Ja die had ik ingestuurd. Maar vonden ze blijkbaar niks, de programmamakers vinden een handstand missie veel leuker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze 2 moeten ze ook echt effe een missie geven dat ze elkaar de komende 2 maanden niet meer mogen aanraken
[ link | afbeelding ]
dag homo ga nou maar gewoon posten hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijne is tenminste lekker, de jouwe is een aardappel
Jij bent leuk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, wij zijn net katten wat dat betreft.
Die spelen ook eerst heel lang met een muis voor ze het karwei afmaken...
Zie de TT.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
dag homo ga nou maar gewoon posten hier
ik ook en hun moeten in de finalequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:54 schreef Stability het volgende:
ik wil gerard, sharon en karim zien! weg met die kleffers en beffers
Mag het nog wel over de jouwe?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik bedoel posten ove sst en niet over je moeder.
Faalex wilt slapen weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef SecretStoryWous het volgende:
En die andere FAALHAZEN lopen rondjes om het zwembad
Hahaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dat was het met RLSen.. De COSen waren over het algemeen leuker dan de streams
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen op de streams is Laura goedgeefs naar Philip: "ik gun jou Joanna".
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
Dat was het met RLSen.. De COSen waren over het algemeen leuker dan de streams
bello, cos poi intresanter streamquote:
goed plan en neem Mo maar meequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef meneertje1972 het volgende:
MAIK spring over de muur je mag je 20.000 euro houden en kom niet meer terug.
Ik heb het niet helemaal goed gehoord, maar volgens mij zaten ze weer dicht tegen stemafspraken aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.
al weten ze niet dat dat al uit is....het is gewoon een heel smerig vals kreng die laura
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ben er weg van, morgen hopenlijk goed weer en lekker in de tuin!
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dat zegt weer wat over laura....ze gunt iemand aan een ander die al een vriend heeft.
al weten ze niet dat dat al uit is....het is gewoon een heel smerig vals kreng die laura
Wil je dat ze op de bank of bed gaan liggen babbelen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Zijn ze aan het oefenen voor de avondvierdaagse ofzo? Ik log net weer in en heb het flauwe vermoeden dat ik niet veel gemist heb sinds de daily....
Komt goed, morgen 24-25 graden (maar ook bewolkt) Nottequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:56 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ben er weg van, morgen hopenlijk goed weer en lekker in de tuin!
What's new? Off topic: Bij de weg, heb jij ook op South Park Studio zitten freubelen?quote:
ow, dat had ik niet meegekregen hahaha ok sowwiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?
Nou volgens mij zit er weinig verschil tussen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef ABundy het volgende:
[..]
Wil je dat ze op de bank of bed gaan liggen babbelen dan?
Dan had ik het fout gehoord.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ging dat niet over haar geheim wat ze gunde?
pfff en laura voelt zich steeds meer belangrijk .quote:
Er is een eye-foon app daarvoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:58 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
What's new? Off topic: Bij de weg, heb jij ook op South Park Studio zitten freubelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |