Maura zit er pas in volgensmij..quote:Op zondag 30 januari 2011 15:21 schreef sherezade het volgende:
ja ik zag het ook in de tv gids, ik ben wel benieuwd zeg!! ik hoop dat we dan weer Maura west in deze serie te zien krijgen!!!
Of liggen we heel ver achter met de serie??
Days of our lives keek ik ook weleens, dat was inderdaad een hele rare serie. Met geesten en zo, heel vreemd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:42 schreef formerjellybean het volgende:
Het is rond 7 uur dus geloof ik , dus wel een beetje een soapiestijd.
Ja klopt dat het een paar jaar terug ook was maar toen hebben ze het weer stopgezet en ben dus benieuwd waar ze nu verder gaan.
Zelfde met Days of our lives was toen ook en toen ook gestopt , die had ik eigenlijk graag terug gehad wat was die soap bizar.
En inderdaad zou leuk zijn als het al de afleveringen waar Maura West in speelt , want dat is een goede actrice.
RTL vindt dat we daar maar voor moeten betalenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:52 schreef sherezade het volgende:
ik heb nog niet kunnen kijken als ik straks tijd heb dan pak ik het even op en kijk ik even via rtl gemist
Ze is al een aantal keer in The bold and the beautiful te zien geweest, maar komt eigenlijk uit zustersoap The Young and the restless, ze is een vriendin van Stephanie. Catherine was degene die Stephanie vertelde dat Forrester Creations eigenlijk vn Stephanie was, en NIET van Eric, waarna Steph hem (nadat ze van zijn ontrouw had gehoord) op meesterlijke wijze ontslagen heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie is Catherine Cancellor speelt zij nu ook in de Bold?
Het waren echt gast optredens van 2 of 5 afleveringen, en alleen met Stephanie, dus dat kan je makkelijk over het hoofd zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Vreemd dat ik het niet meer weet wie ze is..ik kijk altijd naar de Bold
dan moet ik dat maar eens gaan bekijken op wiki staat ook niet veelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:33 schreef static het volgende:
Hier misschien?
http://www.tv.com/the-you(...)=All&tag=list_header;paginator;All
me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef o0butterfly0o het volgende:
Ik kan zelf juist heel slecht aan wennen aan deze serie.
Kan niet onthouden wie wie is, en daar had ik toen met ATWT helemaal geen last van:O
had ik weer bij ATWT, en hier minder. Nadeel dat je in een lopende serie staptquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie niet
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik begin er een beetje in te komen , en moet wel zeggen bij The young and the restless geen gebrek aan mooie mannen en eyecandy is leuk.
Moet ook zeggen dat ik moeilijke/nogal gecompliceerde redhead Phyllis qua karakter mijn favoriet is, denk dat haar verhaal lijnen niet saai zijn.
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifullquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zien
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soapsquote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifull
Y&R FEB 2009quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
andersomquote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?
B&B is jonger dan TYTRquote:
quote:
ik volg het nog steedsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef anita82 het volgende:
En volgen jullie het nog allemaal of is er al iemand afgehaakt?
Klopt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ook. trouwens, Amber keert weer terug naar The Bold and the beautiful
Phyllis pakt het ook dom aan.. Ze komt triest over. Ik heb haar jaren geleden toch echt als een sterkere personage gezien. Nick en Sharon is als Lily en Holden; onafscheidbaar wat er ook gebeurd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Sharon vind ik echt zo'n triest geval ... en Nick die elke keer weer voor haar op komt, en als Phyllis daar terecht iets van zegt, wordt hij boos op Phyllis ...![]()
Wat een kwal.
Ik blijf het toch zielig vinden voor Chloe: zij is ontzettend verliefd op Billy en hij geeft helemaal niks om haar.
Billy is een nare rotzak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik blijf het toch zielig vinden voor Chloe: zij is ontzettend verliefd op Billy en hij geeft helemaal niks om haar.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ik deze topicreeks nooit eerder heb ontdekt!
Ik vind het echt een leuke serie! Inderdaad 100x beter dan TB&TB. Gezellig met m'n vriendin, een kopje thee en wat chocolaatjes op de bank hangen en TY&TR kijken... héérlijk.
Ik denk dat als ze wat kilo's zou aankomen, het er niet natuurlijk meer uit zou zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Billy is een nare rotzak.Ik vind trouwens dat Chloe er slecht uitziet, wat jij? Zo dun... echt eng.
Wow een man die meekijkt en een soap leuk vindquote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ik deze topicreeks nooit eerder heb ontdekt!
Ik vind het echt een leuke serie! Inderdaad 100x beter dan TB&TB. Gezellig met m'n vriendin, een kopje thee en wat chocolaatjes op de bank hangen en TY&TR kijken... héérlijk.
Ik hou van Jillquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef Sk00p het volgende:
JillSinds ik jaren geleden al keek vond ik haar de beste actrice in deze hele soap.. Nu nog steeds. Ik kijk via RTL gemist nu.. Dat verhaal met Amber nu duurt me iets te lang.
Hij is ook 1 van me favoquote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Kevin is absoluut mijn favoriete personage.
Kevin!![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Hé.
Waar komt dat oude topic nou vandaan? Dat kon ik namelijk nergens meer vinden.
Het tempo ligt best wel laag, dus het duurt niet zo lang voor je echt in de soap zit.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:00 schreef Martin1234 het volgende:
Is deze soap een beetje te volgen of maakt dat niet uit?
Nick is ook erg ja, maar dat is voor mij nog een beetje eyecandyquote:Op zondag 26 juni 2011 02:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Nick vele malen erger.
Hij lijkt op een aap.
Hij heeft altijd dezelfde gezichtsuitdrukking en behandelt vrouwen slecht.
In de VS willen ze allemaal dat Amelia Heinle (Victoria) uit de serie gaat, omdat ze gemiscast zou zijn, maar ik zie liever Joshua Morrow (Nick) verdwijnen.
Wat een kwal is dat toch.
Jill is echt een megabitch. Ik snap haar echt niet.
Niet willen dat Katherine je nog behandelt als haar dochter, en als ze dat eindelijk niet meer doet, daar boos om worden?
Oeh'' Best verslavend dus zo te horen.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het tempo ligt best wel laag, dus het duurt niet zo lang voor je echt in de soap zit.
De eerste 2 weken dat ik het keek vond ik het oersaai, maar ondertussen vind ik het geweldig.
Na 2 maanden zit je er echt in.
Gewoon gaan volgen ja!! Dan blijft dit topic ook een beetje levendquote:Op zondag 26 juni 2011 03:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oeh'' Best verslavend dus zo te horen.
Jep, door Heather Tom van 1991 tot 2003. Heather Toms broer David Tom heeft van 1999 tot 2002 de rol van Billy Abbott gespeeld. Het zijn dus broer en zus, maar in de serie waren ze geen familie van elkaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:05 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nick is ook erg ja, maar dat is voor mij nog een beetje eyecandy![]()
Victoria mag van mij ook wel oprotten.. ze heeft een lelijke mondZe werd toch eerst gespeeld door Katie van B&B??
Oke wanneer komt het en wanneer / hoelaat komen de herhalingen?quote:Op zondag 26 juni 2011 03:09 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Gewoon gaan volgen ja!! Dan blijft dit topic ook een beetje levend
Op RTL8 na As The World Turns. ATWT is altijd na de film (en sommige films duren maar 80 minuten terwijl andere 3 uur duren), dus dat wisselt van 22:05 tot 23:00 tot 00:30, en daarna komt Y&R.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:11 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Oke wanneer komt het en wanneer / hoelaat komen de herhalingen?
Oh oke daar ben ik best wel blij mee met laat op de avond / nacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 03:16 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op RTL8 na As The World Turns. ATWT is altijd na de film (en sommige films duren maar 80 minuten terwijl andere 3 uur duren), dus dat wisselt van 22:05 tot 23:00 tot 00:30, en daarna komt Y&R.
Wel wat laat op de avond dus.
Dat moest ik even opzoeken idd..maar vindt het echt lollig hoe ze nu Phyllis heeft bedonderdquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Zo.
Ik vind het wel jammer dat we hier de geschiedenis niet hebben kunnen zien, want voor trouwe kijkers - die al minstens 20 jaar kijken - in de VS was de terugkomst van Philip (gespeeld door dezelfde acteur), een feest der herkenning.
Ik vind het wel fijn dat het nu na As The World Turns komt. Ik vind het ook veel leuker dan ATWT.
Toen het nog om 19:05 kwam, kon ik nooit 's avonds boodschappen doen, tenzij ik een stuk van Y&R wou missen.
Nu kan ik gewoon om 19:45 nog even iets halen bij de supermarkt, zonder iets te missen.
Kevin vind ik geweldig, maar op dit moment springt één personage er voor mij bovenuit: Mary Jane.
Ook jammer dat we hier dus nooit die scenes met Patty (Williams, zus van Paul) hebben kunnen zien.
Mensen die al jarenlang keken, hadden waarschijnlijk al door dat Mary Jane Patty is.
Lang leve de gestoorde soappersonages.
Ik was eerder geïnteresseerd in die reactie van Nikkiquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:28 schreef Skeletor het volgende:
Die previews mis ik ook idd!![]()
Hoe "ouderwets" trouwens dat ze die kus tussen Adam en Rafe niet eens in beeld lieten zien.
Hij is echt niet verandertquote:Op woensdag 20 juli 2011 02:30 schreef Sk00p het volgende:
Deacon is geweldig!!Maar ik was al fan van hem sinds B&B eigenlijk.
Heerlijk charmant op de foute manier.. Amberhet is natuurlijk soap, maar niks aan Daniel vertellen snap ik helemaal niks van. En Adam begint steeds meer fouten te maken.. Ben benieuwd wanneer alles uitkomt.
Met alle drie de punten ben ik het met je eens.. Vooral die acteur die nu Adam speelt is verschrikkelijk. Hij is ook nog eens een stuk langer volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Bump en zo.
Arme Ashley.![]()
Loopt al tijden rond met een dood kind in haar buik (), en nu begint ze weer te hallucineren.
En Nick.![]()
Je trouwgeloftes hernieuwen (of zo) met Phyllis, terwijl iedereen weet dat hij haar elk moment kan verlaten voor Sharon.
Waarom blijft Phyllis dit pikken? Dat was ooit een sterke vrouw; nu neemt ze Nick terug wat hij haar ook flikt.
Adam.
Die kop.![]()
De acteur probeert het eruit te laten zien alsof hij slechtziend is, maar hij ziet er op die manier eerder uit als een verstandelijk beperkt iemand.![]()
Jep. Corbin Bernsen heet hij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:10 schreef Skeletor het volgende:
Vond het wel wat harteloos om zo last minute die bruiloft te cancellen. Had het dan iig vóór de rehearsel gedaan. En dan ook nog meteen de stad verlaten zodat Paul alles en iedereen moet afzeggen..
Viel me een beetje tegen van Nikki![]()
Die man uit de OP speelt trouwens ook Father Todd
Je mist echt heel wat. Eerst was het rond Kevin heel spannend, omdat hij totaal niet meer aanspreekbaar was en uiteindelijk in een isoleercel belandde, en nu heb je Mary Jane en Adam.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:42 schreef Martin1234 het volgende:
Ben het nog steeds niet gaan kijken helaas.
Ik ben bang dat ik al te veel heb gemist snap je,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je mist echt heel wat. Eerst was het rond Kevin heel spannend, omdat hij totaal niet meer aanspreekbaar was en uiteindelijk in een isoleercel belandde, en nu heb je Mary Jane en Adam.
Adam is een sadist die ervan geniet mensen het leven zuur te maken en Mary Jane is compleet gestoord (ze praatte bijvoorbeeld altijd tegen haar opgezette kat), waarvan mensen bijna doorhebben dat ze in werkelijkheid Patty is, de zus van Paul (een personage dat al heel lang in de serie zit).
En nu heb je Ashley die aan het doordaaien is door de terreur van Adam.
Ik eerst toch ook niet? Ik kijk nu een half jaar; sinds het hier op de buis is dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik al te veel heb gemist snap je,
ken de personage's niet enzo.
Bedankt voor de gratis tip.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 03:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik eerst toch ook niet? Ik kijk nu een half jaar; sinds het hier op de buis is dus.
De eerste weken is het wel wat saai, omdat het tempo niet zo hoog ligt, maar dat is uiteindelijk juist het fijne eraan.
Je kunt alle afleveringen terugkijken via RTL Gemist (kost voor veel afleveringen wel 99 cent), maar je kunt ook op YouTube de belangrijkste scenes terugkijken.
We lopen hier 2 jaar achter, trouwens.
Terugkijken via YouTube is wel een tip: daarmee leer je ook een beetje de geschiedenis kennen van alle personages en herken je ze sneller.
Van wie?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Anonymousz het volgende:
Nick
Hij verdient Sharon of Phyllis niet
Is Nikki vermist of heeft ze de stad verlaten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sharon een compliment geven omdat ze Jack heeft doen geloven dat hij vader zou worden, iets wat hij dolgraag wou ... WTF.
Hoe vaak heeft hij wel niet dingen beloofd aan Phyllis, waar hij zich nog geen enkele keer aan gehouden heeft?
Hij kan ook niet acteren. Hij kijkt altijd even sloom uit zijn ogen.
En Nikki is ondertussen al meer dan 3 weken weg.
Ze werd aangereden door Ashley, en sindsdien is ze niet meer te zien geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Is Nikki vermist of heeft ze de stad verlaten?
dank jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze werd aangereden door Ashley, en sindsdien is ze niet meer te zien geweest.
De mensen in Genoa City denken dat ze de stad heeft verlaten, maar ze is waarschijnlijk gewond ...
Victor.![]()
![]()
Arrogante blaaskaak.
En Lily en Cane zijn echt de saaiste personages uit deze hele soap.![]()
![]()
Ik heb hard gelachen.. ze zijn hilarishquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:47 schreef Anonymousz het volgende:
Whehehehe Gloria en Jeffery![]()
![]()
was gewoon nepgeld
ze passen goed bij elkaarquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:06 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ik heb hard gelachen.. ze zijn hilarish![]()
ColleenZal wel heel eng zijn geweest maar ik moest toch lachen toen ze met Patty in de auto zat. "kitty kitty"
Ik vind al die newmans verschrijkkelijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Victoria nog erger dan Nick. Wat een egoïstisch en hypocriet mens.
Arme Ashley.Ze krijgt ook echt tegenslag na tegenslag te verduren.
Katherine.
ik heb een paar afleveringen niet gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 00:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Colleen.![]()
![]()
![]()
Wel een zweverige aflevering een paar dagen geleden.
Die Patty is echt volledig doorgedraaid. Maar het wordt zeker wel goed geacteerd.
Nikki is ondertussen al meer dan een maand spoorloos ...
Gelukkig hebben Kevin en Victoria beiden hun verstand teruggekregen.
En Ashley.Ze loopt volgens mij al meer dan 3 maanden rond met een dode baby in haar buik ...
Patty (oftewel Mary Jane) had haar ontvoerd. Colleen had bijna een baan gekregen als kunshistorielerares, maar door dat filmpje waarbij ze haar truitje omhoog trok, kreeg ze de baan niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een paar afleveringen niet gezien
wat is er met colleen gebeurt?
dank jequote:Op donderdag 15 september 2011 00:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Patty (oftewel Mary Jane) had haar ontvoerd. Colleen had bijna een baan gekregen als kunshistorielerares, maar door dat filmpje waarbij ze haar truitje omhoog trok, kreeg ze de baan niet.
Daarnaast wou J.T. Victoria niet verlaten.
Colleen ging dus in haar eentje naar het Abbotthuisje om te kunnen ontspannen, maar dat was precies waar Gloria en Jeff Patty hadden vastgebonden.
Colleen maakte haar los, maar kwam er te laat achter wie ze was.
Dus Patty ontvoerde haar en had een pistool op zak (en Kitty Kitty).
Colleen kon Jack nog een hint geven waar Patty haar naartoe had gebracht, maar het duurde een tijdje voordat Jack de hint snapte.
Patty had haar vastgebonden aan een boom, maar Colleen had zichzelf losgekregen.
Patty was gebeten door een spin, en Colleen ging hulp halen.
Ze moest over een meer heen en ging met de kano. Maar de kano is blijkbaar omgeslagen (dat is niet onscreen te zien geweest) en Colleen ging kopje onder.
Jack vond haar uiteindelijk, maar ze ademde bijna niet meer.
Hij probeerde haar te reanimeren, maar toen kwam Patty. Met een pistool. En Jack mocht geen ambulance bellen, want dan zou Patty schieten.
Later kwam Victor om Patty over te halen. Hij zou haar een nieuwe, betere identiteit geven.
En uiteindelijk schoot Patty Victor 3x in z'n borst.
En nu liggen Colleen en Victor in het ziekenhuis.
Colleen is misschien hersendood en Victor heeft kogelfragmenten in z'n hart.
En Paul heeft Patty over kunnen halen zichzelf aan te geven.
Ik dacht, ik vertel het maar meteen gedetailleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Hopelijk. En anders Adam wel.
Maarrrrrr:WTH! Traci is te goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon triest
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Alweer dus.quote:Contract talks break down, Y&R writes out Nikki
Posted Friday, June 05, 2009 5:33:03 PM
by Dan J Kroll
Have The Young and the Restless viewers seen the last of Melody Thomas Scott? Is the show planning to bring in a new actress to play the role of Nikki Newman? These are just two of the unanswered questions surrounding the announcement that contract talks between Scott and the show have hit a roadblock.
The Melody Thomas Scott (Nikki Newman) era at The Young and the Restless has officially ended... at least for now. Several sources tell soapcentral.com that Scott's alter ego has officially been written out of the show because contract talks between the actress and show executives have hit an impasse.
As reported last month, Scott, like most daytime stars in this current economic climate, was told that she'd have to take a reduced salary in her new contract. Scott refused. Show execs countered with an offer to have Scott appear on a recurring basis. The move, it would seem, would allow for both sides to benefit, while at the same time making mutual sacrifices. Scott also balked at being taken off contract.
Now, both sides have reached a stalemate. To complicate matters, the show's writing team is now crafting storylines that will be filmed after the expiration of Scott's current contract. Since it is not yet known if Scott and show brass will reach a deal, Nikki has been written out of the show.
The show could easily have put out a casting call to find a new actress to take over the role. That's the scenario that played out in early May when Scott's co-star, Jess Walton (Jill Abbott), initially refused to take a slashed paycheck. Walton, however, backed down from her demands and signed a new contract with the show. It is widely believed that Y&R execs do not want to recast Nikki and are hoping that Scott will return to the bargaining table and, eventually, sign her name to a new contract.
"I’m not sure if Mel and [husband and former Y&R executive producer] Ed [Scott] can afford not to be working right now,” a close friend told TVGuide Canada.
If the scenario rings familiar, it's because Scott has been in a similar situation before. In 2001, contract talks between Scott and show executives also went down to the wire. During those talks, Scott was said to have cleaned out her dressing room and walked off into the sunset. A few weeks later, CBS denied that Scott had left and reports surfaced that Scott had cleaned out her things because her dressing room was being renovated.
Bron: http://soapcentral.com/yr/news/2009/0608-scott.php
what lolquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is ook gewoon echt te erg voor woorden dat Nikki het zelfs maar voorstelt.
Oude vent met heel veel dingen op z'n geweten, die indirect verantwoordelijk is voor de dood van Colleen, krijgt haar hart?
Dat valt niks goed over te zeggen.
Ik heb laatst gedroomd dat ik bij Gloria in de auto zat.
Ja, ik had een lift nodig, en zij kwam langsrijden.quote:
awwquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, ik had een lift nodig, en zij kwam langsrijden.
Ze wou me eerst niet meenemen, maar uiteindelijk heb ik haar overtuigd.
Nikki speelt het smerig. Victor verdient Colleens hart absoluut niet.
Helaas inderdaad ...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
aww
Traci gaat heus geen nee zeggen helaas
Jah en Jack is niet 100%quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Helaas inderdaad ...
Billy is de enige die z'n verstand niet is verloren.
Colleens hart naar Victor ... walgelijker kan haast niet.
Ik vind het jammer dat Nick de vader isquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Sharon is aan het trippen ... hopelijk gaat dit snel over.
Postpartum psychose is niet iets wat je graag wilt hebben.
Ik ook ... ik vind dat personage ook helemaal niks. Hij heeft maar één blik en behandelt vrouwen slecht. Phyllis bedriegt hij steeds en naar Sharon luistert hij totaal niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nick de vader is
Wat ik al zei Adam is een vreemde vogelquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Adam.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij weet dat hij er zeer binnenkort gloeiend bij is.
Is al het personeel daar achter dat meisje aan gegaan of zo?
Ja en grappig is dat drucilla en phyllis in serie best goede vrienden waren. Ik weet dat victoria rowell had problemen met racisme op de set van the young and the restless. Maar onlangs hoorde ik dat victoria wel weer toe aan is om weer terug te keren in the young and the restless. Voorlopig is het gerucht.....quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk niet dat Drucilla terugkomt. Victoria Rowell is nogal een moeilijke persoon om mee te werken. Bovendien mogen zij en Michelle Stafford elkaar totaal niet. Niet dat Michelle Stafford een makkelijke persoon is om mee te werken, maar goed.
zoals ditquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik geloof niet echt wat Victoria Rowell allemaal zegt. Volgens mij liegt ze ook behoorlijk veel.
Ook met dat spuugincident. Michelle Stafford geloof ik ook niet, dus het is heel lastig te bepalen wie daar de schuldige was.
coolquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:08 schreef LAboy het volgende:
geweldige verhaallijnen op dit moment.:) ik ga volgende week naar amerika dan ga ik 4 weken genieten van nieuwste the young and the restless kijken als ik tijd hebt
Mijn favoriete verhaallijn op dit moment is victor/colleen/ashley/adam/patty and amber/deacon/daniel) Lily en cane zijn inderdaad saai op dit moment maar dat word gauw veranderd, hoop ik. Onlangs in usa hadden lily en cane best hevige en emotionele scenes. Ik wens dat drucilla terug komt. Wat mis ik haar, zeg. Haar karakter is gewoon tof. (moeder van lily)
Lol dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cool
Het begint al om half 1 in de middag (in het oosten)
ga je naar het oosten of westen van de VS?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:02 schreef LAboy het volgende:
[..]
Lol dat kloptIn nederland is in savonds meer geschikt. Voor amerikanen is ochtend en middag beter. Sinds een paar jaar hebben ze soapnet kanaal toegevoegd en je kunt nu ook s'avonds kijken. Amerikanen kunnen nu keus maken. Days of our lives van NBC wordt uitgezonden om 1 uur s'middags en bij soapnet 8 uur savonds. Y&R weet ik geen tijd.
allebeiquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ga je naar het oosten of westen van de VS?
Ik ben jaloers op je maar veel plezier alvastquote:Op zondag 25 september 2011 01:52 schreef LAboy het volgende:
[..]
allebeieerst california en nevada voor 1 week en de rest aan oost (virginia)
the young and the restless wordt opgenomen in los angeles als je weet. Wie is je favoriete personage?
Chloe, Colleen en Ashley zijn ook me favo'squote:Op zondag 25 september 2011 03:25 schreef LAboy het volgende:
Lol. Amerika is voor mij gewoon geworden aangezien ik al 14 keer in amerika ben geweest. Ik heb inmiddels nu vriendin die in amerika woont. Daarom kijk ik vaak soaps als ik bij haar thuis bent en als ze moet werken. LOL![]()
Mijn favoriete was eigenlijk drucilla maar nu ze niet meer erin zit. Ik vind amber, gloria,adam,ashley,chloe,jill and katherine leukWie ik echt niet kan uitstaan is : jeffrey(irritant),esther(niks speciaals) en abby(slecht actrice), Victor is geweldig acteur maar ik haat hem vooral wat hij colleen aangedaan heeft.
Mee eens wat je zei over abby. Haar karakter is gewoon niks bijzonder en ze is alleen aan het jammeren..quote:Op zondag 25 september 2011 03:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Abby vind ik ook helemaal niks. De manier waarop ze praat en waarop ze doet, is gewoon echt heel irritant.
Mijn favoriet was eerst Kevin, maar alleen als hij weer een beetje doorgedraaid is. Anders vind ik hem gewoon redelijk saai.
Chloe vind ik ook fantastisch, net als Amber.
Jeffrey en Gloria vind ik ook leuk. Wat een karikaturen zijn dat.
En Victor, Victoria, Nick, Lily en Cane vind ik verschrikkelijk.
Inderdaad. Hoe kan de rest het nou eens zijn met dat walgelijke plan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF Adam.Sharons baby aan Ashley geven.
![]()
iemand moet Adam tegenhouden hij is echt ziekquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt zo zielig voor Sharon.![]()
![]()
![]()
En dat allemaal zodat Adam zijn eigen hachje kan redden ...![]()
![]()
Sharonquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt zo zielig voor Sharon.![]()
![]()
![]()
En dat allemaal zodat Adam zijn eigen hachje kan redden ...![]()
![]()
al die newmans zijn vreselijkquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Sharon wel leuk. Nick vind ik echt verschrikkelijk, net als Victoria.
Als Ashley erachter komt dat het helemaal niet haar kind is en ze maanden met een dode foetus in haar lichaam rond heeft gelopen ... dat is echt erg.
het verbaast me dat jack niet aan billy's kant staatquote:Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Mac de heilige is echt heel erg vervelend.
En iedereen doet alsof Billy zich misdraagt, terwijl hij de enige is die zich normaal gedraagt ...
Dat laatste is wel erg ja.. De laatste paar maanden heeft Ashley alleen maar gehuild. Lijkt me zwaar als actrice. En daar bovenop ook nog de dode foetus die vroeg of laat ontdekt zal worden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Sharon wel leuk. Nick vind ik echt verschrikkelijk, net als Victoria.
Als Ashley erachter komt dat het helemaal niet haar kind is en ze maanden met een dode foetus in haar lichaam rond heeft gelopen ... dat is echt erg.
quote:
sowieso deze actrice.. Ik ben geen fan! Jammer dat Heather Tom nu in B&B zit..quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Absoluut.
Victoria mag wel weggaan.
dat is mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef LAboy het volgende:
The young and the restless kreeg de hoogste kijkcijfers ooit gisteren. Er keken 139.000 mensen naar y&r. Dat is record. Voorheen vaak schommelen tussen 15.000 en 80.000!!!
ik bedoel kijkcijfers van nederlandquote:Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef Sk00p het volgende:
Not surprised.. B&B doet het slecht op dit moment.. De verhaallijnen zijn verschrikkelijk.
Y&R aflevering van Amerika heb ik nog niet gevold eigenlijk.
139.000 mensen is dan zeker goed nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef LAboy het volgende:
[..]
ik bedoel kijkcijfers van nederland
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
139.000 mensen is dan zeker goed nieuws.
Eindelijk beginnen meer mensen deze soap te waarderen, maar het is nog steeds bizar dat The Bold & The Beautiful meer kijkers heeft. Dat is hier dan ook al heel lang op tv, maar dan nog.
ah.. beter nieuws dan zelfsquote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef LAboy het volgende:
[..]
ik bedoel kijkcijfers van nederland
Hopen in de toekomst dat de Y&R naar een tijdstip gaat bijv. later in de middag en dat er misschin veel meer mensen ernaar gaan kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ah.. beter nieuws dan zelfsGoed dan men het ontdekt heeft
dat is gewoon ziekquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is toch wel het allerwreedste wat Adam tot nu toe gedaan heeft: een moeder laten geloven dat haar baby dood is.
En Ashley hecht zich nu helemaal aan een baby die niet van haar is.quote:
same herequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Ashley hecht zich nu helemaal aan een baby die niet van haar is.
Adam is echt een sadist.
Maar toch ben ik bij Nick/Victoria/Victor vs. Adam altijd voor Adam.![]()
Hij heeft toch een zekere charme, die Nick en Victoria absoluut niet hebben.
Ik las dat de vorige acteur deze rol niet meer wou spelen omdat het maar raarder werd. Ben benieuwd wat er nog meer komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Adam heeft last van z'n geweten? Ik wist niet dat hij een geweten had.
Idd en terecht dat Billy pissig werdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een lef heeft Victoria.
Op de herdenking van Colleen binnenstormen en een brief van Victor willen voorlezen.
Die Newmans denken echt dat alles om hen draait.
Maar de Newmans zijn belangrijker dan alle anderen, dus ze krijgen toch altijd hun zin.quote:
ze heeft eindelijk het licht gezichtquote:
QFT.quote:
Dubbelrol.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dubbelrol.
Nikki mag van mij ook meteen vertrekken samen met Victoria en Nicholas.
De arrogant straalt er van af. Het is niet zonder reden dat ze al meerdere keren is ontslagen.
Te lief.quote:
Ashley ging net losquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Te lief.
Ashley moet echt wat meer eten. Je ziet haar ribben gewoon.
Victor, ondankbare kwal.
eens met de fans fansquote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik ben tijdelijk gestopt met kijken. Ik kijk wel op internet wanneer er weer iets interessant gebeurt.
Die Daisy wilden de fans in de VS ook zo snel mogelijk de serie uit hebben.
En Ryder is zo duidelijk een oplichter. En Kevin oerdom.
Omdat Lauren Ryder niet vertrouwt.Maar het is ook een weirdoquote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
Ik ben beniewd waarom Ryder Lauren niet mag
Daisy vertrouw ik ook niet
cool straks ff kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Nu op RTL8: The Brooke Ellison Story.
Met Vanessa Marano (Eden) in een hoofdrol.
Ben jij de Anonymous van dat andere forum?quote:
You got mequote:Op woensdag 7 december 2011 11:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben jij de Anonymous van dat andere forum?
quote:
en het vliegtuig gaat neerstortenquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb duidelijk een goed moment gekozen om weer te beginnen met kijken.
Sharon en Adam die trouwen (WTF) en Adam die zichzelf ontmaskert.
Het is al weken hilarischquote:Op maandag 19 december 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb duidelijk een goed moment gekozen om weer te beginnen met kijken.
Sharon en Adam die trouwen (WTF) en Adam die zichzelf ontmaskert.
quote:
2x QFT!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef Anonymousz het volgende:
Nick flikker eens op
huillie huillie
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom niemand hem in een ravijn gooit.
Waarom noemen ze Malcolm Lily's oom en Neil Lily's vader?Het is juist andersom.
Ik heb het geluid nog uitstaan. Ik ga 'm later wel terugkijken met geluid denk ik.quote:
JoJo? Die mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind die vrouw die dus de echte dochter blijkt te zijn van Catherine gaaf, het is net zo'n type als zij vroeger was en een echte goede tough cookie. Die mag er van mij wel inblijven![]()
Hij wou Ashley en Sharon alles vertellen, ze kregen ruzie en Dr.Taylor kwam onder een auto. Ik kon niet goed zien of hij zelf voor de auto rende of door Adam geduwd werd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:37 schreef Anonymousz het volgende:
wat is er met de arts van ashley gebeurt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Hij wou Ashley en Sharon alles vertellen, ze kregen ruzie en Dr.Taylor kwam onder een auto. Ik kon niet goed zien of hij zelf voor de auto rende of door Adam geduwd werd.
Rafe en Billy.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bron? Ik kan zo'n bericht nergens vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:56 schreef LAboy het volgende:
Slecht nieuws. The young and the restless stopt bij rtl8! Vrijdag 13 januari laatste aflevering! Ongelofelijk. Aub emailen naar rtl!! Straks hebben we alleen maar bold and beautiful en veel te kort!
Op rtl publiekserivice site bij vragen en bij veronica tv gids volgende week overzicht staat er geen y&r meer opquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bron? Ik kan zo'n bericht nergens vinden.
Ja uitgerekend nu spannend begint te worden rondom sharon, ashley, adam, phyllis, nick pffffffquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
jammer ik vind de serie wel leuk en spannend
ik ben eindelijk aan gewend en nu stoppen ze
bitches!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zou ik graag die grijns van Nickskop af willen slaan.
Ze moeten het gewoon gaan uitzenden op de tijdstippen van As The World Turns zodra dat stopt.
En onvoorstelbaar dat The Bold & The Beautiful nog wel loopt. Dat is een Grafsoap met een hoofdletter G.
Een ouderwets staaltje soapmagie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:31 schreef formerjellybean het volgende:
huh hij is de zoon van Catherine ??? How did that happen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |