Inderdaad. Hoe kan de rest het nou eens zijn met dat walgelijke plan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 23:22 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF Adam.Sharons baby aan Ashley geven.
![]()
iemand moet Adam tegenhouden hij is echt ziekquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt zo zielig voor Sharon.![]()
![]()
![]()
En dat allemaal zodat Adam zijn eigen hachje kan redden ...![]()
![]()
Sharonquote:Op maandag 26 september 2011 23:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt zo zielig voor Sharon.![]()
![]()
![]()
En dat allemaal zodat Adam zijn eigen hachje kan redden ...![]()
![]()
al die newmans zijn vreselijkquote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Sharon wel leuk. Nick vind ik echt verschrikkelijk, net als Victoria.
Als Ashley erachter komt dat het helemaal niet haar kind is en ze maanden met een dode foetus in haar lichaam rond heeft gelopen ... dat is echt erg.
het verbaast me dat jack niet aan billy's kant staatquote:Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Mac de heilige is echt heel erg vervelend.
En iedereen doet alsof Billy zich misdraagt, terwijl hij de enige is die zich normaal gedraagt ...
Dat laatste is wel erg ja.. De laatste paar maanden heeft Ashley alleen maar gehuild. Lijkt me zwaar als actrice. En daar bovenop ook nog de dode foetus die vroeg of laat ontdekt zal worden.quote:Op maandag 26 september 2011 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Sharon wel leuk. Nick vind ik echt verschrikkelijk, net als Victoria.
Als Ashley erachter komt dat het helemaal niet haar kind is en ze maanden met een dode foetus in haar lichaam rond heeft gelopen ... dat is echt erg.
quote:
sowieso deze actrice.. Ik ben geen fan! Jammer dat Heather Tom nu in B&B zit..quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Absoluut.
Victoria mag wel weggaan.
dat is mooiquote:Op woensdag 28 september 2011 11:24 schreef LAboy het volgende:
The young and the restless kreeg de hoogste kijkcijfers ooit gisteren. Er keken 139.000 mensen naar y&r. Dat is record. Voorheen vaak schommelen tussen 15.000 en 80.000!!!
ik bedoel kijkcijfers van nederlandquote:Op woensdag 28 september 2011 14:36 schreef Sk00p het volgende:
Not surprised.. B&B doet het slecht op dit moment.. De verhaallijnen zijn verschrikkelijk.
Y&R aflevering van Amerika heb ik nog niet gevold eigenlijk.
139.000 mensen is dan zeker goed nieuws.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef LAboy het volgende:
[..]
ik bedoel kijkcijfers van nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |