Hij brak haast zijn vingers om eerste te zijn.quote:
k ruik je UI vanaf hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Little_Lunatic het volgende:
Dahmmm bommie .... nummertje ff aanpassen
hahahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij brak haast zijn vingers om eerste te zijn.
komop zeg, zovaak open ik geen topic, doe maar eens een zoekopdrachtquote:
en ze heeft Maik nog niet kunnen spreken om hem de mond te snoeren over hun gezamelijke slapen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef mazaru het volgende:
Toch, het is een vervelend kreng. Maar dit is wel een hele lullige manier om aan de kant geschoven te worden. Zeker als je al drie jaar samenwoont. Maar de ellende is dat je niet weet wat er nou wel of niet waar is.
Boms, Ik wil graag in jouw slowchat lijstquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef versabommie het volgende:
Zo dan zeikerds!!!
ben dat hele gezeik meer dan zat. Moet je kijken als mensen 10 minuten moeten wachten tijdens de live!
niet zeuren, ik was best snelquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, zovaak open ik geen topic, doe maar eens een zoekopdracht![]()
Alleen heb ik er een teringschurft aan om te moeten wachtenWil ik net een post doen is het fucking topic dicht, zoek ik een nieuwe istie er nog niet
Dit hele rukforum is gewoon echt tegen ADHD-ers..!!!
Jij hebt echt geen flauw idee hoe mijn handelen is he.. zelfs niet na al die tijdquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij brak haast zijn vingers om eerste te zijn.
Nouja, dood is erger.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg, zovaak open ik geen topic, doe maar eens een zoekopdracht![]()
Alleen heb ik er een teringschurft aan om te moeten wachtenWil ik net een post doen is het fucking topic dicht, zoek ik een nieuwe istie er nog niet
Dit hele rukforum is gewoon echt tegen ADHD-ers..!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |