dan hebben ze bij mij een verkeerd effect, ik krijg steeds meer een hekel aan Lau en Mo en Jo..quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
zijn gerard,karim en sharon te populair geworden, dat we ze niet meer zo vaak te zien krijgen?
stemmetje wil ons dus ook manipuleren met een stel neppers? vieze bekstekker !
dat dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef Stability het volgende:
[..]
en ondertussen lebbert en kleft ze er op los, echt een snol dus
preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan hebben ze bij mij een verkeerd effect, ik krijg steeds meer een hekel aan Lau en Mo en Jo..
Mo, Laura en Jo met zijn drietjes genomineerd zou nog mooier zijn!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt haar niets uit, over zes weken ziet ze em dan weer.. Zou veel grappiger zijn als ze zelf naar Gerard komt te staan!!!
laura denkt dat ze door dat hoge percentage van een paar weken geleden oppermachtig isquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Laura heeft veel te weinig gedaan, om te winnen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver, nu zit die shoarmakoerier in de slowchat! Hou jullie troep eens bij je, COS!
Godverdegodver, nu zit die shoarmakoerier in de slowchat! Hou jullie troep eens bij je, COS!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mo, Laura en Jo met zijn drietjes genomineerd zou nog mooier zijn!
Stamp hem dan de grond in! Wij hebben hier al genoeg van die koeriers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Laura heeft gekriebeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef Mita het volgende:
Jij had Shoarma besteld weet je nog. Het wordt alleen maar bezorgd in de SC. En dan nog is het niet goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
Duidelijk weer hequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Shit.. Nu snap ik dat de tape voor Jo is uitgesteld tot maandag! Dan zijn de nominaties!! Echt niet dat men dan een huilende Jo gaan nomineren..
Moet je toch eens naar de oog- en oorarts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura heeft een nep relatie gehad
Laura is getrouwd
Laura zorgt voor een verhaallijn
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Laura is lief voor de onhandigste jongen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Niets is wat het lijkt he, denk door elkaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
eehhmm.. vrouwen moeten de mannen toch nomineren?
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
[..]
[..]
Laura heeft gekriebeld.
Laura is getrouwd
Laura is lekker
Laura is lief
Laura is zorgzaam
Was dat maar waar, dan hadden we tenminste nog leuke nachtstreamsquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura die even aanhaalt; Ik fake hier alles joh, niet normaal meer.
Wat ik al langer roep.Laura heeft niks met Alex, ze heeft gewoon door dat ze met Alex kijkers wint.
Haar moeder die zelfs in de uitzending zei dat Alex niet haar schoonzoon word.
(die zei; niet mijn keuze, toen Bart vroeg wat ze van hem vond)
Laura is de grootste snol.
Vind ze niet erg hoor, zei ze vanmiddag nog. Ze blijft sowieso liever zonder hem over.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik toch zo dat door haar schuld, Gerard en Alex samen genomineerd staan. Bye, bye, Alex!!!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Onze hoogbegaafde denkt dat er een tsunami in Nederland kan komen.
Onze gevaarlijke Noordzee gaat ons bedelven!
Maar ik ben veiligquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Ohw zo... ja, ik ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik mis Aafke (die op jou UI staat) ik zei het een beetje onhandig..
Doet ze expres zo dat niemand haar gaat verdenken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:21 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |