mevrouw "de stem"quote:
Weten zij dat trouwens ook??quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
Vindt het trouwens wel grappig dat Alex en Laura nu 1 kluis hebben moet de volgende eigelijk even aanpassen in de OP
en zegt ook nog ff dat alex op geer gaat stemmenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef mazaru het volgende:
Laura probeert al dagen om zo veel mogelijk mensen tegen Gerard op te zetten. Achterbaks, gluiperig kreng dat het is!
Ja, het spel spelen.. Hoe durft ze...quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef shomila het volgende:
Ik vind Jo niks maar die Laura spant de kroon, wat een hekel heb ik aan dat mokkel zeg.
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef Mita het volgende:
Dus Laura gaat op Gerard stemmen maandag, en is nu aan het lobbyen
dat is het niet dat doet iedereen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, het spel spelen.. Hoe durft ze...
Toen Aafke een gesprek had met Gerard dat hij zijn goede doel kon gebruiken om stemmen te trekken wilde Gerard daar niets van weten. Hij wilt niet met dat als argument het spel winnen. Andere bewoners zeiden dat zij daarom meer recht op het geld hadden omdat zij het meer nodig hadden dan Gerard. Waaronder Plaura. Tjah..................quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:09 schreef mazaru het volgende:
Laura probeert al dagen om zo veel mogelijk mensen tegen Gerard op te zetten. Achterbaks, gluiperig kreng dat het is!
Ben echt heel benieuwd naar zondag, denk alleen dat maandag niemand op haar gaan stemmen omdat ze haar zielig vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
Jo denkt dat ze is ingeruild
Is het niet een beetje andersom... zonder dat ze het echt weet
en dat is precies wat ze wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!
Maakt haar niets uit, over zes weken ziet ze em dan weer.. Zou veel grappiger zijn als ze zelf naar Gerard komt te staan!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!
Vanmorgen hadden ze het erover hoe ze 1 v.d. "3 musketiers" eruit kunnen krijgen. Gerard+Karim samen was ook een optie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:10 schreef Mita het volgende:
Dus Laura gaat op Gerard stemmen maandag, en is nu aan het lobbyen
Als ze echt zou willen winnen, dan zou ze om te beginnen eens langer dan een uurtje wakker moeten zijn per dag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Wilskracht het volgende:
Laura wil winnen en dan is het logisch dat je je grootste concurent het huis wil hebben.
als de 3 musketiers allemaal op Monique stemmen zit ze op de bank.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd naar zondag, denk alleen dat maandag niemand op haar gaan stemmen omdat ze haar zielig vinden
en ondertussen lebbert en kleft ze er op los, echt een snol dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura die even aanhaalt; Ik fake hier alles joh, niet normaal meer.
Wat ik al langer roep.Laura heeft niks met Alex, ze heeft gewoon door dat ze met Alex kijkers wint.
Haar moeder die zelfs in de uitzending zei dat Alex niet haar schoonzoon word.
(die zei; niet mijn keuze, toen Bart vroeg wat ze van hem vond)
Laura is de grootste snol.
lijkt het wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
zijn gerard,karim en sharon te populair geworden, dat we ze niet meer zo vaak te zien krijgen?
stemmetje wil ons dus ook manipuleren met een stel neppers? vieze bekstekker !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |