quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Flashbox het volgende:
Het jank wijf heeft weer het grootste woord, ben benieuwd of ze nu vannacht nog zoveel last heeft van haar druipgrot, waar ze al twee dagen over loopt te zeiken
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad vrij uniek!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Okee, on topic, ik zie veel verticale beweging
quote:
Kind leer eerst zelf eens spellen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid doe in het vervolg je zelf een plezier, en leg je zelf een typ verbod op. Aangezien die onnozelheid treurend te noemen is. Allereerst door het feit dat je niet kunt lezen aangezien de strekking niet over een persoon in dit huis ging, of dat er ook maar enigszins iemand die aan dat programma meedoet verdedigd wordt. Daarnaast zou een cursus taal en argumentatie je niet misstaan. Het is bedroevend om te constateren dat een kleuter van vijf zelfs in staat is om dit te overtreffen. Ik heb medelijden met je ouders. Alleen al om het gegeven dat men tijd en geld in jou hebt weten te stoppen terwijl je ongeschoold bent.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl hij of zij haastig aan het typen is en een lidwoord vergeet terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gezien bovenstaande spelling, mag ik aannemen dat ik jou mijn bestelling door kan geven? Ik wil graag een broodje dönner kebab. Dus hop, op je scooter en vergeet geen wisselgeld, Ali!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kind leer eerst zelf eens spellen...
Jezelf schrijf je aan elkaar
typverbod is ook 1 woord
het is bedroevend 'te' constateren, om hoort daar niet tussen
Men 'hebt' tijd en geld in jou weten te stoppen????
Verder klopt je zinsbouw voor geen meter en zeg je geen flikker...
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die in ruil voor een breezer tijdens het pijpen wellicht wel bewonderend naar je op willen kijken
Gast, jij faalt het meest.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl haastig aan het typen is dat hij of zij een lidwoord is vergeten terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
Ga aub terug naar school snotjong. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
typverbod is ook 1 woord
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die in ruil voor een breezer tijdens het pijpen wellicht wel bewonderend naar je op willen kijken
We mochten weer on-topic. En maak jezelf nou niet langer belachelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl haastig aan het typen is dat hij of zij een lidwoord is vergeten terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
typverbod is ook 1 woord
Ergo, ga lekker buiten spelen met een of ander sletje die, in ruil voor een breezer, tijdens het pijpen wellicht wél bewonderend naar je op willen kijken
Ga asjeblieft naar het studentenforum als je het allemaal beter weet, arrogante kwal; Je verkloot de stemming.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga aub terug naar school snotjong. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1359
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Welke stream is dit? Ikke niet begrijpen. Verdomme hebben jullie een stream 5 of zo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kijk plakken maar de woorden staan moeten , als toch we bezig zijn met random woorden aan mekaar hoequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
en nou opsouten, betweterig kudtventje !quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
moet jij zeggen joh, kap er nou maar mee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:50 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ga asjeblieft naar het studentenforum als je het allemaal beter weet, arrogante kwal; Je verkloot de stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |