeds.. maar ik heb dan ook geen kippensoep!
Nee, het is nu niet helemaal zeker dat ze blaasontsteking heeft, zei ze net.. en keek erbij als een klein kind wat een speeltje is afgepakt.. o, wacht..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, da's vast moeilijk voor sommigenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet de volgende dat nu wel even weten en onthouden..
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in mijn ogen....
goed he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
OMG, wie had ookalweer voorspeld wat er vanavond ging gebeuren? Diegene heeft het nog goed ook, karim en gerard moeten sharon weer vertellen dat ze sterk is.
Jo heeft Maik even fijntjes verteld, dat hij geen viezigheidjes onder zijn velletje mag hebben bij het ketsen, anders zijn de gevolgen voor Mo niet te overzien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
mo heeft toch een blaasontsteking? haha mag ze dus nie nuecken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!
Dus vraag je 24 uurs aan enquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Flow3r het volgende:
De Stem: Mo hou je rekening met Little_Lunatic?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad vrij uniek!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, on topic, ik zie veel verticale beweging
quote:
Kind leer eerst zelf eens spellen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid doe in het vervolg je zelf een plezier, en leg je zelf een typ verbod op. Aangezien die onnozelheid treurend te noemen is. Allereerst door het feit dat je niet kunt lezen aangezien de strekking niet over een persoon in dit huis ging, of dat er ook maar enigszins iemand die aan dat programma meedoet verdedigd wordt. Daarnaast zou een cursus taal en argumentatie je niet misstaan. Het is bedroevend om te constateren dat een kleuter van vijf zelfs in staat is om dit te overtreffen. Ik heb medelijden met je ouders. Alleen al om het gegeven dat men tijd en geld in jou hebt weten te stoppen terwijl je ongeschoold bent.
[..]
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl hij of zij haastig aan het typen is en een lidwoord vergeet terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kind leer eerst zelf eens spellen...
Jezelf schrijf je aan elkaar
typverbod is ook 1 woord
het is bedroevend 'te' constateren, om hoort daar niet tussen
Men 'hebt' tijd en geld in jou weten te stoppen????
Verder klopt je zinsbouw voor geen meter en zeg je geen flikker...
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die in ruil voor een breezer tijdens het pijpen wellicht wel bewonderend naar je op willen kijken
Gast, jij faalt het meest.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl haastig aan het typen is dat hij of zij een lidwoord is vergeten terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
Ga aub terug naar school snotjong. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
typverbod is ook 1 woord
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die in ruil voor een breezer tijdens het pijpen wellicht wel bewonderend naar je op willen kijken
We mochten weer on-topic. En maak jezelf nou niet langer belachelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl haastig aan het typen is dat hij of zij een lidwoord is vergeten terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
typverbod is ook 1 woord
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die, in ruil voor een breezer, tijdens het pijpen wellicht wél bewonderend naar je op willen kijken
Ga asjeblieft naar het studentenforum als je het allemaal beter weet, arrogante kwal; Je verkloot de stemming.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga aub terug naar school snotjong. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke stream is dit? Ikke niet begrijpen. Verdomme hebben jullie een stream 5 of zo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kijk plakken maar de woorden staan moeten , als toch we bezig zijn met random woorden aan mekaar hoequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en nou opsouten, betweterig kudtventje !quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
moet jij zeggen joh, kap er nou maar mee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ga asjeblieft naar het studentenforum als je het allemaal beter weet, arrogante kwal; Je verkloot de stemming.
Oh en de rest klopt dus wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga aub terug naar school snotjong. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359
Daarnaast is het bedroevend om te constateren dat... niet fout.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
en nou opsouten, betweterig kudtventje !
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Tassie37 het volgende:
Ehm...is het misschien een optie om de *hoest alsmede kuch*...rechtenstudent Mister J. Lo massaal te ignoren? Gewoon laten kreperen en doodbloeden. Zo roei je die lui het snelste uit.
je zet jezelf alleen maar meer voor lul elke keer dat je post, flikker toch op manquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ah joh lekker een beetje kwijlen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef evaxsis het volgende:
Oh nee niet al die kussende stelletjes op de streams
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Welke stream is dit? Ikke niet begrijpen. Verdomme hebben jullie een stream 5 of zo?
En jij ook aardappelneukerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef knagsje het volgende:
[..]
moet jij zeggen joh, kap er nou maar mee?
Deze doos vind het moeilijk om dit begrijpend te lezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wij zijn net katten wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Tassie37 het volgende:
Ehm...is het misschien een optie om de *hoest alsmede kuch*...rechtenstudent Mister J. Lo massaal te ignoren? Gewoon laten kreperen en doodbloeden. Zo roei je die lui het snelste uit.
Bij dezequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Tassie37 het volgende:
Mijne is tenminste lekker, de jouwe is een aardappelquote:
Ja die had ik ingestuurd. Maar vonden ze blijkbaar niks, de programmamakers vinden een handstand missie veel leuker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze 2 moeten ze ook echt effe een missie geven dat ze elkaar de komende 2 maanden niet meer mogen aanraken
[ link | afbeelding ]
dag homo ga nou maar gewoon posten hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijne is tenminste lekker, de jouwe is een aardappel
Jij bent leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wij zijn net katten wat dat betreft.
Die spelen ook eerst heel lang met een muis voor ze het karwei afmaken...
Zie de TT.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
dag homo ga nou maar gewoon posten hier
ik ook en hun moeten in de finalequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
ik wil gerard, sharon en karim zien! weg met die kleffers en beffers
Mag het nog wel over de jouwe?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik bedoel posten ove sst en niet over je moeder.
Faalex wilt slapen weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
En die andere FAALHAZEN lopen rondjes om het zwembad
Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dat was het met RLSen.. De COSen waren over het algemeen leuker dan de streams
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen op de streams is Laura goedgeefs naar Philip: "ik gun jou Joanna".
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dat was het met RLSen.. De COSen waren over het algemeen leuker dan de streams
bello, cos poi intresanter streamquote:
goed plan en neem Mo maar meequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK spring over de muur je mag je 20.000 euro houden en kom niet meer terug.
Ik heb het niet helemaal goed gehoord, maar volgens mij zaten ze weer dicht tegen stemafspraken aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.
al weten ze niet dat dat al uit is....het is gewoon een heel smerig vals kreng die laura
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ben er weg van, morgen hopenlijk goed weer en lekker in de tuin!
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.
al weten ze niet dat dat al uit is....het is gewoon een heel smerig vals kreng die laura
Wil je dat ze op de bank of bed gaan liggen babbelen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze aan het oefenen voor de avondvierdaagse ofzo? Ik log net weer in en heb het flauwe vermoeden dat ik niet veel gemist heb sinds de daily....
Komt goed, morgen 24-25 graden (maar ook bewolkt) Nottequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ben er weg van, morgen hopenlijk goed weer en lekker in de tuin!
What's new? Off topic: Bij de weg, heb jij ook op South Park Studio zitten freubelen?quote:
ow, dat had ik niet meegekregen hahaha ok sowwiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?
Nou volgens mij zit er weinig verschil tussen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
[..]
Wil je dat ze op de bank of bed gaan liggen babbelen dan?
Dan had ik het fout gehoord.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?
pfff en laura voelt zich steeds meer belangrijk .quote:
Er is een eye-foon app daarvoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
What's new? Off topic: Bij de weg, heb jij ook op South Park Studio zitten freubelen?
Ja geen idee hoor, heb het niet op de streams meegekregen, maar kan me zo indenken dat het daar over gingquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Stability het volgende:
[..]
ow, dat had ik niet meegekregen hahaha ok sowwie
Ja, omdat ze buiten gezellig rondjes in de tuin lopen en lol hebben dat is te vermoeiend voor zoutzak lauraquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:59 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zei nou Laura nou net precies over de anderen die buiten lopen van iets van ze sporen allemaal niet?
Sinds het beginquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Mo wil dat Laura haar geheim gaat raden.
Maar uhm sinds wanneer bepalen de bewoners wie op het geheim mag raden.
Jo wil het ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Jo wil dat Laura haar geheim gaat raden.
Maar uhm sinds wanneer bepalen de bewoners wie op het geheim mag raden.
Das idd een pluspunt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:01 schreef MissJ.24 het volgende:
Joanne dat is een punt voor jouw, je zegt het recht in Alex zijn snoet. Goed zo.
Philip kwam eraan, en zegt je wilde dat ik voor jou ging drukken tegen joanna.quote:
En straks gunt ze het Mo..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Philip kwam eraan, en zegt je wilde dat ik voor jou ging drukken tegen joanna.
Net zegt ze tegen laura dat Laura mag drukken voor haar mag drukken
De sprei stond haar nietquote:
Kom op Bommie dat laat je je toch niet zeggen, Je kunt het Toe danquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl hij of zij haastig aan het typen is en een lidwoord vergeet terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik het triest voor zo een meisje om haar relatie zo te zien eindigen. Horen in het Secret story huis. 3 Jaar lange relatie.............
Gut, dan weet je toch ook gelijk hoe graag diegene je mag... Iemand zal je toch Joanna gunnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen op de streams is Laura goedgeefs naar Philip: "ik gun jou Joanna".
Nee, Flip trekt zich alweer terug..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
daar gaat een relletje komen tussen Jo en Flip
dus blijven de stems op laura en alexquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
daar gaat een relletje komen tussen Jo en Flip
Spuit elfquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kom op Bommie dat laat je je toch niet zeggen, Je kunt het Toe dan
Lebber, lebber, slobber, slubber, smak, slurpquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dus blijven de stems op laura en alex
jij durft !quote:
mevrouw "de stem"quote:
Weten zij dat trouwens ook??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het trouwens wel grappig dat Alex en Laura nu 1 kluis hebben moet de volgende eigelijk even aanpassen in de OP
en zegt ook nog ff dat alex op geer gaat stemmenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef mazaru het volgende:
Laura probeert al dagen om zo veel mogelijk mensen tegen Gerard op te zetten. Achterbaks, gluiperig kreng dat het is!
Ja, het spel spelen.. Hoe durft ze...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef shomila het volgende:
Ik vind Jo niks maar die Laura spant de kroon, wat een hekel heb ik aan dat mokkel zeg.
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef Mita het volgende:
Dus Laura gaat op Gerard stemmen maandag, en is nu aan het lobbyen
dat is het niet dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, het spel spelen.. Hoe durft ze...
Toen Aafke een gesprek had met Gerard dat hij zijn goede doel kon gebruiken om stemmen te trekken wilde Gerard daar niets van weten. Hij wilt niet met dat als argument het spel winnen. Andere bewoners zeiden dat zij daarom meer recht op het geld hadden omdat zij het meer nodig hadden dan Gerard. Waaronder Plaura. Tjah..................quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef mazaru het volgende:
Laura probeert al dagen om zo veel mogelijk mensen tegen Gerard op te zetten. Achterbaks, gluiperig kreng dat het is!
Ben echt heel benieuwd naar zondag, denk alleen dat maandag niemand op haar gaan stemmen omdat ze haar zielig vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Jo denkt dat ze is ingeruild
Is het niet een beetje andersom... zonder dat ze het echt weet
en dat is precies wat ze wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!
Maakt haar niets uit, over zes weken ziet ze em dan weer.. Zou veel grappiger zijn als ze zelf naar Gerard komt te staan!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!
Vanmorgen hadden ze het erover hoe ze 1 v.d. "3 musketiers" eruit kunnen krijgen. Gerard+Karim samen was ook een optie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef Mita het volgende:
Dus Laura gaat op Gerard stemmen maandag, en is nu aan het lobbyen
Als ze echt zou willen winnen, dan zou ze om te beginnen eens langer dan een uurtje wakker moeten zijn per dag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Wilskracht het volgende:
Laura wil winnen en dan is het logisch dat je je grootste concurent het huis wil hebben.
als de 3 musketiers allemaal op Monique stemmen zit ze op de bank.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd naar zondag, denk alleen dat maandag niemand op haar gaan stemmen omdat ze haar zielig vinden
en ondertussen lebbert en kleft ze er op los, echt een snol dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura die even aanhaalt; Ik fake hier alles joh, niet normaal meer.
Wat ik al langer roep.Laura heeft niks met Alex, ze heeft gewoon door dat ze met Alex kijkers wint.
Haar moeder die zelfs in de uitzending zei dat Alex niet haar schoonzoon word.
(die zei; niet mijn keuze, toen Bart vroeg wat ze van hem vond)
Laura is de grootste snol.
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
zijn gerard,karim en sharon te populair geworden, dat we ze niet meer zo vaak te zien krijgen?
stemmetje wil ons dus ook manipuleren met een stel neppers? vieze bekstekker !
dan hebben ze bij mij een verkeerd effect, ik krijg steeds meer een hekel aan Lau en Mo en Jo..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
zijn gerard,karim en sharon te populair geworden, dat we ze niet meer zo vaak te zien krijgen?
stemmetje wil ons dus ook manipuleren met een stel neppers? vieze bekstekker !
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
[..]
en ondertussen lebbert en kleft ze er op los, echt een snol dus
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan hebben ze bij mij een verkeerd effect, ik krijg steeds meer een hekel aan Lau en Mo en Jo..
Mo, Laura en Jo met zijn drietjes genomineerd zou nog mooier zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt haar niets uit, over zes weken ziet ze em dan weer.. Zou veel grappiger zijn als ze zelf naar Gerard komt te staan!!!
laura denkt dat ze door dat hoge percentage van een paar weken geleden oppermachtig isquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Laura heeft veel te weinig gedaan, om te winnen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, nu zit die shoarmakoerier in de slowchat! Hou jullie troep eens bij je, COS!
Godverdegodver, nu zit die shoarmakoerier in de slowchat! Hou jullie troep eens bij je, COS!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo, Laura en Jo met zijn drietjes genomineerd zou nog mooier zijn!
Stamp hem dan de grond in! Wij hebben hier al genoeg van die koeriers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Laura heeft gekriebeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Jij had Shoarma besteld weet je nog. Het wordt alleen maar bezorgd in de SC. En dan nog is het niet goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
Duidelijk weer hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Shit.. Nu snap ik dat de tape voor Jo is uitgesteld tot maandag! Dan zijn de nominaties!! Echt niet dat men dan een huilende Jo gaan nomineren..
Moet je toch eens naar de oog- en oorarts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura heeft een nep relatie gehad
Laura is getrouwd
Laura zorgt voor een verhaallijn
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Laura is lief voor de onhandigste jongen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Niets is wat het lijkt he, denk door elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
eehhmm.. vrouwen moeten de mannen toch nomineren?
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Was dat maar waar, dan hadden we tenminste nog leuke nachtstreamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura die even aanhaalt; Ik fake hier alles joh, niet normaal meer.
Wat ik al langer roep.Laura heeft niks met Alex, ze heeft gewoon door dat ze met Alex kijkers wint.
Haar moeder die zelfs in de uitzending zei dat Alex niet haar schoonzoon word.
(die zei; niet mijn keuze, toen Bart vroeg wat ze van hem vond)
Laura is de grootste snol.
Vind ze niet erg hoor, zei ze vanmiddag nog. Ze blijft sowieso liever zonder hem over.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Onze hoogbegaafde denkt dat er een tsunami in Nederland kan komen.
Onze gevaarlijke Noordzee gaat ons bedelven!
Maar ik ben veiligquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ohw zo... ja, ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik mis Aafke (die op jou UI staat) ik zei het een beetje onhandig..
Doet ze expres zo dat niemand haar gaat verdenken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |