Amenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je dan zo graag de n00b wilt uithangen die een woordenboek voor zijn verjaardag heeft gehad, of de student met gebrek aan een sociaal leven en dito kennis om er één te vergaren, is het raadzaam om eerst eens iets aan je gebrekkige interpunctie te doen. Voorts ben je in al jouw wijsheid waarschijnlijk net als ander moedermavo-leerlingen de taal niet geheel meester. Het moet namelijk nog altijd het taalkundige aspect zijn.
Je hebt in mijn bescheiden optiek dus een taalachterstand waar de gemiddelde shoarma koerier een moord voor zou doen.
En om mijn monoloog, waarmee ik al aangeef je antwoord niet af te wachten, beschaafd te beeindigen nog even een persoonlijke tip: NU OPHOEREN KUTTEKOP!
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast het feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in mijn ogen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je dan zo graag de n00b wilt uithangen die een woordenboek voor zijn verjaardag heeft gehad, of de student met gebrek aan een sociaal leven en dito kennis om er één te vergaren, is het raadzaam om eerst eens iets aan je gebrekkige interpunctie te doen. Voorts ben je in al jouw wijsheid waarschijnlijk net als ander moedermavo-leerlingen de taal niet geheel meester. Het moet namelijk nog altijd het taalkundige aspect zijn.
Je hebt in mijn bescheiden optiek dus een taalachterstand waar de gemiddelde shoarma koerier een moord voor zou doen.
En om mijn monoloog, waarmee ik al aangeef je antwoord niet af te wachten, beschaafd te beeindigen nog even een persoonlijke tip: NU OPHOEREN KUTTEKOP!
tjaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het duurde even voor iemand een deel opende, dus dan maar weer eentje van goeie ouwe Arnie.
IK BEN ER WEER!
Zeg Mo, jij mag toch helemaal geen contact hebben met de buitenwereld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in ogen....
Meid ga terug naar basisschool en probeer in het vervolg het aan een ander over te laten aangezien je het niet kunt, dom kind.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het duurde even voor iemand een deel opende, dus dan maar weer eentje van goeie ouwe Arnie.
IK BEN ER WEER!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in ogen....
Meid ga terug naar basisschool en probeer in het vervolg het aan een ander over te laten aangezien je het niet kunt, dom kind.
Hoe kun je nou kritiek leveren op anderen terwijl je zelf zo belabberd schrijft?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
hhahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zeg Mo, jij mag toch helemaal geen contact hebben met de buitenwereld.
Jep.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
Kan een mod het nummertje aanpassen naar 855 ...we hebben een dubbel 853
Je kunt ook de volgende 856 noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef jesje1982 het volgende:
Kan een mod het nummertje aanpassen naar 855 ...we hebben een dubbel 853
Ik mis het momentje steeds.. maar ik heb dan ook geen kippensoep!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef MissJ.24 het volgende:
DeStem;
Monique veel kijkers hebben een flatscreen breedbeeld tv, als jij dan op bed gaat liggen zien we je blaasontsteking zitten, hou daar rekening mee, MissJ. kotst net haar kippensoep uit, over haar toetsenbord".
Had ik al Gezellig gezegd?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
Het jank wijf heeft weer het grootste woord, ben benieuwd of ze nu vannacht nog zoveel last heeft van haar druipgrot, waar ze al twee dagen over loopt te zeiken
ach, dat kereltje mag studeren op een hoge school...zn papie en mamie hebben centjes (moeten lenen) en nu voelt hij zich ver boven ons staan, maar ja, wij hebben levens ervaring én scholing gehad.....nu hij weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou kritiek leveren op anderen terwijl je zelf zo belabberd schrijft?
Eigenlijk niet Pietjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep.
En kan die discussie over onze taal niet ergens anders?
lolquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
Het jank wijf heeft weer het grootste woord, ben benieuwd of ze nu vannacht nog zoveel last heeft van haar druipgrot, waar ze al twee dagen over loopt te zeiken
[ afbeelding ]
Inb4 JLo die gaat zeiken over papie en mamiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ach, dat kereltje mag studeren op een hoge school...zn papie en mamie hebben centjes (moeten lenen) en nu voelt hij zich ver boven ons staan, maar ja, wij hebben levens ervaring én scholing gehad.....nu hij weer
UIquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik mis het momentje steeds.. maar ik heb dan ook geen kippensoep!
Nee, het is nu niet helemaal zeker dat ze blaasontsteking heeft, zei ze net.. en keek erbij als een klein kind wat een speeltje is afgepakt.. o, wacht..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Oja, da's vast moeilijk voor sommigenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet de volgende dat nu wel even weten en onthouden..
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Net als ander? En dit durft zich nog te uiten. Allereerst leer Nederlands alvorens je ook maar een woord erover probeert te spreken. ''Je hebt in mijn bescheiden optiek''' is naast feit dat dit bekrompen Nederlands is ook nog eens ontzettend fout. Maar goed je zult vast bedoel ''in mijn bescheiden optiek of je hebt in mijn ogen....
goed he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
OMG, wie had ookalweer voorspeld wat er vanavond ging gebeuren? Diegene heeft het nog goed ook, karim en gerard moeten sharon weer vertellen dat ze sterk is.
Jo heeft Maik even fijntjes verteld, dat hij geen viezigheidjes onder zijn velletje mag hebben bij het ketsen, anders zijn de gevolgen voor Mo niet te overzien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
mo heeft toch een blaasontsteking? haha mag ze dus nie nuecken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!
Dus vraag je 24 uurs aan enquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Flow3r het volgende:
De Stem: Mo hou je rekening met Little_Lunatic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |