Philip kwam eraan, en zegt je wilde dat ik voor jou ging drukken tegen joanna.quote:
En straks gunt ze het Mo..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Philip kwam eraan, en zegt je wilde dat ik voor jou ging drukken tegen joanna.
Net zegt ze tegen laura dat Laura mag drukken voor haar mag drukken
De sprei stond haar nietquote:
Kom op Bommie dat laat je je toch niet zeggen, Je kunt het Toe danquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei je bent nog te dom om zelfstandig te poepen, en dat is dit jouw comeback om iemand te wijzen terwijl hij of zij haastig aan het typen is en een lidwoord vergeet terwijl jij grammaticale- en spelfouten maakt. Clown wegwezen en kom nooit meer terug, je bent al genoeg op je plek gewezen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef ABundy het volgende:
En toch vind ik het triest voor zo een meisje om haar relatie zo te zien eindigen. Horen in het Secret story huis. 3 Jaar lange relatie.............
Gut, dan weet je toch ook gelijk hoe graag diegene je mag... Iemand zal je toch Joanna gunnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:55 schreef Ifa het volgende:
Ondertussen op de streams is Laura goedgeefs naar Philip: "ik gun jou Joanna".
Nee, Flip trekt zich alweer terug..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
daar gaat een relletje komen tussen Jo en Flip
dus blijven de stems op laura en alexquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
daar gaat een relletje komen tussen Jo en Flip
Spuit elfquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
Kom op Bommie dat laat je je toch niet zeggen, Je kunt het Toe dan
Lebber, lebber, slobber, slubber, smak, slurpquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dus blijven de stems op laura en alex
jij durft !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |